Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Slechts/beste luchthavens?

Discussie gestart

B-man

Die tram vond ik ook wel grappig ja, het is ook niet zozeer de luchthaven zelf maar meer de situatie die ik toen meegemaakt heb. Moest toen ook een keer overstappen waarbij we eerst een verkeerde kant werden opgestuurd (door chagrijnige medewerkers) en daarna weer een andere terwijl de koffers weer heel ergens anders heegingen. Daarna moest iedereen door een en hetzelfde dounapoortje. Ze zijn daar toen ook mijn koffers kwijtgeraakt. Dit is natuurlijk ook wel een situatie die overal kan voorkomen dus zal het waarschijnlijk ook geen dagelijkse kost zijn op Detroit maar het is in mijn kop blijven zitten als een slechte ervaring, vandaar.

B-man
#91 - 28-09-2005, 16:49 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Jez

Zo, wat is het op O'Hare druk! Heel wat anders dan op LAX of Dulles. Er stond een immense rij voor security, maar gelukkig ging het allemaal vlot en liep het lekker door.
#92 - 01-10-2005, 00:49 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

B-man

Geloof ik graag ja, O'Hare is ook het drukste vliegveld van de VS geloof ik. Zit daar ook een McDonald's (of een van die andere ketens) die daar een van de best lopende filialen van de VS hebben.

B-man
#93 - 01-10-2005, 20:55 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

Kinneret

Is het ook niet de grootste en drukste ter wereld? Ik dacht dat ik zoiets op Discovery had gezien.
#94 - 02-10-2005, 12:06 uur

Chiefram

Ik weet dat O'Hare jarenlang de grootste ter wereld is geweest, maar ik heb vorig jaar gehoord dat dit niet meer zo schijnt te zijn.

 ???

Het gekke is dat je er niet zo veel van merkt, omdat alles zo soepel en gesmeerd loopt en men het heeft onderverdeeld in verschillende sekties.

Als je eenmaal door de douna bent, dan vind je er inderdaad van alles en nog wat, zoals McDonalds, Starbucks, Burger King, etc...
#95 - 02-10-2005, 17:40 uur

kevertje

Wat mij altijd verbaasd is dat iedereen van buitenaf zomaar bij de bagage kan. Dit is volgens mij bijna overal zo. Je zou je koffer maar kwijtraken op deze manier.

Voor mij:

* Atlanta (ATL) = Lange rijen voor de douane maar wel vriendelijk
* Orlando (MCO) = Onze eerste luchthaven in de States... Onvriendelijk: "WHY ARE YOU HERE" ... ook goede morgen..
* San Francisco (SFO) = Goede luchthaven
* Miami (MIA) = Merkwaardig genoeg weinig eetgelegenheden achter de douane. Erg jammer.
* Cincinnati (CVG) = Mooi opgezet, goede eetgelegenheden. Merkwaardig weinig bewaking, wij vlogen van MIA naar CVG naar AMS maar weinig controle gehad.
De pendelbussen tussen de concourses rijden gewoon tussen de vliegtuigen door !
* Newark (EWR) = Erg relaxed. Geen problemen. Winkeltje gaf mij mijn tasje gewoon mee, terwijl dat eigenlijk achter de douane opgehaald moet worden.
* New York (JFK) = Geen probleem, niet altijd even vriendelijk
* Memphis (MEM) = Geen problemen. Snel overstappen... Veel FEDEX vliegtuigen :) Das niet zo gek natuurlijk.
#96 - 14-10-2005, 18:35 uur

Jez

Wat mij altijd verbaasd is dat iedereen van buitenaf zomaar bij de bagage kan. Dit is volgens mij bijna overal zo. Je zou je koffer maar kwijtraken op deze manier.



Bedoel je vanaf de bagageband? Mijn schoonvader had de laaste x per ongeluk iemand anders koffer van de band gepakt en meegenomen........ Is inderdaad niet zo moeilijk. Maar meestal ben je toch wel bij de band (na immigrations oid) vóór de bagage er is?
#97 - 15-10-2005, 10:33 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

kevertje

Wat mij altijd verbaasd is dat iedereen van buitenaf zomaar bij de bagage kan. Dit is volgens mij bijna overal zo. Je zou je koffer maar kwijtraken op deze manier.



Bedoel je vanaf de bagageband? Mijn schoonvader had de laaste x per ongeluk iemand anders koffer van de band gepakt en meegenomen........ Is inderdaad niet zo moeilijk. Maar meestal ben je toch wel bij de band (na immigrations oid) vóór de bagage er is?

In Nederland kan je niet bij de bagageband komen als ophaler. Ik kan nu niet zomaar daar komen. Moet je per se eerst aankomen op schiphol.
Maar in Amerika kan je net als in NL op een treinstation gewoon bij de banden komen.
In Atlanta was het een hele trip om van de gate bij de banden te komen. De monorail had vertraging en stopte onderweg een paar minuten. Dus de bagage lag er al nog voor wij er waren. Een onprettig idee eigenlijk.
#98 - 15-10-2005, 12:54 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15