Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Geland per vliegtuig in USA en dan ....

Discussie gestart

thieske

Ik hoop in september voor 't eerst naar de USA te gaan. Mijn plan is om daar 2 weken op de motor door het zuidwesten te toeren.
Ik zal er wel redelijk 'verdacht' uitzien voor de douane opm'n zwarte kisten, en met m'n leren motorjack aan.
Omdat ik van plan ben in mijn eentje, en op de bonnefooi te gaan, heb ik 'dus' geen hotelreferentie.
Bagage: niet veel meer dan een rugtas met fotoapparatuur, en m'n motorhelm. Schone kleding koop ik wel in the States.


Mwa, ik heb geen problemen gehad om door immigrations te komen. Had me weken niet geschoren, een oude "hoodie" trui aan, vale leren jas en army-boots. Alleen bij de metaaldetector de schoenen uit moeten doen want die zitten vol met nagels (om ze bij elkaar te houden).
En dat ze je gegevens willen hebben alswel je prints, tsja... zo willen ze dat, dan ga ik daar in mee want ik immers graag hun land in.

Voor de terugreis wel de grondige drugs/bommen controle gehad. Was snel gedaan en we hadden niets te verbergen dus gewoon glimlachend meegewerkt. Dan doen die mensen ook aardig terug.

wat wel handig is als je van te voren extrapoleert waar je voor de eerste nacht gaat neerstrijken, geef gewoon het dichtstbijzijnde hotel aan op het formulier.
#16 - 08-03-2009, 10:36 uur
« Laatst bewerkt op: 08-03-2009, 10:41 uur door thieske »
For Boston, For Boston, We sing our proud refrain

Bandido

Je moet wel een eerste adres hebben, wat dan ook. Ik ging een keer via NYC naar Atlanta, maar wilde twee dagen in NYC blijven. Maar het was allemaal nogal last minute bedacht en geregeld en ik wist nog niet zeker welk hotel we geboekt hadden (mijn Amerikaanse vriend had dat namelijk intussen geregeld vanuit Atlanta). Ik heb dus gewoon "Broadway 5" ingevuld en een postcode erbij verzonnen. Was verder geen probleem. Het gekke is dat het wel een probleem is als je zegt dat je geen adres hebt.
#17 - 16-03-2009, 19:54 uur
"Georgia On My Mind"

Benneke

momenteel dien je reeds op voorhand aan te vragen of je USA binnenmag ,
je dient het groene formulier online in te vullen via de ESTA website : https://esta.cbp.dhs.gov/esta/esta.html?_flowExecutionKey=_c7BD658F3-6CDF-03EC-79D8-D6AB394622B6_k319780BE-0846-0868-ADB7-ECCF7C4E33C1  ,
en hierop dien je uw verblijfsadres in te vullen , je krijgt direkt antwoord retour ,
dit is echter nog maar een proef want je dient alsnog het groene formulier in te vullen ,
ook wordt uw verblijfsadres nog is gechecked bij inschepen in de europese luchthaven van dienst .
#18 - 27-03-2009, 00:38 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15