Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Universal studios

Discussie gestart

Njit

Zie hier het verslag van ons dagje studio's (NBC en WB VIP Studio Tour): http://ca2005.blogspot.com/2005/04/dag-10-nbc-wb-studio-tours-maandag-11.html

#16 - 19-03-2006, 17:50 uur

Marjol



Als je een echte film liefhebber bent dan is er 1 studio tour die je MOET doen:

http://www2.warnerbros.com/vipstudiotour/

Wat je moet hebben dan is de DELUXE tour, NIET de VIP!! De deluxe kost $125 p.p. en duurt 5 uur inclusief lunch (zeer uitgebreide keuze!) in de WB cafetaria.

De VIP tour is een 3 uur tour zonder lunch die een vast parcour volgt, de DELUXE niet. Die past zich aan (zoveel mogelijk) wat je wilt zien. Aangezien WB alleen een filmstudio is ipv filmstudio + pretpark (Universal) is het hier wat meer gericht op het "echte" werk. Zo hebben we toen ik er was een tijdje bij een buiten opname van de serie E.R. staan kijken en konden we buiten en binnen sets (echt rondlopen dus!) van the Gilmore Girls bezoeken. Ook waren we bij een audio opname voor een andere TV serie.


Dat klinkt wel érg goed! Jammer dat we maar een volle dag in LA te besteden hebben... en 125 dollar vind ik ook wel erg veel geld! Maar een kijkje nemen op de set van mijn favoriete serie (Gilmore Girls) lijkt me ook wel wat ;)

#17 - 19-03-2006, 19:38 uur

visuar

Dan weet iedereen het voor de volgende keer ;)

Als ze niet aan het filmen zijn kun je lopen over de buiten Gilmore set (het plaatsje "stars hollow" dus, zie ook een foto van mij voor Luke's diner in het foto onderwerp op dit forum) en kun je de buitenkant zien van Lorelai's huis. Wij hadden ook geluk dat we even op de set van de Dragon Fly Inn konden kijken (ze waren nog niet aan het filmen daar).

Ik heb een tiental foto's ofzo van stars hollow mocht iemand die graag willen zien hoor ik het wel 2006-01
#18 - 19-03-2006, 20:35 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Marjol

Dan weet iedereen het voor de volgende keer ;)

Als ze niet aan het filmen zijn kun je lopen over de buiten Gilmore set (het plaatsje "stars hollow" dus, zie ook een foto van mij voor Luke's diner in het foto onderwerp op dit forum) en kun je de buitenkant zien van Lorelai's huis. Wij hadden ook geluk dat we even op de set van de Dragon Fly Inn konden kijken (ze waren nog niet aan het filmen daar).

Ik heb een tiental foto's ofzo van stars hollow mocht iemand die graag willen zien hoor ik het wel 2006-01

Dat lijkt me erg gaaf! Ik was ook erg jaloers toen ik die foto van jou voor Luke's diner zag :D
Ik zou heel graag de andere foto's ook zien!! Desnoods per mail: [email protected]
#19 - 20-03-2006, 19:16 uur

MiamiHeat

Studios bezoeken is echt leuk......ik moest een paar keer naar ons Europese hoofdkantoor en die zit in London op het Pinewood terrein.  Hier worden ook allerlei films opgenomen maar Pinewood staat vooral bekend om zijn James "007" Bond filmsets................echt gaaf om te zien. Helemaal gratis en voor niets!!!

#20 - 20-03-2006, 20:06 uur
« Laatst bewerkt op: 20-03-2006, 20:08 uur door The Grove »

vana

Dan weet iedereen het voor de volgende keer ;)

Als ze niet aan het filmen zijn kun je lopen over de buiten Gilmore set (het plaatsje "stars hollow" dus, zie ook een foto van mij voor Luke's diner in het foto onderwerp op dit forum) en kun je de buitenkant zien van Lorelai's huis. Wij hadden ook geluk dat we even op de set van de Dragon Fly Inn konden kijken (ze waren nog niet aan het filmen daar).

Ik heb een tiental foto's ofzo van stars hollow mocht iemand die graag willen zien hoor ik het wel 2006-01

Dat lijkt me erg gaaf! Ik was ook erg jaloers toen ik die foto van jou voor Luke's diner zag :D
Ik zou heel graag de andere foto's ook zien!! Desnoods per mail: [email protected]


Ik wil ze ook wel zien hoor! Mijn dochter en ik zijn dol op Gilmore Girls, dus show ze maar op het forum.

Marjon
#21 - 20-03-2006, 21:13 uur
REISVERSLAG 2004: http://wunnik.web-log.nl/
USA ZW

LIVE VERSLAG 2006: http://backtotheusa.web-log.nl/
USA Zuid en Midwest

REISVERSLAG 2008:
http://wunnik2008.web-log.nl

Canada en NW USA

SpaceAce

en 125 dollar vind ik ook wel erg veel geld! Maar een kijkje nemen op de set van mijn favoriete serie (Gilmore Girls) lijkt me ook wel wat ;)

Voor de normale prijs (32 dollar) kun je ook al een stukje Gilmore Girls zien hoor (tenminste, als je geluk hebt)  2006-05
Zo hebben wij dus een gedeelte van een opname mogen zien met figuranten. Ze waren toen een wielrenrace aan het opnemen (?? geen idee of deze aflevering inmiddels uitgezonden is, ik volg de serie namelijk niet). Maar blijkbaar liep er ook iemand van de serie rond. Bij ons in het trammetje riep iemand ineens: hey look, there is Sean (wederom, geen idee wie dit is)  ;D (zie ons verslag trouwens waar Njit ook al naar refereerd en/of zie mijn signature).  2006-20

Maar voor die 125 dollar heb je wel iets unieks en zie je veel meer. Dat is in ieder geval een ding wat zeker is!
#22 - 20-03-2006, 22:17 uur
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

visuar

32 dollar? Wat was dat dan? (de vip tour is ook duurder).

