Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

telefoneren

Discussie gestart

Loek

10 euro voor twee uur is wel duurder dan 2 euro voor twee uur natuurlijk, maar dan vind ik het nog steeds niet duur.

Ik kan niet voor 10 euro twee uur naar Nederland bellen. Dan moet er nog een extra nulletje achter staan... zo niet heel veel meer!

Als ik 120 minuten naar NL bel, dan ben ik 120 x 0.03 = $3.60 kwijt (o ja, plus nog 0.39 cent per gesprek, dus $3.99).   Ik begrijp niet hoe jij meer dan 10 Euro kwijt kunt zijn...
Op dit moment gebruik ik 10-10-834 om naar NL te bellen, omdat zij op dit moment de goedkoopste tarieven hebben.  Het verandert echter maandelijks, dus je moet het wel in de gaten houden voordat je het gebruikt.

Hier kun je tarieven van de verschillende 10-10 nummers vinden: http://1010phonerates.com/w_two_europe.html
#46 - 19-02-2006, 20:19 uur
« Laatst bewerkt op: 19-02-2006, 20:27 uur door Loek »

Chiefram

Ik was laatst $80 dollar kwijt, omdat ik twee korte telefoontjes naar Duitsland moest plegen. Op zich niet erg, ik betaal toch mijn telefoonrekening niet, haha... Dat doet de zaak.
#47 - 20-02-2006, 21:13 uur

Loek

Ik was laatst $80 dollar kwijt, omdat ik twee korte telefoontjes naar Duitsland moest plegen. Op zich niet erg, ik betaal toch mijn telefoonrekening niet, haha... Dat doet de zaak.

Lijkt me toch dat je baas daar niet echt blij mee is.  Kun je niet beter een International plan nemen van een van de long distance providers zodat je je baas wat geld uitspaart?
Of zo'n 10-10 nummer gebruiken, dan heeft ie aan het eind van het jaar misschien wat meer in de knip voor jouw bonus  ;)
#48 - 21-02-2006, 04:43 uur

Chiefram

Die $80 extra dollars vallen wel weg op mijn wekelijkse expense report. Die is (bijna) nooit onder de $700 dollar. De laatste (van vorige week) was al $1,200 dollar!

Nee, al zou ik voor $200 dollar naar Duitsland bellen, het zal het bedrijf een worst wezen. Mijn telefoonkosten vallen normaal in het 'niet', haha...

#49 - 21-02-2006, 18:52 uur

S a V e

Vanuit Amerika naar Nederland bellen is duur, maar met een gewone telefoon vanuit Nederland naar Amerika bellen is op zich al ongelooflijk goedkoop. Daar heb je denk ik geen Skype voor nodig. Ik heb destijds ('s nachts) 2 uur lang met Amerika gebeld en was destijds 10 euro kwijt voor die twee uur.

Das duur dan  ;)

Ik betaal "slechts" 0,017 P/M Skype naar Amerika, dat betekend dus dat je voor twee uur bellen 2,04 Euro kwijt bent  :D

Dat is nog duur, ik heb net nog een half uur zitten bellen naar de usa via VoIP telefoon -> 0,00 € per minuut (lees gratis :D)
#50 - 22-02-2006, 00:05 uur
..::  Weblog usa 2006 http://usa.laren2.nl/ ::..

Poison ArroW

Vanuit Amerika naar Nederland bellen is duur, maar met een gewone telefoon vanuit Nederland naar Amerika bellen is op zich al ongelooflijk goedkoop. Daar heb je denk ik geen Skype voor nodig. Ik heb destijds ('s nachts) 2 uur lang met Amerika gebeld en was destijds 10 euro kwijt voor die twee uur.

Das duur dan  ;)

Ik betaal "slechts" 0,017 P/M Skype naar Amerika, dat betekend dus dat je voor twee uur bellen 2,04 Euro kwijt bent  :D

Dat is nog duur, ik heb net nog een half uur zitten bellen naar de usa via VoIP telefoon -> 0,00 € per minuut (lees gratis :D)
hoe precies dan?
#51 - 22-02-2006, 00:51 uur

Wop

Citaat
Dat is nog duur, ik heb net nog een half uur zitten bellen naar de usa via VoIP telefoon -> 0,00 € per minuut (lees gratis )

klopt..

