Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tijdelijk onbeperkt vliegen in de USA voor 599 dollar

Discussie gestart

koosv

Bij de amerikaanse maatschappij jetblue kan je tijdelijk een maand onbeperkt vliegen voor 599 dollar! de all you can jet pass.  :dance:

Helaas dien je het ticket voor 21 augustus te kopen, en je kan tot 8 oktober 2009 vliegen binnen amerika en een beperkt aantal buitenlandse bestemmingen zoals de bahama's, cancun, st maarten.

http://www.jetblue.com/deals/all-you-can-jet/?intcmp=HPHero1Eng_All-You-Can-JetPass
#1 - 14-08-2009, 00:00 uur

Loek

Interessant voor mensen die in een Jet Blue hub wonen.  Voor mij iets minder interessant, aan gezien Jet Blue vanuit Denver alleen maar naar Boston en New York vliegt.  Als ik met Jet Blue naar San Fransisco wil bijvoorbeeld, moet ik eerst naar New York of Boston om daar weer een aansluiting te vinden naar de west kust.  Dan ben ik voor de heen reis alleen al meer dan een dag kwijt.  Nog 29 te gaan dan.

Het is werkelijk een goeie deal als je in New York of Boston woont.  Je kunt daarvandaan werkelijk allerlei bestemmingen bereiken, zelfs het caribische gebied.
#2 - 14-08-2009, 00:42 uur
« Laatst bewerkt op: 14-08-2009, 00:44 uur door Loek »

nielsenkim

Dat is inderdaad nou pas een goeie deal. Misschien een idee om even een mailtje naar KLM te sturen  ;)
#3 - 14-08-2009, 07:40 uur

koosv

Helaas is de pas tijdelijk verkrijgbaar, maar wie weet komt er weer een standby pass zoals delta airlines die had ca, ik schat, 15 jaar geleden. Ook een maand geldig op het gehele binnenlandse routenet. Dat was heel gaaf, vaak langs de kust vanuit San Diego naar LAX gevlogen, vooral 's-avonds is het aanvliegen boven LA dan heel indrukwekkend door de enorme omvang van de stad waar je laag overvliegt en de hele zwerm vliegtuigen die in een grote boog achter je vliegen, en het parallel landen over meerdere landingsbanen.
In het begin had ik toen nog niet door dat die pas er was, maar ik hoorde duitsers mompelen: "als we honger hebben, dan nemen we gewoon een vliegtuig naar de andere kust"

Maar er zijn nu nog wel mogelijkheden om standby te vliegen, maar daar heb ik geen ervaring mee. En bij priceline kan je bieden op de ticketprijs.
Hieronder een site met veel tips, maar of het echt bruikbaar is in de praktijk van alledag???

http://www.bidontravel.com/travel/standby-flights.html
#4 - 14-08-2009, 10:19 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15