Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vanaf London?

Discussie gestart

Skydriver

Wij spelen met de volgende gedachte:
Tickets naar Phoenix te boeken vanaf Heathrow, London...is aanmerkelijk goedkoper dan vanaf schiphol!
en van Nederland naar london vliegen is al goedkoper dan het treinkaartje naar schiphol!  :D

Mogen wij jullie ideeen daarover?
#1 - 12-05-2009, 18:00 uur
The USA....What else?

hdeweert

Ik lees dat het een idee is maar dat je het nog niet hebt uitgeprobeerd.
Dat zou ik eerst doen als ik  zo’n idee zou hebben. Ik heb het niet uitgeprobeerd,
maar als het zo’n geweldige kosten besparing zou zijn was dit traject al lang
ontdekt en zou je er zelf ook wat lovender over schrijven.

Harm
#2 - 12-05-2009, 18:50 uur

Skydriver

Daarom leg ik het ook voor als zijnde een idee...
#3 - 12-05-2009, 19:28 uur
The USA....What else?

Harry

Aangezien de vluchten apart geboekt worden is het wel zaak om op tijd te zijn, zorg dus voor veel uren overstap, er kan altijd een vliegtuig uitvallen of vertraging hebben, als je de aansluiting mist kun je een nieuw ticket kopen, ook zal je je koffer op moeten halen, en weer opnieuw in moeten checken in Londen.

Wij hebben het met een overstap in de VS regelmatig gedaan, de vlucht van en naar Nederland geboekt met mijlen bij KLM, en dan op de terugweg vanaf Las Vegas met een Amerikaanse maatschappij gevlogen naar LA of SFO of Chicago, maar wees je bewust dat je een risico loopt, en uiteindelijk een kleine kans loopt erg duur uit te zijn.
#4 - 12-05-2009, 19:53 uur

Marianne

Wij spelen met de volgende gedachte:
Tickets naar Phoenix te boeken vanaf Heathrow, London...is aanmerkelijk goedkoper dan vanaf schiphol!
en van Nederland naar london vliegen is al goedkoper dan het treinkaartje naar schiphol!  :D

Mogen wij jullie ideeen daarover?

Dat treinkaartje naar Schiphol heb je ook nodig als je naar Londen vliegt, dus je hoeft alleen maar de vluchten te vergelijken.

Kijk ook even hoe het met de bagage zit, waarschijnlijk mag je naar Londen niet veel meenemen of wellicht zijn er kosten aan verbonden. En zorg inderdaad voor een hele ruime overstaptijd.

Marianne
#5 - 12-05-2009, 21:24 uur

Bakvet

Gaan die goedkope vluchten naar Heatrow of naar een ander vliegveld? Hoe zit het met de bagagevrijstelling op de goedkope vlucht, hoeveel kilo mag er mee? Heb je wel eens geld gewisseld op een Engelse luchthaven om een drankje te kunnen kopen? Duur kopje koffie!
#6 - 12-05-2009, 21:27 uur
« Laatst bewerkt op: 31-05-2009, 08:05 uur door Bakvet »

Skydriver

Héél hartelijk dank voor jullie reaktie 's, en, zoals gezegd, het was slechts spelen met het idee, maar ik denk dat we toch maar gewoon rechtstreeks (of met overstap)vanaf schiphol richting USA gaan...
#7 - 12-05-2009, 22:49 uur
The USA....What else?

ALTHEWAYDOWN

 :)Hi, Heb 2X langs HEATROW  gepaseerd..nooit meer..1 Grote overrompeling en komplete chaos...Dit was vanuit BXL met BM en dan met Air Canada 1X HALIFAX en 1X VANCOUVER..AIR CANADA zelf was prima...
        Daarna 3X met UNITED vanuit BXL naar WASHINGTON met overstap 1X Seattle 1X Phoenix 1X Dallas...United prima alsook de overstappen...no worrys and trouble...
#8 - 14-05-2009, 15:00 uur
ALTHEWAYDOWN

Skydriver

Ja, hier ben ik weer; wij hebben nu wel voordeel met het vertrek uit London!
Wij vliegen met Continantal rechtstreeks van Heathrow naar LA ipv Phoenix,(en terug!), voor slechts E 625-,!  
En we gaan gewoon een dagje(of 2) eerder naar London met Easyjet...( E72-,)
#9 - 25-05-2009, 17:59 uur
The USA....What else?

Jez

pp of totaal?
#10 - 25-05-2009, 22:12 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Skydriver

Per Persoon...wel stukken goedkoper dan vanaf Schiphol..
#11 - 25-05-2009, 23:04 uur
The USA....What else?

Loek

Dat is toch als je de ticket van Easyjet erbij optelt bijna 700 euro en met meer ongemak.  Volgens mij is dat niet (veel) goedkoper dan vanaf Schiphol met bijv. Ebookers.  Ik keek daar net en een retour Ams-Phx in het hoogseizoen kost 701 euro...
#12 - 30-05-2009, 16:56 uur

Ebelix

Vegeet niet de trein om op Heathrow te geraken. Daarnaast mag je maar 20 kg bagage per persoon inchecken. Alles wat je meer hebt moet je eur. 12 per kg voor betalen. Vaak is goedkoop duurkoop.
#13 - 31-05-2009, 07:20 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Skydriver

Wij doen het nu zo; we vliegen vanaf Heathrow rechtstreeks naar LA, een dagje eerder vriegen we naar Heathrow en gaan daar een hotelletje in! de goedkoopste rechtstreekse vlucht vanaf Schiphol kwam voor ons op E1192..pp!
#14 - 31-05-2009, 12:39 uur
The USA....What else?

Loek

Welke periode vliegen jullie eigenlijk?
#15 - 01-06-2009, 19:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15