Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Vliegticket boeken buitenland

Discussie gestart

peter1962

Soms kom ik op buitenlandse websites hele aantrekkelijke ticketprijzen tegen.
Heeft iemand daar ervaring mee (pos/neg) of waar moet je op letten?

flug.de en travelstart.de
#1 - 09-12-2013, 21:06 uur
APRIL kan niet snel genoeg komen!!

Ruud2004

Ik boek meestal via een buitenlandse site, die zijn in ons geval bijna altijd goedkoper. Ik kom echter nooit op echt onbekende sites uit, meestal Expedia.com of bij de Airline zelf. Geen enkel probleem dus. De door jouw genoemde Duitse sites zijn bekend en grote jongens.
#2 - 25-12-2013, 11:32 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

Freddytex

Het gaat hier niet alleen om buitenlandse sites maar ook vertrekke uit het buiteland maakt ee groot verschil oa vauit Brussel of Koln/Bonn of Parijs via Brussel zuid(trein)
#3 - 26-12-2013, 19:57 uur

maryde

Wij gingen eerst naar Antwerpen met de trein, papieren ophalen, met de trein terug naar Amsterdam , verplicht stempel van conducteur in de trein.,vlogen naar Philadelphia voor nog geen 1000€ met z'n tweeën. Drie jaar geleden, geboekt toen tijdens de voordeeldagen van Connections.be die altijd in januari zijn.
#4 - 27-12-2013, 03:58 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15