Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Voedsel toegestaan??

Discussie gestart

nicemister

Weten jullie of het toegestaan is om voedsel mee te nemen? Ik wil namelijk een half kilo kaas meenemen gezien ik het kaas van daar niet lust. Zonder kaas kan ik niet :).

Alvast bedankt!
#1 - 28-05-2005, 12:47 uur

Mississippi

Ja hoor, kaas is geen probleem. Wel even laten verpakken door de kaasboer ;)

Information on U.S. Customs

Food Products which can be taken into the U.S:

- Stroopwafels and other kinds of breads, cookies, cakes and bakery items
- Oliebollen
- Hagelslag (chocolate sprinkels)
- Drop (liquorice)
- Pindakaas (Dutch peanut butter)
- Cheese (only vacuum packed and pasteurized).
  Most Dutch cheeses like Gouda, Edam and Leerdam are allowed.
- Coffee
- Powdered babyformula
- Glutenfree food
- Fish

Food Products which can not be taken into the US:

- Meat and meat products
- Fresh fruits or vegetables.

more >
#2 - 28-05-2005, 13:35 uur
« Laatst bewerkt op: 28-05-2005, 13:48 uur door Mr Mississippi »

Chiefram

Weten jullie of het toegestaan is om voedsel mee te nemen? Ik wil namelijk een half kilo kaas meenemen gezien ik het kaas van daar niet lust. Zonder kaas kan ik niet :).

Alvast bedankt!

Hahaha...  ;D

Hier is nog zo'n kaas-junk! LOL! Ik ben ook helemaal gek op kaas, met name de gigantische keus die je aan kaas in Nederland hebt. Ben zelf erg gek op gaten kaas, mjammie!!! Ik zou best een grote hap verse Nederlandse kaas lusten op dit moment, hihi...

Gelukkig vind ik de kaas hier ook lekker, dus ik vermaak me wel, maar kan me jou als kaas-freak heel goed voorstellen!

 :D ;D ;)
#3 - 28-05-2005, 15:42 uur
« Laatst bewerkt op: 28-05-2005, 15:43 uur door Chiefram »

visuar

Pas op, er staat "only vacuum packed and pasteurized" he! Dus het moet wel vacuum verpakt zijn! Standaard krijg je dat niet bij de kaas boer dus (in de supermarkt wel te vinden).
#4 - 16-06-2005, 16:02 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Jez

Bij sommige supermarkten kun je het vacuum laten verpakken, o.a. bij de AH.
#5 - 16-06-2005, 16:27 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chiefram

Pas op, er staat "only vacuum packed and pasteurized" he! Dus het moet wel vacuum verpakt zijn! Standaard krijg je dat niet bij de kaas boer dus (in de supermarkt wel te vinden).

Je kunt het wel aan de kaasboer vragen. Vaak kunnen ze het vacuum voor je verpakken. Dan heb je wel 'verse' kaas en niet van die vieze supermarkt voorverpakte plastic hompen smaakloze kazen, dat de naam kaas niet eens waard is in de meeste gevallen...  :P
#6 - 17-06-2005, 05:33 uur

hdeweert

Weten jullie of het toegestaan is om voedsel mee te nemen? Ik wil namelijk een half kilo kaas meenemen gezien ik het kaas van daar niet lust. Zonder kaas kan ik niet :).

Alvast bedankt!
Een halve kilo???? wel erg weinig. Dat is bij mij in een dag al op.
Harm
#7 - 17-06-2005, 21:10 uur

schorp



Hahaha...  ;D

Hier is nog zo'n kaas-junk! LOL! Ik ben ook helemaal gek op kaas, met name de gigantische keus die je aan kaas in Nederland hebt. Ben zelf erg gek op gaten kaas, mjammie!!! Ik zou best een grote hap verse Nederlandse kaas lusten op dit moment, hihi...

Gelukkig vind ik de kaas hier ook lekker, dus ik vermaak me wel, maar kan me jou als kaas-freak heel goed voorstellen!

 :D ;D ;)


Hey Chiefram,

ben je al bij Whole Foods geweest?  groenten zijn organisch en al het eten is van top kwaliteit.  Ze hebben ook enorme keus in kazen, van Frans, Nederlandse, Italiaanse, Portugeze soorten tot fantastische American Cheddar.  het is ietjses duurder maar het echt wel waard.  Ik koop bij de mijne in de buurt (Fairfax-Santa Monica of Fairfax & Third Street) altijd Maasdammer en Oude Leidse Kaas.


http://www.wholefoodsmarket.com/stores/list_IL.html

Ook Trader Joes heeft lekkere kaasjes, je kunt er Gouda vinden, etc. voor heel goedkoop, maar Whole Foods heeft veel meer keus in kwaliteit en soort.
Volgens my hebben ze nu ook Trader Joe's in IL.  Als je van bier en wijn houdt is Trader Joe's a dream come true, goedkope Grolsch en andere Nederlands bier (Oranjeboom), etc.  of heerlijke wijnen van California, Frankrijk, Chile voor goedkoop maar van fantastische kwaliteit.  toen ik jonger was, was Trader Joe's mijn address voor de wijn, bier en Kaas.
#8 - 18-06-2005, 09:35 uur
« Laatst bewerkt op: 18-06-2005, 09:38 uur door schorp »

Chiefram

Hee, bedankt voor de tip!

Ik ben nog niet bij Whole Foods geweest, omdat ik er nog niet van gehoord heb, maar Trader Joe zit hier in de buurt. Ben nog steeds van plan daar een keer heen te gaan, maar is er niet van gekomen.

Mjammie!! Ik bengek op allemaal Franse kaasjes. Ik moet zeggen dat wij al een paar keer (nog voor wij op dieet gingen) een grote (hele) Camembert hebben gekocht bij Costco voor bijna geen geld. Ontzettend goede kwaliteit en gemaakt volgens origineel Frans recept inde US! LOL!

Dat het duurder is dan elders vinden wij niet erg, als het maar goed en lekker is.

Ik ga er eens kijken!  ;)
#9 - 18-06-2005, 16:47 uur

KH

Worden die dingen gecontroleerd als je hier op het vliegtuig stapt, of als je in de states aankomt?
Met andere woorden, kan ik een een appel ofzo mee pakken om 'm tijdens de vlucht te eten of niet?
#10 - 22-06-2005, 11:59 uur

Ebelix

Ja, dat mag. Je mag de appel alleen niet meenemen in Amerika.
#11 - 22-06-2005, 12:16 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15