Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

usareisen.de dagelijks andere prijzen?

Discussie gestart

Mrjn

Voor een grote bak, kun je ook bij mij terecht.   >:D   >:D

<----------

Hans

;D
Ik zou best willen, maar ik krijg mijn meneer niet in een camper...
#16 - 25-05-2008, 11:11 uur

Hans B

;D
Ik zou best willen, maar ik krijg mijn meneer niet in een camper...

Hij weet niet wat die mist .........
#17 - 25-05-2008, 16:59 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

arizona

usareisen.de bood me gisteren een SUV (Inklusiv Plus verzekerd) aan voor € 601 (twee weken), in juni a.s. Niet duur.
Los van het feit of ik wel een suv wil (nee): ik moet 'm in Bismarck, ND hebben en zou 'm moeten halen en brengen in Fargo. Voor mezelf tel ik die extra kosten (en tijd ... op de dull, dull plains) mee en wordt 't weer duur.
(Hoewel de grote verhuurders ook in Bismarck zitten verhuurt de Duitse site geen enkele wagen vanuit de hoofdstad van ND.
Voornemen: Ik huur in Bismarck. En de verzekering sluit ik overigens af bij www.insurance4carhire.com. Zie ook topic over deze verzekering in Verhuurbedrijven)
A.
#18 - 25-05-2008, 17:50 uur

Ebelix

Alamo heeft ook Toyota en Kia. Vinnik geen "echte" Amerikanen, eigenlijks... Als je via hun de Equinox zou bestellen, die er nooit schijnt te zijn, kun je een Kia Sportage of een Toyota Rav4 krijgen.

Ik heb tijdens de laatste vakantie via usareisen.de bij Alamo een Pontiac Torrent uit mogen zoeken in het mid size SUV segment. Ik was er erg tevreden over. Ik kon kiezen uit een RAV4 of de Pontiac.
#19 - 26-05-2008, 18:32 uur
« Laatst bewerkt op: 03-06-2008, 08:55 uur door Ebelix »
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Mrjn

Vanmiddag hebben we een Chevrolet Trailblazer via autoreisen bij Alamo gehuurd. Veel goedkoper dan 882 met alle verzekeringen, extra bestuurders en de hele handel zag ik het niet worden.

Bedankt voor de adviezen!
#20 - 31-05-2008, 19:11 uur

E-line

Ik heb zojuist mijn boeking bij usareisen.de bevestigd gekregen. Een mid-size SUV, 16 dagen voor 401 euro.
Ik wil niet klagen ofzo, maar is dit niet erg goedkoop??  :D

#21 - 28-04-2009, 14:58 uur

Ebelix

Nee, dat is de normale prijs. Alle verzekeringen zijn aanwezig.
#22 - 29-04-2009, 10:41 uur

thieske

Alamo heeft ook Toyota en Kia. Vinnik geen "echte" Amerikanen, eigenlijks... Als je via hun de Equinox zou bestellen, die er nooit schijnt te zijn, kun je een Kia Sportage of een Toyota Rav4 krijgen.

Ik heb tijdens de laatste vakantie via usareisen.de bij Alamo een Pontiac Torrent uit mogen zoeken in het mid size SUV segment. Ik was er erg tevreden over. Ik kon kiezen uit een RAV4 of de Pontiac.

Ik heb de RAV4 gereden en was er ook dik tevreden mee!
#23 - 29-04-2009, 12:31 uur
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

renellen2001

Misschien een ontzettend domme vraag maar hoe kan je boeken bij usa reisen: moet je bellen ? Of emailen? Het liefst wil ik gewoon online een offerte kunnen opvragen maar dit lijkt niet te lukken, klopt dit?
Soms lijkt het erop dat leden via de site een prijs zien  ???

Groetjes
Ellen
#24 - 07-05-2009, 13:50 uur

koosv

ik ga ervan uit dat je autohuur bedoelt bij usareisen: bij hertz is er geen berekening, daarvoor moet je bellen. (Beratung und Buchung mit Sofortbestätigung
+49 (0)30 707 93 40 ) leuk taaltje hè.
voor de andere verhuurders kies je eerst de firma, bv alamo, dan kies je in de volgende pagina het gebied, bv western states, rechts daarvan kan je klikken, en pas daarna is er een tabel met "berechnen"
maar zo'n beschrijving lijkt veel ingewikkelder dan het in werkelijkheid is.

Koos
#25 - 07-05-2009, 15:20 uur

renellen2001

Oh dat verklaart een hoop, ik wil bij hertz boeken......dan laat ik het even overgaan want bellen gaat niet werken  :D
Bedankt!
groetjes
Ellen
#26 - 07-05-2009, 17:03 uur

koosv

Citaat
Oh dat verklaart een hoop, ik wil bij hertz boeken....

Ellen,
je kan ook bij hertz nederland  boeken https://www.hertz.com/rentacar/specialoffers/index.jsp?targetPage=specialOffersPerCategoryView.jsp&Category=T&TabLink=tlink6
ze hebben nu een actie met 10% korting voor de usa, model compact of groter
ik weet niet of die link werkt, anders moet je op de website kiezen voor speciale aanbiedingen, dan wereldwijde bestemmingen, VS en canada en dan zie je het staan.
ik zou niet al te veel van tevoren boeken, 2 weken ervoor is ruim op tijd.

Koos
#27 - 07-05-2009, 19:23 uur

Ebelix

Misschien een ontzettend domme vraag maar hoe kan je boeken bij usa reisen: moet je bellen ? Of emailen? Het liefst wil ik gewoon online een offerte kunnen opvragen maar dit lijkt niet te lukken, klopt dit?
Soms lijkt het erop dat leden via de site een prijs zien  ???

Groetjes
Ellen

Je kan bij USA Reisen ook goed met engels terecht. Ik stuur altijd een mailtje in het Engels en ze geven ook antwoord in het Engels. Het prijsverschil met de Nederlandse aanbieders is altijd vrij groot. Het is zeker de moeite waard om het te proberen.

Eric
#28 - 08-05-2009, 15:27 uur

renellen2001

Eric, weet je toevallig waar ik moet kijken om het emailadres te vinden?  ;D
#29 - 15-05-2009, 16:45 uur

Old Faithful

Ik wel  ^-^
Onder de foto's op deze pagina
#30 - 15-05-2009, 21:08 uur
Groet,

Old Faithful