Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

USA Reisen.de

Discussie gestart

sonny_z

Wie kan mij helpen aan het emailadres van usa-reisen.de.
Het emailadres staat nergens op hun site vermeld.

Alvast bedankt !

Rob Zonneveld
#1 - 29-12-2008, 15:29 uur

hdeweert

#2 - 29-12-2008, 15:43 uur

Marianne

Harm,
ze geven zelf hun e-mail adres als volgt weer, info (at) flamingocompany . de , misschien handig om het ook zo te doen, dan krijgen ze geen ongewenste e-mail.

Marianne
#3 - 29-12-2008, 15:52 uur

sonny_z

Harm en Marianne,

Dank voor de hulp ! Ik heb ze inmiddels gemailed.
Ik probeer via hun organisatie een auto te boeken met pick up en drop off lokatie Phoenix.
Maar bij zowel Alamo als National is Phoenix als keuze niet beschikbaar ! Kan me niet voorstellen dat er daar geen auto te huren is via usa-reisen.
Waar boeken jullie je auto ?

groet,

Rob Zonneveld
#4 - 29-12-2008, 16:02 uur

Marianne

Hallo Rob,

Misschien hangt het van de categorie af? Ik heb wel eens gehoord dat niet alle modellen in Phoenix voorradig zijn. Ik heb zelf nog nooit via USA-reisen geboekt, maar dat komt omdat de minivan die wij wilden hebben voor ons goedkoper was via Hertz (met ANWB korting). Voor veel categorieën is USA reizen goedkoop, maar het kan zijn dat voor bepaalde categorieën een ander organisatie goedkoper is.

Marianne
#5 - 29-12-2008, 16:18 uur

hdeweert

Harm,
ze geven zelf hun e-mail adres als volgt weer, info (at) flamingocompany . de , misschien handig om het ook zo te doen, dan krijgen ze geen ongewenste e-mail.

Marianne
Dit soort beveiligingen tegen spam is wel erg primitief. Je ziet dat klanten er moeite mee hebben. Een goede spam filter doet wonderen. Een leek ziet niet dat info (at) flamingocompany . de het e-mail adres van USAreisen.de is. Men mag op zijn minst verwachten dat dat info @ usareisen . de is maar dat is het helaas niet.
Harm
#6 - 29-12-2008, 16:37 uur

Tekkel

Harm,
ze geven zelf hun e-mail adres als volgt weer, info (at) flamingocompany . de , misschien handig om het ook zo te doen, dan krijgen ze geen ongewenste e-mail.

Marianne
Dit soort beveiligingen tegen spam is wel erg primitief. Je ziet dat klanten er moeite mee hebben. Een goede spam filter doet wonderen. Een leek ziet niet dat info (at) flamingocompany . de het e-mail adres van USAreisen.de is. Men mag op zijn minst verwachten dat dat info @ usareisen . de is maar dat is het helaas niet.
Harm

Ik vind zelfs de "info" erg primitief, ik snap eigenlijk niet dat dat nog gebruikt wordt door professionals.

Bart
#7 - 29-12-2008, 16:47 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Ruud2004

Harm en Marianne,

Dank voor de hulp ! Ik heb ze inmiddels gemailed.
Ik probeer via hun organisatie een auto te boeken met pick up en drop off lokatie Phoenix.
Maar bij zowel Alamo als National is Phoenix als keuze niet beschikbaar ! Kan me niet voorstellen dat er daar geen auto te huren is via usa-reisen.
Waar boeken jullie je auto ?

groet,

Rob Zonneveld


Probeer Eautohuur.nl eens. Je kunt ze ook (gratis) bellen ivm jouw vraag. Ik heb er goede ervaring mee. (en geen aandelen cq belang)
#8 - 29-12-2008, 20:53 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

babarage

heb je eigenlijk op hun site een hendig ding waarin je de gegevens invoert van waar je je auto wil huren en waar wil inleveren en dat er dan een prijs uitkomt rollen of moet je alle tabellen naast elkaar gaan leggen?  Khep er naar gezocht maar niet kunnen vinden :( (maar mijn duits is beroerd :))
#9 - 09-02-2009, 21:38 uur

MattRob

Ja hoor, als je naar gebied gaat waar je de auto wilt huren, krijg je een overzichtje met prijzen. Als je dan op soort auto klikt met daarbij welk pakket (meestal rechtse; incl. alle bestuurders en gratis tank benzine), dan kan je locatie invullen en welke data. En dan rolt je uiteindelijke prijs eruit !
#10 - 10-02-2009, 10:04 uur
Voor al mijn USA reisverslagen:

www.mattrob.nl

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15