Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tips voor rondreis

Discussie gestart

Deion

Relaxed lijkt het me zeker, maar het idee dat er van alles in de auto ligt. Ik weet niet of er veel wordt ingebroken in de auto's daar, heb namelijk geen junkies gezien daar  ;D
#16 - 09-09-2004, 09:01 uur

Bakvet

> 10 sept eindelijk weer naar de USA !!!!

Een hele fijne reis toegewenst met het meest fantastische weer wat je je maar kan voorstellen!!!
(Dan heb ik dat zelf ook namelijk ;D)
#17 - 09-09-2004, 21:10 uur
« Laatst bewerkt op: 09-09-2004, 21:13 uur door Bakvet »

Deion

> 10 sept eindelijk weer naar de USA !!!!

Een hele fijne reis toegewenst met het meest fantastische weer wat je je maar kan voorstellen!!!
(Dan heb ik dat zelf ook namelijk ;D)

Bedankt ! Morgen gaan we weer op pad eindelijk. Hopelijk hebben we inderdaad mooi weer. Death Valley is nog gedeeltelijk dicht helaas en zal ook niet meer open gaan helemaal. De Furnace Creek Ranch (ons hotel) is bereikbaar en Scotty's Castle ook, maar Badwater enzo niet. Houden we gewoon een rustdag daar, ook wel eens lekker.
#18 - 09-09-2004, 22:34 uur

Norbert

Ik zit er over te denken om volgend jaar weer naar Amerika op vakantie te gaan. Zeker nu de dollar zo laag staat.
Ik zit te denken om of van A'dam naar Chicago te vliegen en vandaar uit naar de niagara watervallen en Canada te gaan.
of
Naar Memphis te vliegen en dan het diepe zuiden te verkennen.

Wie heeft er nog tips of opmerkingen voor mij waarom ik voor het Noorden of voor het Zuiden moet kiezen.

De periode dat ik wil reizen is eind augustus/begin september.

Alvast bedankt
#19 - 29-11-2004, 15:20 uur

Jez

Hoi Norbert!
Ik heb nog geen tips voor je, want ik ga zelf in september naar het Noorden. Ik heb zitten twijfelen tussen afzakken naar Florida, om de zuidelijkste staten "te doen", of het Noorden verkennen. Het wordt dus het Noorden. Waarom? Nou, de natuur daar lijkt me geweldig; ik wil heel graag achter de waterval  8). Ik denk ook dat ik het in de zuidelijke staten rond die tijd nog iets te warm vind, plus dat het in elk geval in Florida dan volgens mij nog orkaanseizoen is (Ga je gang, Heivalido  ;D). Ook ben ik nog nooit in New York en Washington geweest, en dat heb ik in deze reis opgenomen.
#20 - 29-11-2004, 20:45 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

Dit is de route die we gaan rijden:

#21 - 29-11-2004, 20:57 uur

gary787

Ik denk ook dat ik het in de zuidelijke staten rond die tijd nog iets te warm vind, plus dat het in elk geval in Florida dan volgens mij nog orkaanseizoen is

Yeap, september is volop hurricane seizoen.. Als je een rondreis maakt is dat overigens geen probleem, want dagen van te voren is bekend waar een eventuele hurricane ongeveer langs gaat fietsen en daar ga je dan dus niet heen  ;D Als je er woont is het een ander verhaal, natuurlijk..
#22 - 05-12-2004, 00:46 uur

Jez

Ja precies. En als we naar Florida gaan, zitten we aan een paar verplichte nummertjes vast, nl. een nichtje in Orlando en een oom ergens bij de Everglades, dus zouden we niet heel veel van de route af kunnen wijken. Tenzij er een orkaan huishoudt in Orlando of ergens bij de Everglades........... Dan valt dat waarschijnlijk af  ;) Ik denk dat we dan liever eens in het voorjaar gaan; volgens mij is het klimaat dan ook beter voor ons.
#23 - 05-12-2004, 01:37 uur

Jez

Oftewel: New England en Mid Atlantics here we come!
#24 - 05-12-2004, 01:38 uur

gary787

Als je eind september gaat pak je de Indian summer in New England mee. Da's iets wat ik absoluut nog eens moet gaan zien!
#25 - 05-12-2004, 02:48 uur

Jez

Ja, toch wel? Ik was bang dat we dat net zouden mislopen!
#26 - 06-12-2004, 19:26 uur

gary787

Eind septmber, begin october schijnt de beste tijd voor de indain summer te zijn..
#27 - 07-12-2004, 22:56 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15