Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Taalcursus/Reis in Amerika?

Discussie gestart

jitsketje

Hallo,

Op het moment heb ik een tussenjaar, tussen 2 opleidingen. En ik werk nu, om lekker wat geld te verdienen.
Nu heb ik bedacht om in het buitenland voor ongeveer 4/5weken een Taalcursus Engels te gaan doen.
Het liefste zou ik dat gaan doen in Amerika. Langer kan niet, want helaas heb ik daar het geld niet voor!
Ik ken al een aantal organisaties, die me wel aanspreken. Vooral travelActive en StudyTravel en Aspect lijken me erg goed en leuk. Helaas, wel giga duur! Maar goed dat zijn ze allemaal, haha.

De keuze van waar in Amerika is ook wel lastig. NewYork of Boston is super, maar aan het strand in bijv. San Diego of San Franciso is ook super!

Ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met zulke TaalCursussen? Hoe het beviel? Welke organisatie? hoelang? Hoe duur het was? Gastgezin of Residentie of Hostel?
Alle dingen eigenlijk!!!!

Liefs, Jitske.
#1 - 26-01-2008, 18:58 uur

hdeweert

Hallo Jitske
Het onderwerp Taalcursus is al vaker hier langs geweest . gebruik de zoekmogelijkheid eens dan kom je vast een paar keer dit onderwerp tegen
http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=5699.0

Harm
#2 - 26-01-2008, 22:18 uur

jitsketje

Hoi,

Heb ik gedaan. Maar is veelal niet echt concrete informatie of ervaringen, vaak ook dezelfde vragen. Dus hoop op deze manier toch wat meer reacties te krijgen.

Kus
#3 - 27-01-2008, 11:48 uur

hdeweert

Hallo Jitske
Mischien heb je hier iets aan, weblog van iemand die een cursus gedaan heeft.
http://ucla.web-log.nl/

Het “liefs” en “kus” klinkt heel aardig maar is meer van toepassing bij contact advertenties met hartelijke groeten of grt ben ik al tevreden.
Grt
Harm
#4 - 27-01-2008, 12:30 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15