Anywho, voor de geinteresseerden heb ik even een nieuwe onderwerp aangemaakt met daarin de link naar de foto's:

http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=3722.0

Kon ik ook eindelijk mijn nieuwe gallerij eens uitproberen 2006-01

Citaat
Mijn dochter en ik zijn dol op Gilmore Girls

Wie niet! ;)
#23 - 20-03-2006, 23:40 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

SpaceAce

32 dollar? Wat was dat dan? (de vip tour is ook duurder)

Dat was ook gewoon de WB VIP Studio Tour. Vorig jaar april was deze 32 dollar.

(maar ik zie nu dus dat deze verhoogd is naar 39 dollar).
#24 - 21-03-2006, 08:20 uur
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

Marjol

en 125 dollar vind ik ook wel erg veel geld! Maar een kijkje nemen op de set van mijn favoriete serie (Gilmore Girls) lijkt me ook wel wat ;)

Voor de normale prijs (32 dollar) kun je ook al een stukje Gilmore Girls zien hoor (tenminste, als je geluk hebt)  2006-05
Zo hebben wij dus een gedeelte van een opname mogen zien met figuranten. Ze waren toen een wielrenrace aan het opnemen (?? geen idee of deze aflevering inmiddels uitgezonden is, ik volg de serie namelijk niet). Maar blijkbaar liep er ook iemand van de serie rond. Bij ons in het trammetje riep iemand ineens: hey look, there is Sean (wederom, geen idee wie dit is)  ;D (zie ons verslag trouwens waar Njit ook al naar refereerd en/of zie mijn signature).  2006-20

Maar voor die 125 dollar heb je wel iets unieks en zie je veel meer. Dat is in ieder geval een ding wat zeker is!

Sean is Kirk in de serie :) Lijkt me wel leuk om te zien. Ik heb jullie verslag trouwens ook met veel plezier doorgelezen. Ik woon zelf ook in Den Bosch trouwens :)
En die aflevering met de fietsen is al uitgezonden ja, volgens mij ook al in Nederland (ik volg de serie via internet :))
#25 - 21-03-2006, 20:27 uur

SpaceAce

Ik heb jullie verslag trouwens ook met veel plezier doorgelezen. Ik woon zelf ook in Den Bosch trouwens :)

Ik heb je berichtje gelezen op onze weblog  :)

En inderdaad, erg jammer dat een weblogsysteem dag 23 bovenaan zet en juist dag 1 onderaan. Ik meen me te herinneren dat dit weblogsysteem ook omgezet kan worden, maar ik zou niet weten hoe dat zou moeten. Waarschijnlijk maken we ooit een eigen site waar we alle reisverslagen dan opzetten. Deze weblog was puur bedoeld om bij te kunnen houden tijdens de reis (en dan was het voor de mensen die heb bijhielden natuurlijk wel handig als de laatst getypt verslag bovenaan stond).  2006-10

(voor een uitgebreid fotoverslag met een bossche bol ben je natuurlijk altijd welkom hè)  2006-20
#26 - 21-03-2006, 20:53 uur
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

Marjol

Ik heb jullie verslag trouwens ook met veel plezier doorgelezen. Ik woon zelf ook in Den Bosch trouwens :)

Ik heb je berichtje gelezen op onze weblog  :)

En inderdaad, erg jammer dat een weblogsysteem dag 23 bovenaan zet en juist dag 1 onderaan. Ik meen me te herinneren dat dit weblogsysteem ook omgezet kan worden, maar ik zou niet weten hoe dat zou moeten. Waarschijnlijk maken we ooit een eigen site waar we alle reisverslagen dan opzetten. Deze weblog was puur bedoeld om bij te kunnen houden tijdens de reis (en dan was het voor de mensen die heb bijhielden natuurlijk wel handig als de laatst getypt verslag bovenaan stond).  2006-10

(voor een uitgebreid fotoverslag met een bossche bol ben je natuurlijk altijd welkom hè)  2006-20

Ik hou niet van bosschebollen :D Gelukkig maar, want anders zou ik er teveel op een gaan lijken :)
Waar wonen jullie ergens in Den Bosch? Noord-Oost-Zuid-West-Centrum?
#27 - 22-03-2006, 19:26 uur

vwkever

Hoi,

Ik zie dat er momenteel een aanbieding is voor de kaarten van Universal Studios. (zie link) Daar krijg je ook nog voor $100,- aan waardebonnen bij. Nu zijn die bonnen alleen geldig to einde juni. Weten jullie (uit ervaring) dat er vaker van dit soort acties zijn, maar dan met bonnen die ook in september (dan zijn wij er) geldig zijn. Of zijn die waardebonnen helemaal niet nuttig en kan ik beter nu de kaarten al bestellen??

Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft!

Alvast bedankt
Jeroen
#28 - 17-05-2006, 07:42 uur
We zijn (helaas) weer terug uit de USA! Zie het verslag op http://vwkever.web-log.nl

Tekkel

Ik zou gewoon lekker wachten.
Je print de tickets toch thuis uit, dus je kan op de dag voor vertrek nog bestellen :o.
Grote kans dat er dan weer een nieuwe aanbieding is, met nieuwe coupons.

Bart
#29 - 17-05-2006, 09:54 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Marjol

Ja, ik wacht ook met bestellen.

Wij gaan 15 juli naar het park en ik wil ook bonnen die dan geldig zijn. Dus ik ga begin juli nog eens een kijkje nemen :)
#30 - 17-05-2006, 15:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15