Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Spijt ...... ken je dat gevoel?

Discussie gestart

Johan

Oke, dank je voor je uitgebreide uitleg!
Ik kan me voorstellen dat het niet gemakkelijk is dat uit te leggen ;-)

Ik zou wel eens in de Arizona mood willen gaan hahaha!
#16 - 22-02-2012, 20:11 uur

ellenB

Ahhh, de bekende 'amerikaanse' brievenbussen. Ik heb er gegeven moment een sport van gemaakt zoveel mogelijk verschillende en aparte brievenbussen te fotograferen... zo leuk !!! Of een rijtje brievenbussen..... maar nergens een huis te zien ! Wat een heerlijk land, maar Canada ook, vind ik dan.
Pff... nu krijg ik nog meer spijt dat we dit jaar niet gaan. Wij lossen het nu op door videofilmpjes te monteren en op dvd te zetten en maar loeren en loeren en loeren  :D
#17 - 23-02-2012, 09:09 uur

Yessica

Fantastisch zijn de zeekoebrievenbussen, maar ze zijn aardig aan de prijs....

http://www.manateemailboxes.com/Prod-51-2-417/5_Manatee_Mailbox.htm
#18 - 23-02-2012, 13:00 uur

ellenB

Jeetje, ik heb ze regelmatig zien staan maar never nooit niet gedacht dat ze zo duur zijn, maar....... ze zijn leuk zoals deze dieren ook leuk in het echt zijn !!!!
#19 - 23-02-2012, 14:09 uur

Loek

Al jaren gaan we met enorm veel plezier op vakantie in de USA, maakt niet uit waar.
Nu hebben we besloten om dit jaar weer eens naar Azië te gaan, dus reis geboekt naar Vietnam. Ook mooi.
Het is nu februari...... en nu missen we de USA al.....
Spijt .... ken je dat gevoel?

Gewoon twee keer op vakantie gaan  ;)
Wij wonen in Colorado; op het moment van dit schrijven zit ik op Hawaii en later dit jaar gaan we naar Peru op vakantie.  Da's ook amerika, maar dan zuid.  Je leeft maar een keer, geniet er van.
#20 - 02-03-2012, 05:29 uur

Jez

Wij wonen in Colorado; op het moment van dit schrijven zit ik op Hawaii en later dit jaar gaan we naar Peru op vakantie. 

Groot gelijk, Loek! Geef je een seintje als de reisverslagen/foto's online staan? Mahalo!
#21 - 02-03-2012, 21:42 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

ellenB

2x per jaar op vakantie in de USA, zou mooi zijn. Maar dan kan ik mijn droom sowieso wel vergeten om daar op redelijk jonge leeftijd te gaan rentenieren van de opbrengst verkoop eigen woning en ons spaargeld..... dat gaat dan veel te hard ben ik bang.
Hopelijk de Staatsloterij winnen  :D
#22 - 04-03-2012, 16:03 uur

eric440551

Dit jaar hebben we besloten om na de twee geplande vakanties naar Amerika dit jaar
volgend jaar nog een keer naar Amerika te gaan.
En daarna wat anders.
Maar zodra we daar uit het vliegtuig stappen voelen we ons daar thuis.
Best veel gezien al en de honger om nog meer te zien is groot.
Ondertussen ook naar Kenia op safari geweest.
Dit was ook zo mooi maar naar Amerika hebben we gewoon heimwee.
Tellen de dagen voor New york in april.
Geven ook veel op om dit te verwezelijken gaan hier bijna nooit uit eten en werken
allebei fulltime om zoveel mogelijk weg te leggen om naar Amerika te kunnen.
Had geen spijt toen ik in Kenia was maar dat kwam omdat er al twee reizen naar Amerika vaststonden.
Weet niet of ik me eraan kan houden naar volgend jaar.
Amerika missen we elke dag.
#23 - 05-03-2012, 16:19 uur

maxine

Ik ben echt blij dat hier nog zoveel anderen zijn die datzelfde gevoel hebben. Het is aan "derden" niet uit te leggen dat we weer naar de States en Canada gaan dit jaar. Ik blijf op het ogenblik maar heel vaag over onze plannen voor september (vliegen we weer naar Seattle). In april gaan we een weekendje naar Berlijn en in mei een weekje naar Italie en daar ben ik heel blij mee maar een weekje naar de States had ik ook niet erg gevonden hoor. Nogmaals het is fijn om hier gelijkgestemden te vinden.
 :D
#24 - 05-03-2012, 21:03 uur

ellenB

--Het is aan "derden" niet uit te leggen dat we weer naar de States en Canada gaan dit jaar--

