Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

US Airways

Discussie gestart

hollandranch

Betreft de financien kan ik goed begrijpen. Mijn ellende met tussenlandingen begon toen ik voor de zaak naar New York moest en dacht laten we eens wat goedkoper gaan via London, NOOIT MEER, wat een rotvliegveld. Ben ook naar New Orleans gevlogen met tussenlanding in Philadelphia. Heen vanwege slecht weer naar Indianopolis, tanken en veel vertraging. Terug aansluiting gemist en via SAS naar Denemarken en Amsterdam, dus voor mij geen tussenlandingen meer als her kan. Woon nu in Texas en vlieg gelukkig een stuk minder, mijn hobby niet.
#46 - 02-05-2007, 02:01 uur

Vegas

Het is inderdaad maar net wat je ervaringen zijn.
Ik heb zelf nooit vervelende ervaringen gehad met tussenstops, lekker even relaxen en een Starbuckje erbij, bevalt me wel ja.

1x wel vlucht gemist in Chicago.
Maar werd netjes een hotel geregeld voor de volgende dag.
Moest toen zelfs 2x overstappen via een voor mij vrij onlogische route terug naar Amsterdam.
Van Detroit naar Indianapolis naar Boston en vandaaruit naar A'dam.
Maar ach, een dag langer in de states in een luxe hotel... who cares.... not me!
#47 - 08-05-2007, 14:06 uur

hollandranch

Het is inderdaad maar net wat je ervaringen zijn.
Ik heb zelf nooit vervelende ervaringen gehad met tussenstops, lekker even relaxen en een Starbuckje erbij, bevalt me wel ja.

1x wel vlucht gemist in Chicago.
Maar werd netjes een hotel geregeld voor de volgende dag.
Moest toen zelfs 2x overstappen via een voor mij vrij onlogische route terug naar Amsterdam.
Van Detroit naar Indianapolis naar Boston en vandaaruit naar A'dam.
Maar ach, een dag langer in de states in een luxe hotel... who cares.... not me!

Denk dat je wel minimaal een dag ruimte moet inbouwen tegenwoordig op een terugvlucht met tussenlanding wat niet zomaar kan vanwege werk, huisdieren, kinderen. Dus een dag vertraging kan een hoop gezeur opleveren en duur worden.
#48 - 08-05-2007, 15:03 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15