Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

tussenstop?

Discussie gestart

AJ

misschien een rare vraag, maar als ik boek voor een reis naar San Francisco, kan ik bij verschillende maatschappijen een tussenstop krijgen, oa in Cincinatti, New York, Chicago, DC en Minneapolis, het is misschien wat kinderachtig maar bij welke luchthaven zie ik nog het meest van die stad zelf? Het liefst vlieg ik rechtsstreeks voor het gemak, maar aan de ander kant wil ik de kans niet onbenut laten eventueel een glimp op te vangen van een andere stad.
#1 - 16-02-2008, 18:21 uur

Harry

Stel je daar maar helemaal niets van voor, de grote internationale vliegvelden liggen meestal vele kilometers buiten de stad, dus afgezien van een enkele wolkenkrabber zie je er helemaal niets van. In Chicago heb je nog de meeste kans om de sears tower te zien, maar ook die ligt toch nog wel heel ver weg.

Harry
#2 - 16-02-2008, 18:24 uur

AJ

Bedankt Harry voor je snelle antwoord. Want doordat ik die vraag mezelf steeds stelde, bleef ik maar twijfelen  met welke maatschappij ik zou gaan en of ik extra zou kiezen voor een rechtsstreekse vlucht.

#3 - 16-02-2008, 18:38 uur

Ebelix

Als je vlucht met overstap kiest kan je beter DC en Chicago mijden. Tot nu toe heb ik de fijnste ervaringen op Cincinatti. KLeiner dan de ovige luchthavens maar de immigration gaat erg vlot.

Succes
#4 - 16-02-2008, 21:37 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15