Inderdaad, daar sluit ik mij 100% bij aan. Hoe vaak ons niet gezegd is: Alwéér naar Amerika? Jullie zullen alles al wel zo'n beetje gezien hebben, zo vaak zijn jullie al geweest. Dan probeer ik altijd heel rustig uit te leggen dat het aantal kilometers dat wij per vakantie rijden niet terug te vinden is op de kaart van Amerika zo enorm groot is het land. Dan knikken ze ja..... maar of ze het begrijpen? Denk het niet  ;)
#25 - 06-03-2012, 12:42 uur

jhbechthum

Zomaar even een ander invalshoek:
Citaat
Waarom telkens weer herhalen?
Eigen fouten, eigen falen.
Waarom treuren, waarom spijt?
Allemaal verspilde tijd.
Is niet van mezelf hoor  ^-^

Johan
#26 - 06-03-2012, 18:55 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

Freckles49

Net terug van de wintersport in Oostenrijk en ohhhhh wat zijn die bergen toch mooi. Had even het gevoel dat ik het wel leuk zou gaan vinden om in september naar Oostenrijk te gaan. Wat klinkt dit ondankbaar!

Het is gewoon het gevoel van heimwee!! Ik mis Florida gewoon. En natuurlijk ben ik straks blij als die nieuwe badkamer en volgend jaar die nieuwe keuken er is. Juist hier moet ik dankbaar voor zijn dat het allemaal kan.

Dus..... ik ben blij dat we naar Oostenrijk gaan heb spijt dat ik me heb laten overhalen door mijn mannetje.
Maar.....je bent langer dood dan dat je leeft......dus ga ik gewoon genieten van alle nieuwe dingen in ons huis, van de vakantie, van alle verhalen op dit forum maar vooral genieten van ons gezin en het feit dat we allemaal gezond zijn en een baan hebben.
#27 - 07-03-2012, 07:16 uur

ellenB

Johan, ik ben het eens met je poetische inslag, maarrrr...... het is zo eng om alles te verkopen, afscheidnemen en te gaan....
Want stel dat ........ maar als....... want het zal maar gebeuren dat...... ????????
En tuurlijk moet je tevreden zijn dat je gezond bent en een leuke baan hebt etc. maar wat als ik..............
Pfff, ik wou dat er een uit-knop op mijn brein zat  :-\
#28 - 07-03-2012, 09:40 uur

jhbechthum

Ik zie het niet zozeer als spijt, maar meer als jammer.

Door aanschaf van een auto moesten we verstandig zijn en dit jaar kiezen voor een goedkopere vakantie: 'slechts' 12 dagen naar de zon in Turkije. Daar zullen we zeker genieten van de rust (klein complex met familiaire sfeer).

Het is natuurlijk wel jammer dat we de reis naar Yellowstone pas in 2013 kunnen doen, maar spijt van de keuze heb ik niet.

Johan.
#29 - 07-03-2012, 19:06 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

Freddytex

Het is mooi zoals Hans B schrijft  wanneer je op pensioen bent,maar de vaste kosten zoals ziekteverzekring kunnen hoog oplopen en hoe ouder je word hoe meer kans op ziekte. Ik heb ook steeds gedroomd om in Amerika te rentenieren maar ben nu 67 jaar maar financieel is dit niet meer haalbaar .De dokters en de farmaceutisch bedrijven gaan met een groot deel van mijn spaarpotje lopen.
#30 - 07-03-2012, 19:22 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15