Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vakantie 2008 - hulp nodig van ervaren reizigers in Amerika

Discussie gestart

paula1808

Ik ben van plan om samen met mijn vriend in september 3 weken naar Amerika op vakantie te gaan.
Ik heb jullie hulp nodig omdat we beiden nog niet in Amerika zijn geweest en eigenlijk niet kunnen kiezen.

We willen dus 3 weken weg, waarvan ruim 2 weken rond reizen en een klein weekje relaxen, zonnen en niets doen.
We gaan een fly & drive doen, dus alles ligt nog open.
We zijn gek op natuur, maar een stad vinden we ook wel leuk voor de afwisseling.

Dus................waar moeten we heen onze 1e reis?

Paula
#1 - 29-12-2007, 20:42 uur

mafo

Zelf ben ik de eerste 2 keer op familiebezoek geweest in New Jersey niet veel gereisd toen. De eerste echte keer in de VS was in Florida op zich een redelijk compacte staat waarin je goed kunt leren hoe de dingen gaan in de VS zonder echt ver van de bewoonde wereld te zijn.

Daarna ben ik een paar keer gecombineerd naar de westkust (Californie, Nevada) en Florida geweest.

Je zou dus een ticket kunnen kopen naar Los Angeles met een stopover in Florida als je dan een dag of negen aan de westkust blijft kun je een redelijk tripje maken van LA naar Las Vegas met wat tussenstops. Daarna zou je vanaf Orlando richting de Keys of Miami kunnen gaan en daar lekker aan het strand kunnen liggen en bijkomen van je rondreis.

Op deze manier heb je een redelijk beeld van de VS en kan je voor een volgende vakantie wat gerichter beoordelen wat je wil gaan zien en doen.
#2 - 29-12-2007, 22:50 uur

paula1808

Hi Mafo,

Dank je wel voor je reactie.
We hebben besloten om van Seattle naar San Francisco te gaan reizen via de Grand Canyon and Las Vegas.

Alles moet nog geregeld worden, maar dat moet geen probleem worden.

Groetjes Paula
#3 - 05-01-2008, 22:52 uur

mafo

Hou er wel rekening mee als je de auto in een andere staat / stad inlevert dan waar je hem hebt gehaald je achterlatingskosten moet betalen. Misschien dat onze zomervakantie een idee geeft van waar je zou kunnen logeren.
#4 - 05-01-2008, 23:00 uur

moniqueusa

Hoi Paula,

Ik zie dat je je reis al hebt uitgestippeld. Ik heb zelf bijna heel Amerika gezien en Ik zelf vind de mooiste reis Arizona, Utah, Californie en Yellowstone National Park. Maar dat is natuurlijk waar je voorkeur naar uit gaat.

Gr,

Monique
#5 - 07-01-2008, 19:32 uur

Ebelix

Hi Mafo,

Dank je wel voor je reactie.
We hebben besloten om van Seattle naar San Francisco te gaan reizen via de Grand Canyon and Las Vegas.

Alles moet nog geregeld worden, maar dat moet geen probleem worden.

Groetjes Paula

Als je van Seattle naar San Francisco wilt reizen via de Grand Canyon en ook nog een week wilt relaxen dan moet je flink doorrijden om alles te zien. Als je de reis compacter houdt kan je alles uitgebreider bekijken en je zit minder in de auto.

Veel plezier met de voorbereidingen.
#6 - 09-01-2008, 12:58 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Hans B

Eens met Ebelix, neem niet te veel hooi op je vork en beperk je route.

Phoenix, Grand Canyon, Page, Bryce, Zion, Las Vegas in 14 dagen is al heel wat, daarna een weekje relaxen in Florida ?

Hans
#7 - 09-01-2008, 14:13 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15