Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

vliegtickets boeken voor 2011?

Discussie gestart

arwen68

Hallo allemaal,

Weet iemand wanneer je tickets kunt gaan boeken voor mei-juni 2011?  :-\
En waar kun je dan de goedkoopste tickets boeken?
Ik wil graag een (rond)reis boeken in die periode en vliegen naar Denver en retour vanaf Las Vegas of phoenix 3 weken later.
Ik heb tot nu toe meestal de tickets via cheaptickets gekocht, maar misschien zijn er andere opties?
Graag jullie ervaringen!

groetjes Yvonne  ;)
#1 - 31-05-2010, 20:32 uur

Jez

Je kunt vanaf 330 dagen voor je terugreis boeken. Je zult dus nog even geduld moeten hebben.
Was het eerst zo dat hoe vroeger je boekte , hoe voordeliger de tickets, het lijkt er nu op dat wachten loont.
Bij cheaptickets heb ik nog nooit de beste deal kunnen vinden. Vergelijk er een paar, bijv. connections.be, vliegtarieven.nl, worldticketcenter.nl en kijk ook even bij de maatschappij die er als voordeligste uitkomt.
Is vertrek vanaf Brussel een optie voor je? Scheelt soms al €100,- op een ticket.
#2 - 31-05-2010, 20:59 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Frasi

Ik heb de afgelopen drie keren ook rechtstreeks bij de maatschappij geboekt die er bij de vergelijkingssites het beste uit kwam (combi prijs/vluchtschema).
Spaart je doorgaans ook nog allerlei rare toeslagen uit. Bij Delta is de vluchtprijs ook de eindprijs die je betaald.
#3 - 31-05-2010, 22:15 uur

arwen68

Vliegen vanaf brussel is inderdaad ook een optie. We wonen in het gezellige brabant, dus Belgie en Duitsland zijn allebei opties.

Bedankt voor de adviezen!

groetjes Yvonne
#4 - 01-06-2010, 07:31 uur

Wop

Was het eerst zo dat hoe vroeger je boekte , hoe voordeliger de tickets, het lijkt er nu op dat wachten loont.
Bij cheaptickets heb ik nog nooit de beste deal kunnen vinden. Vergelijk er een paar, bijv. connections.be, vliegtarieven.nl, worldticketcenter.nl en kijk ook even bij de maatschappij die er als voordeligste uitkomt.

Wachten loont inderdaad, spreek ik uit ervaring ! Wel regelmatig blijven zoeken. De beste deal sloot ik onlangs bij.......... Cheap tickets!

Zie mijn opmerking hier over de ticketprijs.
#5 - 01-06-2010, 19:26 uur

Skydriver

Wij hadden ook de beste deal bij Cheap tickets..
#6 - 02-06-2010, 20:06 uur
The USA....What else?

Hans B

Ik heb wel ver van te geboekt (sept '09) en ga in sept '10.
Aan de balie van Schiphol rechtstreeks bij de maatschappij (UA)
Geen extra kosten AMS - IAH (Houston) vv. voor € 580
Natuurlijk niet een echte bargain, maar goedkoper vliegen ze niet op die bestemming.
#7 - 03-06-2010, 14:26 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Jez

Het smerige van Cheaptickets vind ik dat ze als je verder in de boeking zit,ze  opeens zoiets vaags als Customer Service Pakket rekenen, ongeveer 50 piek. En daardoor heb ik nog nooit de voordeligste tickets bij hen kunnen vinden.
#8 - 24-06-2010, 00:14 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

meistershof

Meestal reserveren wij 7 maanden van te voren om dan in sept/okt te gaan.
Geboekt bij exit en dit jaar rechtstreeks bij de KLM voor 535 euro naar washington en terug van Miami.
Groeten Wim.
#9 - 04-07-2010, 20:25 uur

nylla

Wij hebben geboekt bij Expedia, retour Las Vegas en 2 nachten hotel 625 euro pp, heen 22 mei, terug 18 juni 2010.
#10 - 26-10-2010, 20:48 uur

De Ieperlingen

Vorige week geboekt via Ebookers.be voor onze reis in augustus (3 vluchten)
#11 - 26-10-2010, 21:04 uur

Bas_en_Es

wij hadden destijds bij e-bookers.nl geboekt in januari voor vlucht in mei/juni. Er zijn al eerder topics over dit onderwerp geweest en dacht dat vaker werd geadviseerd te wachten tot januari..
maar goed misschien is er inmiddels al geboekt of zijn de tijden veranderd (economie)
Mr,
Es.
#12 - 27-10-2010, 11:20 uur

Yessica

Ik check eigenlijk alle ticketsites om eerlijk te zijn, want er is er nooit eentje altijd het goedkoopst.
De laatste keer heb ik geboekt bij Orbitz, omdat dit qua dollarkoers het voordeligste uitkwam en er werden verder geen vage kosten in rekening gebracht. Een website die kosten rekent voor betalen met creditcard boycot ik sowieso, dat is echt niet meer van deze tijd.
#13 - 27-10-2010, 13:37 uur



MissFluffy

Ik heb ook even gekeken naar orbitz ,kende die site niet .Daar zag ik wel mooiere prijzen dan diegene die ik via email alert kreeg van kayak .Denk dan check ik even snel united.com en kreeg daar nog een leukere prijs .Ik wilde even zien hoeveel dit scheelde met United.be want die is meestal duurder en die stond bijna15€ nog eens goedkoper dus heb ik maar meteen geboekt  ;D .
€899 in juli tot augustus naar West Virginia .Die vluchten stonden tot gisteren nog 1158€ dus Yessica bedankt  :afro:want als ik jouw postje hier niet had gelezen had ik nu niet gecheckt (doe dit meestal 's ochtends en deze morgend was dat nog die duurdere prijs ) :afro: .
#14 - 27-10-2010, 14:35 uur

Yessica

Nou, you're welcome hoor Miss Fluffy  :)

Volgens mij is Orbitz één van de grotere travelsites in Amerika, samen met Expedia. Maar net zoals in Nederland is die niet altijd het goedkoopste.
#15 - 27-10-2010, 16:51 uur



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15