Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Subway

Discussie gestart

Bugs

Een van de redenen om dit land te verlaten (kan er vele opnoemen) is de onverdraagzaamheid ten opzichte van elkaar. Tthomas geeft daar ook aardig blijk van.

Als je het geleuter vind, waarom lees je het topic dan? Ik lees alleen wat ik interessant vind.
Ben je speciaal lid van dit forum geworden om ons jouw mening over dit onderwerp kenbaar te maken?

Btw, ik hou helemaal niet van Subway, maar als iemand anders het wel geweldig vindt, is dat voor mij prima. Ik zou dan zeker niet zeggen dat mensen leuteren.
#46 - 11-07-2005, 02:20 uur
« Laatst bewerkt op: 11-07-2005, 03:43 uur door Bugs »

Loek

Ik zou me over Tthomas niet teveel opwinden, hij is zelf na een posting ook alweer verdwenen.  Lijkt verdacht veel op een trol.
#47 - 11-07-2005, 02:29 uur

Chiefram

Ah, dat vind ik zieluugggg...!!!

Visuar... Ga jij maar gewoon lekker een broodje eten bij Subway hoor! Van mij mag het. Wees niet onzeker, ik ben al zovaak in de USA geweest en heb er nog maar 1x in mijn hele leven gegeten, jaren en jaren gelden... en het was niet slecht.
#48 - 11-07-2005, 05:22 uur

visuar

 ;D
#49 - 11-07-2005, 22:07 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Jez

Ik zou me over Tthomas niet teveel opwinden, hij is zelf na een posting ook alweer verdwenen.  Lijkt verdacht veel op een trol.

Woehahaha!!! Wat een geweldige vergelijking, Loek!
#50 - 13-07-2005, 23:28 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

Ik snap het ook nooit als mensen gaan zitten zeuren over bijv. een tv-programma. Als je het niks vindt, kijk dan niet! Er zijn genoeg andere zenders om je aan te ergeren.......
Uitspraak van Wim Kan: Als mensen n.a.v. een tv-programma, waaraan ze zich hebben geërgerd, een boze brief naar de omroep schrijven, schrijven ze meestal: "Ik heb mij geërgerd en velen met mij......." Mensen zijn doodsbang dat ze zich in hun eentje hebben geërgerd.
(niet helemaal exact gekwoot)
#51 - 13-07-2005, 23:32 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

visuar

Jez: ik was eer-gister avond even in de stad (jaja, even lekker een terrasje pikken) en d'r zit inderdaad nog een Subway aan het begin van de herestraat waar vroeger de Pizza Pit zat. Ben benieuwd of dat wel uit kan (voornamelijk op de oude plek, daar heb ik nog nooit meer dan 5 - 10 mensen gezien). Misschien dat de oude weggaat nu?

Ik zal binnenkort eens langs de "oude" langs lopen, kijken of ze daar nog wel zitten.
#52 - 14-07-2005, 15:16 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Mrjn

De website van Subway geeft aan dat er nog steeds 2 restaurants in Groningen zijn. Morgen ga ik die aan de Herestraat maar eens testen.
Ik heb eigenlijk al nooit begrepen dat die Pizza Pit daar zo lang heeft gezeten. Daar zag ik echt nooit iemand zitten. Maar goed, nu dus een Subway. Die er vorige week vrijdag ook erg leeg uitzag, trouwens. Misschien moeten Groningers nog even wennen aan het concept  ;)
(overigens ikke schreef over die Subway aan de Herestraat, niet Jez, maar dit terzijde)
#53 - 14-07-2005, 15:42 uur

visuar

Inderdaad, sorry Mrjn! Ik was niet helemaal wakker geloof ik :-X :-[
#54 - 15-07-2005, 11:06 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

babemagnet



geef mij maar "echte, gebakken en belegde broodjes" in plaats van bake-off spullen die overal hetzelfde smaken ...

Ik weet niet of het je is opgevallen maar in elke subway staan een rijskast en oven dus bake-off valt wel wat mee dacht ik, eerder "echte, gebakken en belegde broodjes"....
#55 - 19-07-2005, 22:30 uur

dordtboy

Gelukkig hebben we er ook een in dordrecht.
wat wel opvallend is dat heel curacao er mee bezaait is ik denk wel meer dan 7 zaken
op een bevolking van 120.000 mensen. ze hebben er ook nog 4 mac's 2 burgerking 2 kfc's
1 Denny's en 2 baskins en robbins.
#56 - 19-07-2005, 23:06 uur

roonlimburg

Ik kwam er laatst achter dat er ook een Subway in Heerlen zit, ben vandaag dus maar eens even gaan proeven. Ik moet zeggen, het smaakt heerlijk. Je kan kiezen of je je broodje gewoon wilt hebben of extra getoast, dus lekker een beetje krokant aan de buitenkant. Er is keuze uit verschillende broodjes, dus niet alleen wit, en met de keuze van het beleg kan je het zo ongezond maken als je zelf wilt, of juist redelijk gezond houden. Niet slecht dus. Het broodje kalkoenfilet smaakte in ieder geval heel goed.
#57 - 24-07-2005, 00:22 uur

droopy

Gisteren ben ik te weten gekomen dat er zelfs een Subway is in het Pentagon :o.
Ze komen daar gezelig hun broodje halen met een revolver op zak...wedden dat men daar niet voorbijsteekt?  ;D
#58 - 28-07-2005, 11:31 uur

Robert

Ik eet elke dag van mijn vakantie in de us bij Subway. Het is mijn standaard lunch eten geworden. De chicken bacon ranch is tha bomb. Hier in subway nl niet te krijgen. Woon in eindhoven en daar laat ik er op zijn tijd wel eens eentje maken. (als ik weer even een vakantie gevoel wil hebben in de koude kikkerlandje.)
Merk wel veel verschil tussen de al het personeel bij de verschillende subway's. Soms wat chagerijnig, soms super vriendelijk, soms onverstaanbaar met alleen maar mexicaanse medewerksters, soms alleen maar puberige studenten etc. maar geef geen fooi maar laat soms de geldteruggave zitten  bijv als het 6.95 kost geef ik 7 dollar en dan laat het wisselgeld maar zitten. Voel me soms net zo'n struikrover met een buidel vol met munten in de US. Maar om terug te komen op het onderwerp Subway rules.
#59 - 10-08-2005, 23:11 uur

Robert

Oh Ja ik zou wel willen dat er ook eens een jack in box hier zou komen (in nl). Ik ben eigenlijk helemaal niet vd fastfood (ben erg sportminded zowel in voeding als activiteit), maar als ik in de us ben dan gaat er zeker een paar keer een ultimate bacon cheese burger menu naar binnen. Beter dan mac en burger k bij elkaar..... Wilde ik nog even melden (niet dat iemand hier iets mee kan maar moest het gewoon zeggen. Nu dat ik dit schrijf loopt het water al in de mond)
#60 - 10-08-2005, 23:18 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15