Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

verbandtrommel?

Discussie gestart

gert05

                                                                ha prikkers.

Is in amerika een verbandtrommel verplicht in een auto,zoja zit deze standaard in een huurauto of moet je deze zelf meenemen.
dit zijn kleine vragen,maar vindt ze wel belangrijk ter voorbereiding op onze vakantie.

                                                                  gert05
#1 - 09-04-2008, 12:12 uur

Swissdutchie

Meestal moet je een verbandtrommel inderdaad zelf meenemen. Zelf heb ik een hoes, waar ik niet alleen pleisters, verband, een mitella en dergelijke in heb, maar ook bij voorbeeld paracetamol, naaispullen, een pen, een zakmes, lucifers en nog een hoop andere kleine dingen, die op reis wel eens van pas komen. Die hoes gaat dan ook altijd mee op reis en ik geloof, dat er nog geen vakantie is geweest, waar ik hem niet gebruikt heb. En had ik hem zelf niet nodig, dan was er vast een van mijn medereizigers, die het een of andere uit mijn voorraad kon gebruiken.
Groetjes,
Franziska
#2 - 09-04-2008, 23:51 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15