Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

TMC informatie navigatiesysteem

Discussie gestart

damasterman

Dag mijn PDA ondersteunt TMC (verkeersinfo) in Europa. Is zoiets dergelijks ook beschikbaar in de USA, en werkt dit gewoon op onze europeese ontvangers?
#1 - 16-08-2007, 00:26 uur


DennisH

Moet eigenlijk eerlijk zeggen dat ik in Amerika nooit echt lang in de file heb gestaan. Slechts 1 keer toen we om 17:00 Las Vegas inreden, en zelfs dat viel wel mee.
Maar als het werkt is het natuurlijk extra handig !!
#3 - 16-08-2007, 08:32 uur

damasterman

Het doet het blijkbaar niet. Deze 3 stations zenden uit tegen betaling:

-XM NavTraffic zend ook uit @ only: $9.95 per month
-Traffic plus SIRIUS Satellite Radio @ $16.94 monthly - OR – $190.33 annually
-Clear Channel @ $75 annually

Thanks
#4 - 16-08-2007, 10:08 uur

Loek

In de US zijn Garmin en Magellan meer voorkomende navigatie systemen dan TomTom.  Hier zie je voorbeelden waar deze systemen hun verkeersinformatie vandaan halen.  Vooral het systeem van Microsoft (MSN) begint in populairiteit toe te nemen.
#5 - 17-08-2007, 19:31 uur
« Laatst bewerkt op: 17-08-2007, 19:33 uur door Loek »

Bakvet

Clear Channel is de enige die via FM uitzendt, XM en Sirius zijn satellietzenders, ik denk niet dat je dat signaal kan ontvangen.

In de meeste grote steden heb je wel enkele zenders die in handen zijn van Clear Channel. Je zou geluk kunnen hebben, als er door een of ander defect of door een promotie-actie gratis TMC informatie wordt verstuurd.

Persoonlijk maak ik m'n planning altijd zo dat er op werkdagen niet tijdens het spitsuur in de grote steden gereden hoeft te worden.
#6 - 21-08-2007, 20:55 uur

Loek


Clear Channel is de enige die via FM uitzendt, XM en Sirius zijn satellietzenders, ik denk niet dat je dat signaal kan ontvangen.


MSNDirect zendt ook via FM uit.
#7 - 23-08-2007, 00:35 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15