Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Visa Waiver in vliegtuig invullen

Discussie gestart

Wop

Je hebt ook zo weinig tijd als je eenmaal aan boord bent om hem dan nog in te vullen.  2006-18

LOL  ;D
#16 - 13-05-2007, 14:48 uur

globetrotter

Nog even een kleine verheldering over de visa waiver. Dit is een groen formulier die je samen met een wit formulier invult in het vliegtuig (handig dus als je een pen mee hebt en het adres van je eerste overnachting aangezien je die moet invullen).

Wat moet je bij adres invullen als je (nog) geen overnachting hebt geregeld?
We hebben nl. bijna geen overnachtingen geboekt, zodat we ter plekke onze reis kunnen aanpassen!
#17 - 23-05-2007, 19:02 uur

Bakvet

Volgens mij moet je dat adres al in Europa opgeven aan de persoon die je bagage incheckt. Geen adres? Dan heb je twee extra kansen:
- Ze nemen je niet mee.
- De grenswacht in de VS stuurt je weer terug naar huis.

Dit kan je voorkomen door wel een adres te regelen voor de eerste overnachting.
#18 - 23-05-2007, 21:51 uur

Mr-Leo

Je MOET een adres invullen. Als je geen adres hebt laten ze je niet binnen en verwijzen ze je naar een pay phone op het vliegveld en mag je een hotel gaan boeken. Het is dus zeer aan te raden om in ieder geval de eerste paar nachten vooraf te boeken.

Ik heb wel eens verhalen gehoord van mensen die werden terug gestuurd omdat ze geen adres konden geven. Of het waar is weet ik niet, maar ik zou het risico niet willen lopen.
#19 - 23-05-2007, 21:52 uur

Jez

Verhip, da's waar ook! Dit is de eerste x dat we niet bij familie slapen, dus zal ik ook een adres
moeten verzinnen. Aangezien we vrij laat aankomen in Denver, denk ik dat ik daar maar een
hotel verzin. Ik ben er namlijk nog niet uit of ik die op voorhand wil vastleggen. Het kan ook
zijn dat we na aankomst nog een stukkie voorbij Denver rijden en daar pas een motel zoeken.
#20 - 23-05-2007, 22:07 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Loek

Verhip, da's waar ook! Dit is de eerste x dat we niet bij familie slapen, dus zal ik ook een adres
moeten verzinnen. Aangezien we vrij laat aankomen in Denver, denk ik dat ik daar maar een
hotel verzin. Ik ben er namlijk nog niet uit of ik die op voorhand wil vastleggen. Het kan ook
zijn dat we na aankomst nog een stukkie voorbij Denver rijden en daar pas een motel zoeken.

Je kunt ook mijn adres opgeven bij aankomst in Denver, je kunt zelfs blijven slapen als je wilt  :)
#21 - 24-05-2007, 00:30 uur

hollandranch

Je kunt ook mijn adres opgeven bij aankomst in Denver, je kunt zelfs blijven slapen als je wilt  :)

Dit is nogeens een aanbod, volgend jaar met z'n allen naar Denver  2006-10
#22 - 24-05-2007, 20:00 uur

Willem goes Miami

Ben al onderweg, staat het bier koud 2006-01
#23 - 24-05-2007, 21:18 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

Loek

Misschien moet ik ook maar een camping beginnen...  :o
#24 - 25-05-2007, 01:19 uur

Adriaan47

Zou ik maar niet zo zeker van zijn Loek....een camping moet eerst maar eens bewijzen lucratief te zijn voordat ik daar in zou stappen.
#25 - 25-05-2007, 01:21 uur

hollandranch

Misschien moet ik ook maar een camping beginnen...  :o

Begon bij ons ook zo, nu hebben we een camping  2006-10
#26 - 25-05-2007, 01:29 uur

Wop

Zeg gezelligheidsdieren  1white, kunnen we weer terug naar het oorspronkelijke onderwerp?

thanx...
#27 - 25-05-2007, 09:17 uur

Bakvet

Dus je vult het betreffende adres en je paspoortnummer in bij het online inchecken (of telefonisch, of aan de balie). Daarna vul je dezelfde gegevens nog een tweede keer in op de douane-verklaring, vervolgens nog een derde keer op het I-94 formulier. Dat is drie keer dezelfde gegevens doorgeven. Op dat adres blijf je in meestal wel een hele nacht om vervolgens met onbekende bestemming te vertrekken. Dit noemen wij...
#28 - 26-12-2007, 14:11 uur
« Laatst bewerkt op: 26-12-2007, 15:49 uur door Bakvet »

mafo

Ikzelf boek altijd wel een hotel voor de eerste nacht en vul dan ook braaf het adres is waar ze maar willen. Maar heeft iemand wel eens meegemaakt dat ze dit controleren dan ? Volgens mij kan je elk willekeurig (hotel) adres invullen ze vragen toch niet aan je of je al geboekt hebt ook ?
#29 - 26-12-2007, 21:55 uur

hollandranch

Ikzelf boek altijd wel een hotel voor de eerste nacht en vul dan ook braaf het adres is waar ze maar willen. Maar heeft iemand wel eens meegemaakt dat ze dit controleren dan ? Volgens mij kan je elk willekeurig (hotel) adres invullen ze vragen toch niet aan je of je al geboekt hebt ook ?

Dit vragen ze wel, niet altijd, maar heb het weleens meegemaakt en als ze je niet vertrouwen en het hotel bellen en je hebt niet geboekt? Probeer dit maar eens uit te leggen aan een stugge Amerikaanse Douane meneer/mevrouw ???
#30 - 26-12-2007, 22:32 uur

leden:

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15