Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

tickets bestellen bij de Los Angeles Angels of Anaheim

Discussie gestart

wilma

Hallo,

Wij proberen tickets te kopen bij de Los Angeles Angels of Anaheim via hun website: www.losangelse.angels.mlb.com.

Wij willen graag 18 juli een wedstrijd bij wonen met 2 volw. en 2 kinderen. Maar welke voorkeur we ook opgeven,elke keer kunnen ze geen  beschikbaar kaartje vinden. Ik kan me niet voorstellen dat ze nu al op die datum uitverkocht zijn. Weet iemand een oplossing voor ons probleem?
Verder staat er een telefoonnummer. Helaas niet van de ticketoffice, maar een algemeen nummer waar we ook niet uitkomen. (888)-796-HALO Wat moet ik n :-u bellen?

Groetjes, Wilma :-\
#1 - 01-06-2008, 21:27 uur

Hans B

Alle keren (een stuk of 7) dat ik bij het honkballen geweest ben, heb ik kaartjes gekocht aan de kassa op de dag zelf.
Gaf nooit problemen.

Ik neem aan dat jij al veel eerder in de VS bent, dan kun je het 888 nummer bellen.
Dit is een toll-free nummer en vanuit Nederland niet te bellen.

Als ik op hun site kijk zou ik ergens in de $20 gaan zitten voor een redelijk goede plek.

Groet en succes, Hans
#2 - 01-06-2008, 22:00 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

wilma

Hallo Hans,

Dat is nog een idee om in de USA te bellen. Maar ik blijf met de vraag wat moet ik met dat HALO in het nummer? Ik bel dan toch niet alleen 888-796?

groetjes, Wilma
#3 - 01-06-2008, 22:14 uur

Jenn

Het is in Amerika heel gebruikelijk om cijfers te vervangen voor woorden. Het nummer wat je moet bellen is: 888-796-4256.

Alvast heel veel plezier bij de wedstrijd!
#4 - 02-06-2008, 12:17 uur

babarage

sja, ze zijn inderdaad niet uitverkocht maar ze hebben geen vier stoelen naast elkaar meer, das het probleem.  ik vraag me af of je dat kan oplossen als je er bent.  je kan hooguit proberen om het in twee delen te doen.  de volgende dagen zie ik ook al geen tickets meer voor vier man.  hmm en als ik op de 18e twee tickets probeer te krijgen is het ook al vol.  je kan hooguit proberen ticketmaster of het stadion eens te mailen wat er aan de hand is.
#5 - 02-06-2008, 16:21 uur

Jenn

Het zijn natuurlijk wel de Red Sox waar ze tegen spelen die dagen... ik kan me goed voorstellen dat die wedstrijden eerder zijn uitverkocht dan anderen. Maar op de 30ste zie ik dat er nog wel genoeg kaarten zijn en dat je met z'n vieren naast elkaar zit. Ik weet niet of die datum jullie schikt?

Anders de site regelmatig in de gaten houden en zodra je aankomt het 800 nummer bellen. Dit klinkt misschien gek, maar je hebt grote kans dat hoe dichter je bij de datum van de wedstrijd komt, hoe meer plaatsen er beschikbaar zijn. En anders idd op de dag zelf aan de kassa kopen. Dit heb ik ook altijd gedaan en nog nooit problemen gehad om kaartjes voor 4 of meer naast elkaar te krijgen. Maar nu moet ik er wel bijzeggen dat dit voor de Dodgers was, en op de trouwe aanhang na heeft niemand interesse in de Dodgers...
#6 - 02-06-2008, 23:06 uur

bartensharon

Je kunt ook kaarten bestellen via ticketburo's. Deze kopen kaarten op en verkopen ze dan weer. Ben je vaak wel iets duurder uit, maar je weet iig zeker dat je kaarten hebt. Als je via vinden.nl of google in typt tickets Angels zie je dat er veel van dit soort ticket bureaus zijn. Wij hebben onze kaarten voor de Yankees besteld via razorgator. Werden netjes via FedEx bezorgd bij ons thuis.  :D
#7 - 03-06-2008, 11:31 uur

wilma

We hadden al gemaild naar het emailadres op de website. maar totn nu toe nog geen enkele reactie gehad. Dus ik vrees dat dat ook wel zo zal blijven.
We zullen is gaan googlen naar die ticketsburo's en kijken of het zo lukt. En anders inderdaad de site maar volgen of in USA maar bellen. Nu we weten welk nummer we moeten bellen.
De 30 ste zijn we helaas weer terug in Nederland. Maar ja een maand is ook al lang toch.

Groetjes, Wilma
#8 - 04-06-2008, 22:17 uur

wilma

Hallo,

Vandaag een reactie terug gehad vanuit Amerika. The game is helaas uitverkocht. Ze raadden ons aan om via www.stubhub.com nog te proberen om aan kaartjes te komen. Dat is de secondary market zoals zij dat noemen.

groetjes, Wilma :'(
#9 - 06-06-2008, 08:39 uur

Jenn

Wat jammer dat het helemaal is uitverkocht... Ik zou het idd nog even proberen bij stubhub, en anders de site in de gaten blijven houden. Je weet nooit of er toch nog een paar plaatsen vrijkomen! The Red Sox zijn wel heel populair en er zijn ook altijd veel celebs aanwezig als die spelen (Ben Affleck, Jennifer Garner, Stephen King), dus die wedstrijden trekken sowieso meer bezoekers dan andere. Maar als het je puur om de sport te doen is, en niet om het team wat speelt, is misschien een wedstrijd van de LA Dodgers een optie? Ik hoop dat het jullie alsnog lukt om kaartjes te krijgen, en anders kan je altijd naar een plaatselijke sport bar (bijv. ESPN Cafe in Downtown Disney) om de wedstrijd te zien. Daar hangt ook altijd een erg gezellige sfeer!
#10 - 06-06-2008, 11:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15