Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

summer season 2006

Discussie gestart

Vegas

Op welke datum begint het hoog (duurdere) seizoen in 2006 in de usa?
#1 - 31-05-2005, 22:11 uur

Chiefram

Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar volgens mij kent Amerika geen hoog/duur sezoen zoals Nederland die kent...

Toch?! Of zit ik er naast?
#2 - 31-05-2005, 22:22 uur

S a V e

hangt een beetje van de locatie af.

maar tussen eind juni en begin september is het in de meeste plaatsen hoogseizoen (lees duurdere periode).

Las Vegas is bijvoorbeeld van april-mei en oktober-november, weer hoogseizoen (i.v.m de warmte in de zomermaanden).
#3 - 31-05-2005, 22:29 uur
..::  Weblog usa 2006 http://usa.laren2.nl/ ::..

Vegas

De reis gaat naar the West, Denver, Yellowstone, Glacier en terug.
Ik kan nergens goed vinden wanneer nou precies het hoog seizoen begint.

Zo rond memorial day dacht ik eerst, maar het kan net zo goed pas eind juni zijn.

Ik wil er een beetje rekening mee houden en net voor het hoog seizoen terug zijn.
#4 - 31-05-2005, 22:44 uur

Loek

Ligt er toch aan waar je naartoe gaat.  In Colorado is in de wintersport oorden ook wel goed vertoeven in de zomer, en de prijzen zijn er dan lager, omdat het dan in hun termen laagseizoen is.  Ook zie ik hier altijd de goedkopere aanbieding voor Las Vegas opduiken zo rond Augustus omdat veel mensen het dan veeeeel te heet vinden in Las Vegas.   Gewoon een kwestie van locatie.
#5 - 01-06-2005, 03:28 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15