Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

toch nog wat priceline vragen

Discussie gestart

hke

Ik ben al enkele keren naar de VS geweest maar nog nooit een hotel via priceline of hotwire geboekt.
Na alle verhalen gelezen te hebben zou ik bijna gek zijn om het niet te doen.

Ik heb er dus al vanalles over gelezen.

Ik heb toch nog enkele vragen.

1. reizen met kinderen
Ik ga in 2010 met 4 personen. 2 volw en 2 kids.
ik lees overal dat je niet weet wat je krijgt. 1 king of 2 queens.
ook lees ik dat je het meestal achteraf kunt aangeven dat je 2 queens wilt.
Gaat dit in de regel altijd goed.
heeft iemand slechte ervaringen hiermee of juist goede.

2. wanneer is het beste moment om te boeken. We gaan van 25/7 t/m 14/8.
Las Vegas en san Francisco.

3. zijn kleine plaatsen zoals Sedona, page, springdale ook interessant?

4. Wat zijn de richtprijzen voor 3, 4 of 5 sterren hotels.
Of verschilt dit per stad.


#1 - 04-01-2010, 19:14 uur

hdeweert

Hallo
Op het forum is het onderwerp priceline regelmatig aan de orde geweest, gebruik de zoek functie eens.
Het beste moment van boeken is als je een hotel hebt gevonden dat naar je zin is met een voor jou redelijke prijs.
Page en  Springdale zijn als stadje niet bijzonder het overgrote deel bestaat uit Hotels.
Richtprijzen voor hotels zijn niet zo te geven de prijzen kunnen van dag tot dag verschillen en zijn afhankelijk van seizoen etc.
en verschilt per plaats en per hotelketen.

Harm
#2 - 04-01-2010, 20:45 uur

Ine

Kijkook  op de websites van de diverse hotels als richtlijn.
Vooral in Las vegas, Palm Springs e.d. zijn  er in de zomer vaak ook aanbiedingen als je rechtstreeks boekt. Voordeel is dan dat je precies kunt aangeven welke/.hoeveel bedden je wilt.
Als je via priceline geboekt hebt, moet je wel meteen betalen en meestal krijg je bij annulering geen geld terug. Idem bij Hotwire, waar ik goede ervaringen mee heb.
Lees de voorwaards voordat je het vastlegt.
#3 - 05-01-2010, 00:01 uur

martinm


4. Wat zijn de richtprijzen voor 3, 4 of 5 sterren hotels.
Of verschilt dit per stad.

Dit scheelt denk ik wel per stad/staat/periode.

Mijn ervaring met Hotwire, 3X Hotel in Washington DC rond de $ 100 voor 3,5/4 sterren. Je weet alleen bij Hotwire niet welk hotel je boekt.
Of op Expedia, deze heeft ook regelmatig goedkope opties.

Voor las Vegas aanbiedingen kijk eens op: http://www.smartervegas.com/

Gr, Martin
#4 - 05-01-2010, 15:59 uur

Ine

even een aanvulling op Hotwire.
Op het moment van boeking weet je inderdaad nog niet welk hotel het gaat worden.
maar je hebt voor het boeken al aangegeven in welke wijk van een stad je wilt slapen (bijv. airport) en bovendien worden er per categorie voorbeelden en namen van hotels gegeven.
3 sterren is vaak bijv. Holiday Inn, Radisson e.d. 2 1/2 ster is vaak Comfort Inn e.d. 3 1/2 sterren Hilton, Doubletree, Crowne Plaza e.d.
Ook staan er gegevens over de extra's in het hotel, zoals fitnesscentrum, eventuele shuttleservice, restaurant e.d.
Door je er een klein beetje in te verdiepen weet je al beter wat je ervan kunt verwachten.
onze laatste overnachting in Houston, Tx voor een airporthotel boekten wij de 3 1/2 ster voor $ 59.- plus tax. We kregen meteen per kerende e-mail een bevestiging dat we geboekt waren in het crowne Plaza Hotel, dat als je rechtstreeks boekt voor dezelfde kamer ca. $ 120.- plus tax kost.
#5 - 05-01-2010, 16:31 uur

Bas_en_Es

Hallo,

wij hebben uiteindelijk vaak rechtstreeks bij de betreffende keten geboekt (na veel vergelijken). in de nationale parken is het vaak veel duurder dan ergens in een dorpje waar je maar 1 nachtje slaapt. Las Vegas is vaak in verhouding geodkoop, er is daar natuurlijk ook veel aanbod. Wij vonden SFO erg duur.
Wij hebben niet bij hotwire/pricline geboekt, omdat we niet het idee hadden dat het veel goedkoper was.
Suc6!
Bas en Es.
#6 - 05-01-2010, 20:09 uur

sandrochka

Wij hebben wel via Priceline een aantal hotels geboekt. In LA, San Fran en Las Vegas. We zijn van plan om de komende vakantie meer gebruik te maken van Priceline. Luxere kamers voor een goede prijs. Het is en blijft natuurlijk ook wel een gok. Maar dat is ook wel juist leuk vind ik.
Je kunt op deze site kijken: http://www.betterbidding.com/index.php?act=idx. Hier kun je zien wat andere mensen ongeveer hebben geboden en 'gewonnen' in de plaats waar jij zou willen verblijven. Ook vind je er de lijsten met hotels die zijn aangesloten bij Priceline en Hotwire.
#7 - 06-01-2010, 19:24 uur
2014: Noordoost USA: http://northeastusa2014.blogspot.nl/

2012: Midwest USA 2010: Canada en north-west USA 2008: West USA

Huls

Een maand geleden heb ik voor het eerst hotels geboekt via Hotwire. Voor SF heb ik geboden op een 4 sterren hotel aan de Union Square East. Het is Parc 55 geworden, en dat voor $99 per nacht (terwijl ze via andere sites worden aangeboden voor $215 per nacht).
In LA een 4 sterrenhotel in Downtown. Dat werd uiteindelijk Westin Bonaventure, voor $99 per nacht (tegen $179 per nacht).

Iets minder spectaculair was het hotel nabij het vliegveld van SF. Voor een 4 sterrenhotel kreeg ik uiteindelijk The Westin San Francisco Airport, voor $79, terwijl het normaal $90 is. Maargoed, een heel mooi hotel voor $79 is natuurlijk geen geld.

Je moet het eens een paar dagen aankijken. Ik merkte bijvoorbeeld bij LA (en dat is overal zo), dat de prijzen per dag verschillen. In dat geval schommelde ze een beetje tussen de $90 en $111. Maak je niet druk als het ineens een dag wat duurder is, hij zakt vanzelf weer. En je kan zo eens kijken wat de laagste prijs is.

Succes!
#8 - 06-01-2010, 23:15 uur

meistershof

Hallo
Wij boeken ook vaak via priceline , lukt het niet dan gaan we naar expedia . com. ook reserveren we nog wel eens rechtstreeks bij
best western. Sedona is het bezoeken meer dan waard ,een paar dagen is geen probleem ,het is een hele mooie omgeving
waar we zelf al 4 keer zijn geweest.
Groeten Wim.
#9 - 15-01-2010, 19:03 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15