Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

United Airlines Upgrades

Discussie gestart

Ronald Verhoog

Wie weet de juiste manier om bij United Airlines je upgrades te gebruiken?? Ik heb inmiddels 8 500-miles upgrades gespaard maar kan nooit ze ook daadwerkelijk omzetten in een stoelen upgrade. Na een tijd verlopen ze en krijg je er miles bij.

Ronald
#1 - 13-07-2002, 17:09 uur

Johan

Je geeft aan dat ze verlopen? Wat verloopt precies Ronald? Je miles blijven wel geldig toch of vergis ik me nu?
Gr. Johan
#2 - 15-07-2002, 10:38 uur

Ronald Verhoog

Johan,
Bij United spaar je niet alleen de gevlogen miles maar na goed gedrag (lees: veel vliegen dus), krijg je een aantal 500 miles upgrades (ik heb er 8). Deze geven recht op een lengte van 500 miles van tourist class naar bussines class. Voor een vlucht van 1000 miles heb je er dus 2 nodig. Na een tijdje (ik dacht 1 jaar) verlopen ze automatisch en worden omgezet in extra miles. Ik vraag mij allleen af wanneer je ze daadwerkelijk kunt gebruiken. Ik heb nu vluchten geboekt naar Los Angeles (via het reisburo) en van L.A. naar Hawaii (Award travel) maar de upgrades zijn er niet te gebruiken om onduidelijke redenen. Wie weet het??

Ronald
#3 - 15-07-2002, 22:43 uur

brandweervrouw

 :) Hoi mischien dat jullie hier iets aan hebben?Het nummer van united airlines 020-2013708,ik belde laatst over gereserveerde stoelen,maar kon uit het keuzemenu ook kiezen voor de optie over miles spaarprogramma.groetjes karin
#4 - 27-07-2002, 08:32 uur

Hans

Misschien helpt dit je verder (komt van UAL-site):

For travel outside of North America, upgrade awards can be used with booking classes C, Y, B, M and H, except when the terms and conditions of the sale state that the fare is not eligible for upgrades.

Upgrade awards are not available on all published fares and are subject to capacity controls.

Each upgrade is valid for 500 miles of travel upgraded to the next class of service on United flights within North America. Upgrades are subject to limited availability. For Premier members, upgrades are valid with most published fare classes. For General members, they are valid with full-fare (Y, YUA, BUA or similar fare) tickets only
#5 - 06-08-2002, 18:44 uur

angelica

Hallo allemaal,

Ik lees met veel bewondering het verhaal van het upgraden.
Wij vliegen in mei ook naar de vs met united airlines, kan iemand mij vertellen hoe ik miles kan sparen??? We hebben via een touroperator de vlucht en auto geboekt. Ik ben benieuwt wat te moeten doen.

groetjes,
angelica
#6 - 24-01-2005, 21:22 uur

Bakvet

Dat verhaal van die 500 mijl upgrades, dat is volgens mij alleen als je heel veel vliegt, of ze doen het niet meer op die manier.

Normaal bij het vliegen spaar je "gewone" miles, naar gelang de afstand die je aflegt. Omdat je helemaal over de Atlantische Oceaan gaat tikt dat lekker aan. Ik schat dat een retour Denver je 8000 mijl oplevert. Los Angeles is ongeveer 11.000 mijl vanaf Amsterdam (retour).

Wat kan je met die gespaarde mijlen doen?
Voor 50.000 mijl krijg je een gratis retour naar anywhere in de US.
Voor 20.000 mijl kan een upgrade van Economy naar Business krijgen (maar niet bij de allergoedkoopste Economy tickets) voor bijvoorbeeld het transatlantische deel van de vlucht.
Voor 20.000 mijl kan je een retour binnen Europa aanvragen met bijvoorbeeld Lufthansa of SAS.
Voor 10 of 15 duizend mijl een retourtje Londen met BMI.

Je kan je aanmelden via de website www.unitedairlines.nl of bijvoorbeeld via mij. Dan krijgen jullie en ik 2 x 1250 mijl gratis. Als je wilt dat ik je aanmeld, stuur dan een prive bericht (klik op mijn naam, zodat je mijn profiel te zien krijgt.)

