Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Ticketprijs 2013

Discussie gestart

Jez

Heb jij weleens een goedkopere vlucht gevonden dan beschikbaar op matrix??

Gr. Pieter

Eerlijk gezegd niet, maar nou vlieg ik ook alleen met Star Alliance-maatschappijen ivm airmiles. En die zitten er wel altijd tussen.
#61 - 06-01-2013, 18:37 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Ok, thanks. Dat is belangrijk inderdaad, vliegen met maatschappijen waar je airmiles krijgt. Ben nu lid van Sky Team gewoon omdat daar de meeste vluchten van zijn hier, maar heb er ook wel eens over gedacht om ook lid te worden van Star Alliance.

Gr. Pieter
#62 - 06-01-2013, 19:35 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Jez

Dat is een goede prijs Jez.

Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, dus ik heb zojuist geboekt! Zo, en nu niet meer kijken, voor het geval ze toch nog voordeliger worden...  :)
#63 - 06-01-2013, 20:55 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Dat is een goede prijs Jez.

Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens, dus ik heb zojuist geboekt! Zo, en nu niet meer kijken, voor het geval ze toch nog voordeliger worden...  :)

Mooie vooruitzichten, 2x dit jaar naar de States voor een vakantie! Hoe zit dat eigenlijk bij de douane, nooit problemen als je alweer het land wil binnenkomen?

Gr. Pieter
#64 - 06-01-2013, 23:54 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Hans B

€ 566,- per ticket, Amsterdam - Seattle op 7 sep. heen en op 26 sep. terug.
Zoals het nu lijkt vliegen wij 06 september naar Washington DC en 06 oktober terug vanaf New York. De goedkoopste prijs die ik kan vinden is € 558 (AMS-WAS en terug NYC-WAS-AMS). Ook rechtstreeks (NYC-AMS) terug kost € 592. Dan ga ik het liefste voor beide keren rechtsstreeks en betaal een beetje meer.
#65 - 07-01-2013, 09:21 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

MiamiHeat

Ter Info...Woensdag 9 januari beginnen de KLM Wereldweken weer. Vorig jaar kon ik daar een hele goede deal maken. Wellicht nu ook weer.....
#66 - 07-01-2013, 19:10 uur

Jez

Mooie vooruitzichten, 2x dit jaar naar de States voor een vakantie! Hoe zit dat eigenlijk bij de douane, nooit problemen als je alweer het land wil binnenkomen?

Gr. Pieter

Alleen over land; in 2010 kregen we een kruisverhoor toen we van Canada terug naar Amerika wilden. Ook werd toen onze auto volledig gestripsearched. Eén van de vragen was inderdaad waarom we zo vaak naar Amerika gaan. Een andere: waar betalen jullie dat van? Ons systeem van vakantiegeld begrepen ze niet helemaal, geloof ik... Door de lucht tot nu toe nauwelijks problemen (dat heb k even afgeklopt op echt hout  ;))
#67 - 07-01-2013, 21:32 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Pieter79

Well, hopelijk krijg je geen problemen, zeker nu ze zien dat je al 2 vluchten die kant op hebt geboekt.
Veel plezier in ieder geval!!

Gr. Pieter
#68 - 07-01-2013, 22:53 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Jez

Well, hopelijk krijg je geen problemen, zeker nu ze zien dat je al 2 vluchten die kant op hebt geboekt.
Veel plezier in ieder geval!!

Gr. Pieter

Dank je! Denk ik....  :-\ Moet ik me nu zorgen maken? Ach welnee, is niet de 1e keer dat we 2x in 1 jaar gaan. Bovendien hebben we nog een geldig ESTA en kunnen we aantonen dat we bindingen en verplichtingen in Nederland hebben.
#69 - 07-01-2013, 23:51 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

jhbechthum

aantonen dat we bindingen en verplichtingen in Nederland hebben.

Hoe doe je dat?
Bankafschrift met huur / salarisstrook / foto's (klein)kinderen?
De gemiddelde customs is niet zo goed in het Nederlands lezen...

Johan.
#70 - 08-01-2013, 20:21 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

Jez

Ach, in die 13 keer dat we nu geweest zijn, hebben ze ons altijd op onze blauwe ogen geloofd.
#71 - 08-01-2013, 20:24 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

MiamiHeat

Jawel.....We hebben geboekt! De KLM Wereldweken waren ons goed gezind met prijzen.

Rechtstreeks met KLM van Ams naar Lax en rechtstreeks terug met Delta van Seattle naar Ams en dat voor 632 euro pp Dat is toch geen verkeerde prijs dacht ik zo!
#72 - 09-01-2013, 17:44 uur

Hans B

Toevalliger wijze gisteravond de tickets geboekt. Was even vergeten van de KLM weken. Heb vanavond toch even gekeken, maar kom 100 euro duurder uit dan rechtstreeks bij United.
#73 - 09-01-2013, 20:34 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Pieter79

Kreeg vandaag te horen dat ik voor het werk een paar dagen naar California kan. Ticket gevonden voor onder de 300 dollar! ^-^ Maandag weet ik zeker of ik kan gaan in verband met een collega die mee gaat die nog niet weet of hij die week beschikbaar is... :-\
#74 - 09-01-2013, 22:20 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

TondeG

De prijzen zullen vast wel dalen, zeker buiten het seizoen

Pfffff ja hoor ik ben zeker 300 pp meer kwijt :'(
#75 - 09-01-2013, 22:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15