Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vliegen naar LA

Discussie gestart

kim

Hoi,

Mijn eerste vraag!  cheer
Ik wil graag rechtstreeks vliegen naar LA omdat mijn ervaringen met overstappen nogal traumatisch zijn en de binnenlandse vluchten met United zijn ook niet echt een pretje. Ik heb nu een ticket gevonden van 689 pp. Is dit een goede prijs voor een KLM ticket naar LA rechtsreeks?

#1 - 31-08-2007, 11:42 uur

Hans B

Hoi Kim,
indien dit inclusief TAX is, is dat voor september met KLM geen al te slechte prijs en je bent inderdaad de overstap kwijt.
Hans
#2 - 31-08-2007, 12:40 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

MiamiHeat

Hey.....wij gaan volgend jaar Juni voor 600 euro pp incl taxen enz. rechtstreeks met KLM naar LA.......dat is een lage prijs want het is de enige vanaf A'dam die rechtreeks gaat.

#3 - 31-08-2007, 16:22 uur

Ine

De prijs van het ticket is erg afhankelijk van welke maand/tijd van het jaar e.d. Soms kan 1 of 2 weken eerder of juist later een enorm verschil geven.
Het blijft daarom altijd moeilijk tarieven met elkaar te vergelijken.

#4 - 31-08-2007, 16:46 uur

XJ

Klinkt redelijk goedkoop voor de KLM. Ik heb het ook niet zo op overstappen, het is of haasten of lang wachten. Wat ik wel weer een voordeel vind van overstappen is dat je nadat je land op je eindbestemming eigenlijk zo het vliegveld af kan lopen zonder al te veel controles e.d.
#5 - 01-09-2007, 19:51 uur

Ruud2004

Een overstap in Europa kan natuurlijk ook. Heb je toch wat meer mogelijkheden naar LA en vaak zonder overstap in de VS.  Afgelopen juli met Swiss naar Amerika geweest met een overstap in Zurich.  Ging allemaal prima.  Zurich is een fijne, overzichtelijk luchthaven en prima geschikt voor een vlotte overstap.  Natuurlijk vliegen wij ook liever rechtstreeks, maar het prijsverschil van bijna 200 Euro PP (x 4) was wel een "ommetje" waard.   In 2005 hebben wij een overstap gemaakt in Frankfurt. Ging ook prima, maar daar is het allemaal wat groter en zou ik qua voor een overstap minimaal 1 1/2 uur tussenstop aanhouden.

Voor zomer 2008 lijkt Iberia als "voordeligste" uit de bus te komen met een overstap in Madrid.  (Het lijkt qua vliegen trouwens een dure zomer te worden  ny-angry)

Suc6
#6 - 03-09-2007, 13:23 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15