Het is natuurlijk wel zo dat United in betalingsmoeilijkheden verkeert, dus als de maatschappij ooit omvalt kan je de gespaarde mijlen wel afschrijven. Maar ze kosten je verder niks, dus waarom zou je het niet doen. United Airlines is lid van de Star Alliance. Als je met een van de andere leden van die alliantie vliegt, kan je in veel gevallen ook UA-airmiles sparen.
#7 - 25-01-2005, 01:11 uur

Jez


Je kan je aanmelden via de website www.unitedairlines.nl of bijvoorbeeld via mij. Dan krijgen jullie en ik 2 x 1250 mijl gratis. Als je wilt dat ik je aanmeld, stuur dan een prive bericht (klik op mijn naam, zodat je mijn profiel te zien krijgt.)


Hoi Bakvet!

Ik vlieg waarschijnlijk in september met UA naar LAX (want zij hebben een tussenstop in Washington); tegen die tijd kijk ik hier weer naar en als jij mij kunt helpen (en ik jou) doe ik dat graag! Help je mee onthouden, tegen die tijd?

Doeg, Jez
#8 - 25-01-2005, 22:11 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Bakvet

Ja, dat is goed mits die actie dan nog loopt.

Natuurlijk kan iedereen die dat wil zich op ieder moment zelf bij United aanmelden. Als je tweemaal naar de westkust bent gevlogen vanuit Europa heb je al meer dan 20.000 mijl bijeen gespaard, goed voor een gratis retour binnen Europa.

Andere maatschappijen hebben natuurlijk ook hun eigen spaarprogramma's, ik wil die niet tekort doen, heb er alleen geen gegevens over.
#9 - 26-01-2005, 22:18 uur

angelica

bedankt voor de uitleg, was echter zo enthousiast geworden dat ik me voor jullie mailtjes al had ingelogd en aangemeld had. sorry.
Ik kan nu mijn spaarsaldo op nul zien staan. Kan echter iemand mij vertellen ofdat je behalve het inlog nummer ook nog een pasje of zo krijgt??? Ik hou er niet van om mijn adres te melden en dit heb ik dus niet gedaan maar bedacht me later als ze nu een pasje gaan opsturen gaat dit natuurlijk niet haahhahaa. Er is hier vast wel iemand die weet hoe je de punten moet sparen.

groetjes en alvast bedankt,
angelica
#10 - 28-01-2005, 19:59 uur

schorpioenvrouw

Hoi Angelica,

Je krijgt inderdaad een pasje, maar daar kan een tijd overheen gaan voordat je die in huis hebt. Bij mij duurde dat tenminste een tijdje. Ik heb gewoon bij het inchecken het nummer doorgegeven. Geen probleem, want je gegevens op het ticket (dus ook je paspoort) moeten overeenkomen met de gegevens die je doorgegeven hebt voor je mileage plus account. Verder niet vergeten elke keer dat je met United of één van de partners vliegt je mileage plus account door te geven, want daar wordt door het incheckpersoneel niet aan gedacht (bij mij is dat in ieder geval steeds het geval). Achteraf kun je je miles wel bij laten schrijven, maar dan moet je je instapkaarten kopieëren en opsturen. Dus heel omslachtig allemaal.

Nou veel succes en vliegplezier.
Mij is United in ieder geval helemaal niet tegengevallen.
#11 - 29-01-2005, 01:04 uur

Ronald Verhoog

Je geeft aan dat ze verlopen? Wat verloopt precies Ronald? Je miles blijven wel geldig toch of vergis ik me nu?
Gr. Johan

Johan,
Je miles moet je als je ze wilt houden, 1 x per drie jaar een keer vliegen. Wat de upgrades betreft, dat noemen ze 500miles upgrades en die verlopen na een paar maanden omdat je ze niet gebruikt hebt. Als het goed is krijg je er miles voor terug.

Ronald
 :)
#12 - 05-02-2005, 18:06 uur

Colorado

Voor ons was het indertijd een reden om met United te vliegen omdat zij het "minst" moeilijk deden over het feit dat wij puppies mee in de cabine wilden nemen.

Service vinden wij in elk geval TOP.

Anita
#13 - 25-05-2005, 09:42 uur
« Laatst bewerkt op: 25-05-2005, 09:43 uur door Colorado »

Bakvet

Bonus miles
Wie tussen vandaag en 15 november de Atlantische oceaan oversteekt komt in aanmerking voor bonus miles.

2500 miles voor de economy klassen H, Q, V en W.
5000 miles voor tickets in de klassen Y, B en M.

Je moet ervoor registreren op www.united.com/europeusbonus

Ik meld dit maar even omdat er nogal wat mensen met United vliegen in die periode.
#14 - 01-08-2005, 20:00 uur

Jez

Done! Thanks, Bakvet!
#15 - 01-08-2005, 21:14 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15