Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Tucanos

Discussie gestart

Loek

Een beginned keten van Braziliaanse grill restaurants nu nog slechts 3 vestigingen in Albuquerque (NM), Provo (UT) en Lakewood (CO).  Ik ben er nu een paar keer geweest en het eten smaak er prima.  Je betaalt een prijs bij binnenkomst, ongeveer $9 voor lunch en $16 voor dinner.  Een zeer uitgebreide saladbar waar je of kant-en-klare salads kunt kiezen of build-you-own salads.  Verder soep, groenten pasta's en dergelijke.  Regelmatig komen er waiter langs met spietsen met grote variates vlees.  Lees meer op hun website.


#1 - 21-06-2005, 17:53 uur

Jez

Weet je zeker dat het in Lakewood (CO) is? Want ik ga naar Lakewood (CA)...............
#2 - 21-06-2005, 19:01 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Loek

Ja, die in Lakewood, Colorado zit namelijk vlak bij mijn werk.  Dat is degene waar ik kennis mee heb mogen maken ;)
#3 - 21-06-2005, 19:21 uur

Jez

Jammer, had 'm graag in Lakewood, Californië geprobeerd.........  ;)
#4 - 21-06-2005, 22:29 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15