Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

IS HET NOG WEL LEUK OM VAN & NAAR DE STATES TE VLIEGEN?

Discussie gestart

Hans B

Weet je wat ze eens moeten aanpakken, al die mensen die toch meer handbagage bij zich hebben dan toegestaan, of van die trolleys die duidelijk te groot zijn en met geweld in een overhead bin worden geramd! Ik zie zoveel mensen alleen reizen met 2 grote stuks handbagage en geen hond die er wat van zegt....

Ben het helemaal met je eens......vorig jaar moest ik verdomme een tas bij mijn voeten leggen omdat onze buren 4 hutkoffers als handbagage mee hadden genomen en er dus gewoon geen plaats meer was.......toen ik een behoorlijke pissige opmerking maakte bij de vluchtmuts wist ze geen antwoord te geven.

Ik baal er altijd zo van want ik ben altijd het braafste jongetje van de klas en hou me altijd aan gewichten en afmetingen van de handbagage...............spring een gat in de lucht als ze dit eens echt aan gaan pakken.

Ook helemaal mee eens.
Onzin al die "hutkoffers" mee in het vliegtuig.
Hans.
#31 - 15-03-2007, 12:09 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Rebecca

Daar ben ik het ook mee eens. Je vraagt je af en toe toch wel af wat men in godsnaam allemaal in die handbagage heeft zitten. Mijn laptop en camera gaan mee als handbagage, een boek, eventueel een spelletje, maar alles wat ik verder niet in de cabine nodig heb, laat ik gewoon inchecken hoor.
#32 - 15-03-2007, 13:21 uur
Onze blog-Bouwmanfamily
NBA Guru 2007!!

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15