Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Subway

Discussie gestart

Chiefram

Dus ik had net zo goed in Dordrecht kunnen blijven wonen, nu SubWay weer terug is? LOL!

(Ik was al 7 jaar niet meer in de binnenstad van Dordrecht geweest, dus was er nooit achtergekomen dat er ooit eentje al was gevestigd, hahaha...). Hier hebben we 4 SubWays waar ik woon die ik ken. Waarschijnlijk zijn er zelfs nog meer. Is wel lekker...
#76 - 21-06-2006, 22:58 uur

visuar

In Groningen hebben we tegenwoordig zelfs 2 ;D
#77 - 27-06-2006, 21:00 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Mrjn

Maar volgens mij is er maar 1 waar je je broodje kunt laten toasten...
#78 - 27-06-2006, 21:42 uur

visuar

Hmmm, ik dacht het niet. Moet ik dan maar eens gaan uitvinden binnenkort ;D
#79 - 27-06-2006, 23:31 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Wop

Maar volgens mij is er maar 1 waar je je broodje kunt laten toasten...

Dit kan sinds kort in Alkmaar ook!
#80 - 28-06-2006, 10:29 uur

antoinette

De Subway is Zwolle is al weer weg uit de Diezerstraat,
ik heb er één keer een broodje gehaald, die was wel lekker maar ik vond het een grote rommel binnen.
Antoinette
#81 - 17-07-2006, 15:13 uur

ejbgrinder

Is Quizno's tegenwoordig ook in Nederland?  Wat mij betreft maakt die keten een betere sandwich dan Subway.
#82 - 18-07-2006, 23:11 uur

brius

Wij zijn echt "subway" liefhebbers. alleen op vakantie dan.... zeker 4/5 keer per week even een broodje halen (ook als alternatief voor het avondeten  :D ) hier in
den haag slechts 1x bij subway wezen eten. was wel lekker maar toch anders  ;). kan niet wachten tot december als we weer naar de vs afreizen!! shiny
#83 - 18-08-2006, 00:57 uur

Bakvet

Sinds ruim een maand zit er (weer) een Subway in Amsterdam, in de Reguliersbreestraat. Dat is tegenover het Tushinski theater en naast de voormalige Cineac NRC Handelsblad, waar een tijdje een Planet Hollywood restaurant gezeten heeft. Hierbij een quote van een website:

Subway heeft al 32 vestigingen in Nederland, maar de hoofdstad was tot voor kort verboden terrein.

Waarom? De stad beschouwt Subway als een fastfoodketen en het beleid is: niet nog meer fastfoodrestaurants. Subway zelf is een andere mening toegedaan en bestempelt zichzelf als ‘alternatieve fastfoodketen’.

Concurrenten zijn niet Burger King en McDonald’s, maar Delifrance en Bakker Bart. ‘We verkopen broodjes, maar wel sneller dan andere zaken’, aldus Justin Goes, directeur van Subway in de Benelux in Het Parool.

Amsterdam is eigenlijk nog steeds van mening dat het een fastfoodketen is, maar strijkt toch met een figuurlijke hand over het figuurlijke hart. Subway is welkom in de binnenstad als het een paar aanpassingen doorvoert.

- De voorgevel mag geen reclamezuil worden, alleen een kleine lichtreclame is toegestaan
- Er moeten stoeltjes en tafeltjes in de zaak komen
- Er dient bediening te komen: broodje besteld aan de toonbank, wordt naar het tafeltje gebracht.

Gevolg: Amsterdam krijgt een wereldprimeur als de winkel over drie maanden in de Reguliersbreestraat opent: een unieke Subway-vestiging.

Er is geen stad in de wereld die zulke eisen aan Subway stelt, aldus Goes.

Subway is akkoord gegaan met de voorwaarden omdat het een ‘te groot gemis (is) om geen vestiging in de stad te hebben.’ In 2010 wil Subway tien zaken in Amsterdam hebben.

Is dit nu een typisch staaltje van de Hollandse regeltjes en wetten die de middenstand voortdurend teistert, of verstandig beleid van de stad? Ik kies voor het eerste.

Ik begrijp niet dat Amsterdam zich druk maakt om hoe een broodjeszaak eruit komt te zien als bijvoorbeeld het Damrak (ooit bedoeld als de rode loper van de stad) met alle ordinaire winkels eruit ziet als een etterige puist op het gezicht van een prachtige dame (of heer).

Of afzichtelijk grote reclamedoeken aan monumentale panden laat ophangen.

Laat Subway zijn ding doen!
#84 - 10-11-2006, 20:32 uur

sweatbox

- Er dient bediening te komen: broodje besteld aan de toonbank, wordt naar het tafeltje gebracht.

Doen ze bij McDo ook: je cola en friet moet je zelf naar je tafel brengen, de burgers krijg je 10 minuten later.
#85 - 10-11-2006, 21:32 uur

Mrjn

Pffff. Laat ze dan eerst een paar McD's of BK's sluiten daaro. Subway is echt iets anders dan die 2. Wat een geneuzel.
#86 - 11-11-2006, 14:32 uur

Jez

Wat een flauwekul, zeg! Ik vind het leuke van Subway juist dat ik ter plekke kan zien wat ze op mijn broodje doen en dus
ook kan kiezen wat ik er allemaal op wil. Nou, als ik daar toch met m'n neus bovenop sta, kan ik net zo goed dat broodje
zelf meenemen naar m'n tafel.
#87 - 12-11-2006, 01:36 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Susanne1976

Ik was laatst in de Subway vestiging in Amsterdam en het is een doodnormale Subway gelukkig. Met tafeltjes boven en beneden. Ik ben echt blij dat er nu eindelijk weer een Subway in Amsterdam zit. Er is 3 jaar lang hard genoeg voor geknokt door Subway. Nu hopen dat de anderen snel volgen in Amsterdam.



#88 - 13-11-2006, 20:50 uur

ikkedus

Ik zie op de website van Subway dat er binnenkort een vestiging hier in 's-Hertogenbosch komt.
 cheer

Hoef ik niet meer naar Tilburg of Eindhoven.
#89 - 13-11-2006, 21:41 uur
Nu ook de foto's van 2005 op:
http://community.webshots.com/user/ikkedus2

Jez

Ha, dat zijn goede berichten! Is er ook al bekend waar die komt in DB?
#90 - 15-11-2006, 22:25 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15