Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

trein reizen

Discussie gestart

Han

Hoi,

ik ben van plan om met mijn vriendin 3 maanden te treinen door de U.S,   het liefst coast to coast .
Ik heb ooit eens gehoord van een treinreis van New York naar Los Angeles dat ook niet zo gek duur moest zijn.
Nu heb ik al ongeveer een jaar gezocht op internet maar kan er niks meer over vinden.
Wie weet wat ik bedoel en kan mij daar wat meer info over verschaffen?

Bedankt


#1 - 08-07-2007, 20:56 uur

Jez

Het enige dat ik kan verzinnen is met Amtrak .
Is dat wat je bedoeld?
#2 - 08-07-2007, 21:02 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Han

Ik weet niet of dit is wat ik bedoel maar het lijkt wel iets wat ik zou kunnen bedoelen.
Zonder gekheid...ik heb er ergens een verhaal over gelezen ..geen idee of dat met Amtrak was.

 
#3 - 08-07-2007, 21:10 uur

Jasmino

Incento is een nederlandse organisatie die treinreizen aanbiedt over de hele wereld, en ook in Amerika. Bedoel je dat?
Dit is de website: http://www.incento.nl/
#4 - 08-07-2007, 22:26 uur
Groetjes, Jacqueline


Lees ook mijn weblog.
Op mijn log vind je in de sidebar ook een link naar onze reisverhalen en (vakantie)foto's.

joanna

Hoi Han,

Wat jij bedoelt is idd met Amtrak. Als je incento belt/mailt kun je hierover een brochure ontvangen, hebben wij ook gedaan. Je kunt de tickets ook rechtstreeks op de site van Amtrak boeken, neem dan multicity. Dan kun je onderweg lekker uitstappen op de stations van je keuze en een of meerdere dagen later weer verder reizen op de route. Je moet dan van tevoren wel weten hoe je je route uitstippelt. De routes staan duidelijk op de site van Amtrak. De brochure welke je via incento kun verkrijgen geven je wat meer indruk en beschikken over een landkaart waarop de routes staan. Alle prijzen staan erin vermeld. Deze kun je nog wat drukken met leuke kortingen als je rechtstreeks boekt en gebruikt kunt maken van show your card (AAA) via je anwb pasje.

Wij gaan oktober ook de trein uitproberen en zijn voor het traject jacksonville/philadelphia met een tussenstop op raleigh € 135 kwijt met 2 personen. Nou daar kom je hier amper naar Maastricht voor en dan zit je nog opgepropt ook. Dat schijnt daar heel anders te zijn dus vandaar onze trial.

Groetjes,
Ann :D cheerr
#5 - 08-07-2007, 22:57 uur

daantje

Hoi

Afgelopen maand hebben wij vanaf LA naar San Fransisco gereisd met de Amtrak.
Deze gaat helemaal langs de kust en wij vonden het super....lekker relaxed.
De rit duurt ongeveer 12 uur (de trein rijdt dus niet zo snel als in Ndl) en wij hebben onderweg heerlijk gegeten, lunch en diner in the diner.
Wij hadden wel roomettes gereserveerd, dat is dan incl eten en drinken.

Terwijl je aan het eten bent rijdt de trein bijna over het strand (route highway 1) en vanuit de wagon zagen wij zeehonden en dolfijnen in de zee....echt een super ervaring!!
Wij kunnen het iedereen aanraden!!

#6 - 25-07-2007, 11:32 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15