Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Taco Bell

Discussie gestart

Deef

Ik weet dat de meeste mensen dit niet als een echt restaurant beschouwen. Maar wij hebben hier in de vestiging in Redding (nabij Lassen Volcanic Parc) heerlijk en spotgoedkoop gegeten. De medewerker aan de balie heeft ons precies uitgelegd wat de gerechten allemaal precies inhielden en heeft ons geadviseerd wat we moesten bestellen.

Ondanks dat dit maar een fastfood-joint is, hebben we hier heerlijk gegeten.

Rgrds,

Dave
#1 - 27-08-2002, 09:58 uur

Daffine

Dan zul je 'Little Tokyo' ook wel waarderen!
Zalig, en nog gezond ook.

Taco Bells heeft wel hele flauwe taco's, ideaal voor de haastige hap maar ik adviseer Little Tokyo, of de lasagne van Wendy's!!!

Overigens het bericht gelezen van de Burger King medewerker die over de hamburgers heen plaste en spuugde? Dat dus echt nooit meer !!!
#2 - 09-01-2004, 22:51 uur

Ronald Verhoog

Ik vind zelf de kwaliteit van de Fastfoods restaurants in Amerika een stuk beter als in Nederland. Ik vind Carls Jr. wel aardig. Vooral omdat ze er de 'charbroiled' hamburgers hebben (vanaf de kolen barbeque).
Het is een kwestie van veel proberen

Ronald
 :P
#3 - 11-01-2004, 19:24 uur

Kasj

dat ben ik zeker met je eens Ronald, maar het verschild naturlijk ook weer waar in Amerika je naartoe gaat.

Danny's en Wendy's vond ik ook erg goed, vooral de mikshakes!!!

ook vond ik Taco bell een prima tent voor de snelle hap...veel beter(heel veel) dan Dell Taco...(ik zat in California)

en de IHOP(international house of panncakes) kon ik ook wel waarderen moet ik zeggen  
#4 - 13-01-2004, 10:24 uur
non-winner of the DV-2004, DV-2005, DV-2006, DV-2007 and DV-2008.

entering DV-2010 - 2014 because my wife thought USAFIS would be a good idea. (uhum)

Norbert

Ik vind de Denny's restaurants in Amerika altijd erg goed. Vooral voor het ontbijt. Als ik op vakantie in Amerika ben, ga ik meestal bij de Denny;s ontbijten.
In sommige hotels krijg je ook wel eens continental breakfast, maar dan heb ik toch liever een ontbijt van de Denny's.
 8) 8) 8)
#5 - 22-04-2004, 20:36 uur

Angel1965

Taco bell is prima maar voor mij is hier in Ohio Arby's helemaal "je van het". Prima broodjes ros met Arby's saus. Overigens zijn de chicken fingers met honey mustar ook niet te versmaden :-)
#6 - 05-06-2004, 00:25 uur

Ronald Verhoog

Taco bell is prima maar voor mij is hier in Ohio Arby's helemaal "je van het". Prima broodjes ros met Arby's saus. Overigens zijn de chicken fingers met honey mustar ook niet te versmaden :-)

Aan de hoeveelheid vlees op de broodjes van Arby's kun je zien dat we in NL er maar karig afkomen met de dungesneden vleeswaren. Daar krijg je pas echt veel. En inderdaad Chicken fingers met honey mustard is erg lekker!

Ronald
 
#7 - 19-06-2004, 10:35 uur

ejbgrinder

Mocht je in California, Nevada of Arizona zijn en je hebt zin in fast food, dan kun je niet mis met In-n-out burger.  Goede kwaliteit, schoon en goedkoop.  Het menu is heel kort: hamburger, cheeseburger en dubbele hamburger.

Tip: vraag om de double double "animal".
#8 - 16-07-2004, 21:56 uur

Ronald Verhoog

Mocht je in California, Nevada of Arizona zijn en je hebt zin in fast food, dan kun je niet mis met In-n-out burger.  Goede kwaliteit, schoon en goedkoop.  Het menu is heel kort: hamburger, cheeseburger en dubbele hamburger.

Tip: vraag om de double double "animal".

IK zal je tip proberen. Over ruim drie weken ga ik weer naar de States en zal het eens proberen.

Thanks
Ronald
#9 - 04-08-2004, 22:44 uur

heivalido

Arby`s,

America`s
Roast
Beef
Yes
Sir

heerlijk inderdaad, Burgers van Wendy`s zijn ook heerlijk en voor milkshakes naar Steaks & Shakes.
#10 - 05-08-2004, 13:55 uur

heivalido

Gisteren middag een heerlijk Taco Salad Bowl als Lunch gegeten, ik was even vergeten hoe heerlijk het eten bij Taco Bell wel niet is, en genoeg ook, ik zat na 1 bowl echt nokkie vol
#11 - 31-03-2005, 01:17 uur

MiamiHeat

Oooooohhhhhhhhhh TACO BELL  :P :P :P :P :P

NACHO BELL GRANDE & BEEF COMBO BURRITOOOOOOOOOOO

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMJAM

THINK OUTSIDE THE BUN!!!!!!!!!!!!!!!

WAAROM NIET IN NEDERLAND :'( :'( :'( :'( :'(
#12 - 14-09-2005, 20:29 uur

Ebelix

Omdat Taco Bell vies is  ;) ;D
#13 - 14-09-2005, 21:49 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Kinneret

Omdat Taco Bell vies is  ;) ;D

Strongly agree
#14 - 14-09-2005, 22:03 uur

Jez

Vandaar zeker dat ze zijn samengegaan met KFC. = ook vies.
#15 - 01-10-2005, 00:26 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15