Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ticketprijs 2013

Discussie gestart

Dirc

Die prijzen die jij noemt vind ik nergens. Je mag me best even sturen waar je dat vind ;)
Alhoewel ik Brussel / Amsterdam - Denver en Las Vegas - Brussel / Amsterdam nodig heb.
#16 - 19-10-2012, 17:28 uur

Old Faithful

@Dirc: Heb jij in de gaten welke luchthaven LGA is?
#17 - 19-10-2012, 20:28 uur
Groet,

Old Faithful

Dirc

Haha zie het inderdaad. Binnenlandse vlucht...
#18 - 20-10-2012, 11:23 uur

guido09

Dan heb ik zo slecht nog niet gedaan.
588 euro pp.  Van AMS - LHR - LAX
en vice versa terug.  ::)
#19 - 23-10-2012, 21:34 uur

Dirc

Gisteren waren de prijzen 780 euro, vandaag 820.
Woensdag is dus een slechte dag om te boeken  ;D
#20 - 24-10-2012, 09:42 uur

Bakvet

Heb wat reizen naar de oostkust geprobeerd bij United, daar kosten ze 666 euro of meer in het voorseizoen. Ga je naar bekende NL websites, dan zijn ze maar ongeveer 500 euro. Dat vind ik vervelend, want ik boek liever bij United zelf. Kijk je dan naar de prijs-details op die sites dan is het 180 euro voor het ticket zelf en 320 euro aan belasting en toeslagen. Dus hoe kan United dan zo duur zijn?
#21 - 18-12-2012, 22:27 uur

Pieter79

Waar zijn die tijden gebleven dat je voor 375 euro een retourtje had van AMS/DUS naar New York?? Kan me niets anders herinneren dan dat ik altijd tussen de 360 en 450 euro kwijt was voor retourtjes die kant op. Was in periode 2005-2009 (een keer of 8 die kant op geweest).

Well, het is natuurlijk de energieprijs, de kerosine die het zo duur maakt. Kijk maar eens hier op deze website en je ziet dat het voorlopig nog wel duur blijft, en wellicht alleen maar duurder wordt: http://www.eia.gov/dnav/pet/pet_pri_spt_s1_m.htm (pull-down box om voor resultaten in daily, weekly, monthly en annually voor bijvoorbeeld jet a(-1) prijzen).

Gr. Pieter
#22 - 19-12-2012, 00:38 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Ebelix

Alleen vandaag kan je voor eur. 299 met Air Berlin een ticket boeken naar New York. Vertrek vanaf Dusseldorf en je moet vliegen in januari en februari.
#23 - 19-12-2012, 11:17 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Henkvdz

Alleen vandaag kan je voor eur. 299 met Air Berlin een ticket boeken naar New York. Vertrek vanaf Dusseldorf en je moet vliegen in januari en februari.

Helaas, rond de 500 euro momenteel en dan nog enkele reis.
Groet Henk
#24 - 19-12-2012, 11:40 uur

Pieter79

Alleen vandaag kan je voor eur. 299 met Air Berlin een ticket boeken naar New York. Vertrek vanaf Dusseldorf en je moet vliegen in januari en februari.

Ik zie inderdaad een vlucht van 297 euro retour, maar is heel specifiek voor alleen maar een weekje van 27 januari tot 3 februari. Elke andere datum en het schiet naar over de 400 euro. Niettemin, het lijkt erop dat Air Berlin toch nog redelijke kan bieden. De luchtvaartmaatschappij waar ik wel eens mee heb gevlogen vanaf DUS is volgens mij opgegaan in Air Berlin. Weet iemand nog hoe die maatschappij heette?

Andere maatschappijen waren Air France en British Airways, wat overigens wel een tussenstop in Paris of London betekende.

Gr. Pieter
#25 - 19-12-2012, 16:35 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

bo

Ik kijk wel uit vorig jaar ging ik met mijn vader in het hoogseizoen vlogen op Chigago 1174 euro met united. Dit jaar ga pak ik mooi het laagseizoen 499 met us airways. Wel last minute kan ik normaal niet boeken vanwege werk (leraar) maar kon er gelukkig even tussenuit. Vlieg retour naar LA via paperflies. Motor huren en toeren maar, zin in ;D
#26 - 20-12-2012, 13:32 uur

Ruud2004

Tickets lijken inderdaad duur dit jaar. Ieder jaar beginnen de luchtvaartnaatschappijen wel met dit soort prijzen, waarna ze toch na enige tijd behoorlijk zakken. Nu blijken ze (een enkele actie daargelaten) langer op dit prijsniveau te blijven hangen. Met een beetje creativiteit kan je toch een aardige prijs scoren. Wij willen bv het rondje New York, Washington, Toronto, bosten maken. Aanvlieghanvens genoeg dus. Goed blijven kijken/zoeken op verschillende dagen/sites en steeds je cookies en tijdelijke internetbestanden van je computer verwijderen. (ik blijf van mening dat dit werkt) Daarnaast zijn de computers van de luchtvaartmaatschappijen ingesteld op "vraag en aanbod".  Wordt er bv veel gezocht op Denver, dan zal de prijs direct stijgen. (dat merk ik nu ook met de autohuur)

Ik mag echter niet klagen, wij vliegen 20 juli 2013 voor nog geen 650 Euro naar Toronto en beginnen daar ons rondje. Tickets van American Airlines, geboekt via Expedia.com in USD en we vliegen met BA via Londen. Inmiddels genoeg ervaring opgedaan vwb ticketprijzen, dus gelijk geboekt! Prima prijs !
Maar het is dit jaar lastiger dan voorgaande jaren.
#27 - 27-12-2012, 13:36 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

Pieter79

Goed blijven kijken/zoeken op verschillende dagen/sites en steeds je cookies en tijdelijke internetbestanden van je computer verwijderen. (ik blijf van mening dat dit werkt) Daarnaast zijn de computers van de luchtvaartmaatschappijen ingesteld op "vraag en aanbod".  Wordt er bv veel gezocht op Denver, dan zal de prijs direct stijgen. (dat merk ik nu ook met de autohuur)

Dat idee had ik ook altijd toen ik nog regelmatig een retourtje boekte naar de States. Ik was altijd (wanneer ik een datum wist om te reizen) 's avonds ticket prijzen aan het vergelijken en had verschillende pagina's open met boekingen zonder ze echt te boeken. Als ik dan de goedkoopste/beste eruit had gepikt dan schreef ik de vluchtnummers en data op en sloot alles af, om meteen daarna met het echte boeken te beginnen. Vele keren heb ik meegemaakt dat de prijs ineens weer duurder was. Ik kan niets bewijzen, alleen maar aangeven dat ik dezelfde ervaring en mening deel als jij. Wellicht dat iemand er iets aan heeft.

Gr. Pieter
#28 - 27-12-2012, 21:52 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

hanskarin

Wij hebben op 5 december tickets geboekt bij het WorldTicketCentrum voor september/oktober 2013 met United Airlines
voor 700 euro per ticket. Lijkt mij een redelijke prijs.
2 sept Amsterdam - New York
6 sept New York - Las Vegas
29 okt Las Vegas - Amsterdam
#29 - 28-12-2012, 10:02 uur

Jez

Op 2 januari start de vroegboekactie van Connections !
#30 - 28-12-2012, 12:54 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15