Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Subway

Discussie gestart

ikkedus

Ha, dat zijn goede berichten! Is er ook al bekend waar die komt in DB?

Stationsweg 8
#91 - 15-11-2006, 22:37 uur
Nu ook de foto's van 2005 op:
http://community.webshots.com/user/ikkedus2

MiamiHeat

Ooohhhhh wat een feest.....in 8 dagen tijd twee keer SUBWAY!!!  dansbanaan

Eerst vorige week in CentrO te Oberhausen.......een overheerlijke Footlong MeatBall met alles erop en vandaag zag ik tot mijn grote verbazing dat er ook 1 in Veenendaal zit........daar genoten van een Footlong Chicken Fajita........


Ooohhhh ...Lekkerrrrrrrrrrrrr dansbanaan
#92 - 03-03-2007, 17:15 uur

jaborg

Sorry mensen ben even een tijdje weg. Centro en Veenendaal bezoeken  dansbanaan


Waar in Veenendaal?  :D
#93 - 03-03-2007, 22:10 uur
« Laatst bewerkt op: 03-03-2007, 22:12 uur door jaborg »

Verelle

Ik begrijp niet helemaal wat de hype is over de Subway, ik heb er in Amerika wel eens wat gehaald, maar kan nou niet zeggen dat het zo geweldig is.

Mijn wraps zijn toch echt wel beter ........ ;D! Ik denk dat er in Nederland genoeg broodjes zaken zijn die een beter kwaliteit hebben dan de Subways. Het is en blijft een fast food chain. Maar goed ieder zijn smaak!
#94 - 07-03-2007, 09:29 uur
In april terug naar Amerika

jaborg

't is ook geen hype, maar het is gewoon lekker. Weer eens wat anders dan de hollandse broodjeszaak of bekende Fastfood restaurants.
Subway heb ik ontdekt in Amerika en dat beviel me uitstekend. Dus wil ik ze hier ook eten nu ze er zijn.
Ik moet er een eindje voor rijden maar het is ook niet mijn plan om er dagelijks te zitten.

En als jou wraps zo lekker zijn dan graag het recept  :D




#95 - 07-03-2007, 10:54 uur

peter1962

Ik vond het in Amerika (New York, Indianapolis en Chicago) lekker en ook leuk (lekker druk) bij de Subway.
Wat was het een tegenvaller toen ik mijn vrouw eens wilde laten kennismaken met Subway.
Geen drukte, geen 'amerikaanse' verwelkoming cq bediening, personeel enigszins verveeld achter de counter te wachten op klanten.
Daardoor worden de ingredienten ook  minder snel aangevuld waardoor sommige dingen er niet zo fris meer uitzagen........

Al met al een tegenvaller, maar in september zal het een van de eerste zaken zijn die ik binnen val..........

Peter
#96 - 07-03-2007, 19:20 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

MiamiHeat

Sorry mensen ben even een tijdje weg. Centro en Veenendaal bezoeken  dansbanaan


Waar in Veenendaal?  :D


In de straat met de meeste winkels.....richting winkelcentrum "Scheepjeshof"  en naast de Delifrance...........
#97 - 07-03-2007, 20:46 uur

jaborg

Sorry mensen ben even een tijdje weg. Centro en Veenendaal bezoeken  dansbanaan


Waar in Veenendaal?  :D


In de straat met de meeste winkels.....richting winkelcentrum "Scheepjeshof"  en naast de Delifrance...........

Ik heb hem inmiddels gevonden. Bedankt voor je antwoord.  24 maart ga ik er heen. Neem gelijk mijn zus mee om het ook te proberen. Ik hoop niet dezelfde ervaring als Peter te hebben.
Ik weet dat er Hollanders achterstaan, maar ik ga voor het broodje en als dat dezelfde ervaring is als in Amerika dan negeer ik dat maar.
Ik ken iemand die er ook mee bezig is geweest maar dat de eisen erg hoog zijn. Hij heeft al een goed lopende zaak, Hij denkt er nog steeds over.
#98 - 07-03-2007, 22:47 uur

hollandranch

De broodjes van Subway vervagen bij de broodjes van quiznos, http://www.quiznos.com/  Daarnaast zijn de subs vaak erg snel koud.
#99 - 10-03-2007, 00:58 uur

jaborg

De broodjes van Subway vervagen bij de broodjes van quiznos, http://www.quiznos.com/  Daarnaast zijn de subs vaak erg snel koud.

Ziet er goed uit. Ik geloof alleen dat het voor mij iets te ver rijden is op een zaterdag  ;D
#100 - 10-03-2007, 07:43 uur

MiamiHeat

De broodjes van Subway vervagen bij de broodjes van quiznos, http://www.quiznos.com/  Daarnaast zijn de subs vaak erg snel koud.

Tja.....moet je maar een beetje door eten of gewoon eerst een halve en dan weer een halve........... ;) .ik heb nog nooit last gehad van een koude Subway
#101 - 10-03-2007, 13:10 uur

hollandranch

De broodjes van Subway vervagen bij de broodjes van quiznos, http://www.quiznos.com/  Daarnaast zijn de subs vaak erg snel koud.

Tja.....moet je maar een beetje door eten of gewoon eerst een halve en dan weer een halve........... ;) .ik heb nog nooit last gehad van een koude Subway


Denk dat het met Subway net zo is als met veel andere zaken die als ze moeilijk te krijgen zijn heerlijk zijn en nu we in Texas wonen en op elke hoek zit een Subway met een onverschillige, vervelende werknemer het minder interessant wordt. Ik was gek op Subway maar ben er echt op uitgekeken en gezien de prijs van de broodjes leveren ze onder de maat kwaliteit, maar ze blijven wel een stuk lekkerder dan een broodje kroket  2006-20
#102 - 10-03-2007, 14:31 uur

Rstar

Quiznos is inderdaad stukken beter.
#103 - 16-03-2007, 23:25 uur

Bakvet

Quiznos is inderdaad stukken beter.

Kan je uitleggen waarom je dat vind? Nog niet iedereen heeft met Quiznos kennisgemaakt. Dan is zoiets wel interessant om te lezen.
#104 - 17-03-2007, 11:16 uur

Rebecca

Ik vind het inderdaad ook erg lekker! Quiznos roostert de broodjes, heerlijk hoor
#105 - 17-03-2007, 11:26 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15