Maar dan bel je vast niet naar vaste nummers. Dat is wat ik bedoelde namelijk  ;)

Met Skype bel je ook gratis , waar ook ter wereld .. ( van Skype naar Skype )
#52 - 22-02-2006, 10:31 uur

Tekkel

Ik heb afgelopen December, via Voipbuster, enkele malen gratis vanuit  California naar Nederland gebeld, naar vaste nummers.
Ik heb me alleen laten vertellen, dat het aantal gratis landen van Voipbuster drastisch is verlaagd.
Vanuit Nederland naar de USA is nu niet meer gratis, maar andersom nog wel.

Bart
#53 - 22-02-2006, 10:49 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Gian

Ik heb afgelopen December, via Voipbuster, enkele malen gratis vanuit  California naar Nederland gebeld, naar vaste nummers.
Ik heb me alleen laten vertellen, dat het aantal gratis landen van Voipbuster drastisch is verlaagd.

Bart

Ik moet dan toch maar eens gaan denken aan Skype of Voipbuster, dat scheeld toch wat euries.
Ik bel op dit moment via de Belpiraat naar de USA, ik betaal dan 0,03 per minuut en 20 cent als startkosten,
dus dat valt ook nog wel mee.
#54 - 22-02-2006, 11:54 uur

schorpioenvrouw

Kijk op de volgende site: http://televergelijk.nl/
Je selecteert een land en vast of mobiel nummer en voila je kunt belt met het voor dat moment goedkoopste tarief.
Op dit moment bel ik naar de VS met Spaartelecom (0900 1439). 1 cent per minuut met een starttarief van 4,5 cent is toch niet slecht!!
#55 - 22-02-2006, 13:01 uur

S a V e

Citaat
Dat is nog duur, ik heb net nog een half uur zitten bellen naar de usa via VoIP telefoon -> 0,00 € per minuut (lees gratis )

klopt..

Maar dan bel je vast niet naar vaste nummers. Dat is wat ik bedoelde namelijk  ;)

Met Skype bel je ook gratis , waar ook ter wereld .. ( van Skype naar Skype )

Nee gewoon naar lokale nummers via een 'eigen' Asterisk centrale.

Citaat

Bart

Voipbuster was inderdaad naar meer landen gratis waaronder idd amerika, er is een andere service waarbij het nog wel mogelijk is van NED -> USA te bellen gratis ben alleen ff de naam kwijt
#56 - 22-02-2006, 17:13 uur
« Laatst bewerkt op: 22-02-2006, 17:15 uur door S a V e »

Loek

Nee gewoon naar lokale nummers via een 'eigen' Asterisk centrale.

Die zie je niet vaak.  Ik heb ook een tijdlang een Asterisk centrale gebruikt, maar mijn vrouw was niet gelukkig met mijn "gexperimenteer", en hij is nu momenteel offline.

#57 - 22-02-2006, 20:57 uur

S a V e

website gevonden  8)

Bellen usa naar 'vast' en mobiel, gratis (is goed prijs)

www.voipstunt.com
#58 - 13-03-2006, 09:08 uur

Lou

Hi,

Wij dachten 2 "lege" triband GSM's mee te nemen en in de VS prepaid kaarten te kopen, waaraan een nummer verbonden is. Lijkt ons interessant als onze groep zich tijdelijk splitst dan kunnen we via onze mobieltjes ergens
afspreken . We kunnen dan ook het thuisfront de nummer van één van beide GSM's doorgeven zodat men ons
evt. in dringende gevallen altijd kan bellen (vooral in California).

Wij dachten bij de tussenlanding in Chicago (ORD) deze prepaid oplaadbare mobielkaarten te kopen. Hebben jullie een idee welke kaarten het voordeligst zijn?
Bij thuiskomst halen we de US cards eruit en steken we er onze Belgische terug in. Lijkt me simpel maar klopt
dit verhaal?

#59 - 31-03-2006, 14:25 uur

sweatbox

Wij dachten bij de tussenlanding in Chicago (ORD) deze prepaid oplaadbare mobielkaarten te kopen.

Heb je daar dan tijd voor? Als je de States in komt moet je langs customs, tijdrovend.
#60 - 31-03-2006, 21:04 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15