Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Waarheen is non-stop te vliegen in de VS?

Discussie gestart

Bakvet

Naar welke bestemmingen in de VS kan er eigenlijk Non Stop gevlogen worden vanaf Schiphol?

United: Washington Dulles en Chicago O'Hare

Wie weet hoe het zit met Delta, KLM, Northwest, US Air, American, Continental en eventuele anderen?
#1 - 16-10-2004, 23:29 uur

Frank S

Ik heb non-stop gevlogen op Orlando, Washington en New York.
#2 - 17-10-2004, 09:31 uur
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chiefram

Wij hebben de volgende ervaringen met non-stop vuchten:

KLM en inderdaad United Airlines op O'Hare (Chicago, IL);
Martinair rechtsreeks gevlogen naar Vancouver, Canada.

Er zullen ongetwijfeld meer direkte vluchten zijn geweest, die ben ik dan helaas vergeten, maar de meeste vluchten waren toch wel met overstap.
#3 - 17-10-2004, 12:00 uur

heivalido

Volgens mij is er naar bijna alle grotere International airports een rechtstreekse non-stop vlucht te vinden. De luchthavens daar zijn meestal gebonden aan bepaalde maatschappijen, zo is Atlanta bv bijna geheel van Delta. En Washington is grotendeels van US Airways.
#4 - 17-10-2004, 12:53 uur
« Laatst bewerkt op: 17-10-2004, 12:53 uur door heivalido »

Ebelix

De volgende maatschappijen vliegen van Amsterdam Non-Stop naar Amerika.

Delta: Atlanta, New York JFK, Cincinatti

Continental: Houston, Newark

US Airways: Philadelphia

United: Washington, Chigago

KLM/Northwest: New York JFK, Newark, Memphis, Seattle, Detroit, Minneapolis/St Pauls, Boston, Atlanta, Houston, Chicago, Washington en natuurlijk Los Angeles en San Francisco :-[

Martinair: Orlando, Miami

Kuwait Airways: Chicago
#5 - 17-10-2004, 13:40 uur
« Laatst bewerkt op: 18-10-2004, 07:12 uur door Ebelix »
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Bakvet

Bedankt, dit is altijd handig om te weten.

Ben er inmiddels achter dat je op schiphol.nl een time-table kan downloaden met alle bestemmingen. Je ziet dan zelfs met welk type vliegtuig er gevlogen wordt.

http://www.schiphol.nl/ftpdata/info/timetable/passenger.pdf

(Ebelix, ik neem aan dat je KLM/Northwest-lijstje zo lang was dat je de KLM-bestemmingen Los Angeles en San Francisco bent vergeten  erbij te typen)
#6 - 17-10-2004, 18:31 uur

heivalido

Heej bedankt Ebelix, dit is voor ons ook nuttige informatie  ;) Nu nog ff checken wie de goedkoopste is.
Ik vraag me af wat beter is, een goedkope Fly & Drive (zodat we de eerste weken ook een auto hebben) en gewoon de terugvlucht annuleren, Of een enkeltje boeken wat volgens mij vaak duurder is dan de aanbiedingen van de vele reisbureau`s.
#7 - 17-10-2004, 21:25 uur

Ebelix

Bedankt, dit is altijd handig om te weten.

Ben er inmiddels achter dat je op schiphol.nl een time-table kan downloaden met alle bestemmingen. Je ziet dan zelfs met welk type vliegtuig er gevlogen wordt.

http://www.schiphol.nl/ftpdata/info/timetable/passenger.pdf

(Ebelix, ik neem aan dat je KLM/Northwest-lijstje zo lang was dat je de KLM-bestemmingen Los Angeles en San Francisco bent vergeten  erbij te typen)


Ik schaam mij diep :-[. Ik zet ze er nog even bij.
#8 - 17-10-2004, 23:20 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Ebelix

Heej bedankt Ebelix, dit is voor ons ook nuttige informatie  ;) Nu nog ff checken wie de goedkoopste is.
Ik vraag me af wat beter is, een goedkope Fly & Drive (zodat we de eerste weken ook een auto hebben) en gewoon de terugvlucht annuleren, Of een enkeltje boeken wat volgens mij vaak duurder is dan de aanbiedingen van de vele reisbureau`s.

Dat is geen slecht plan. Er gaat echt geen haan kraaien als je niet verschijnt voor je retourvlucht.

Het geeft jezelf genoeg tijd om alles te regelen qua huisvesting en auto. Ik zou er ook een bungalow erbij nemen. Dan heb je op dat punt rust.

Je moet zo wie zo geen enkeltje kopen. Dat is ten alle tijden duurder.
#9 - 17-10-2004, 23:23 uur
« Laatst bewerkt op: 17-10-2004, 23:24 uur door Ebelix »
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

heivalido

Ik zou er ook een bungalow erbij nemen. Dan heb je op dat punt rust.



Das toevallig, daar hebben we al serieus over zitten denken, al zullen onze vrienden in Florida dit wel als een kleine insult zien, die willen ons namelijk maar al te graag in hun woning laten verblijven tot we iets gevonden hebben. Echte vrienden dus.
#10 - 18-10-2004, 00:20 uur
« Laatst bewerkt op: 18-10-2004, 00:21 uur door heivalido »

Ebelix

Dat is een afweging die je zelf moet maken. Het is wel goed dat ze dat aanbieden.

Kan je via je vrienden niet een huis zoeken. Zij hebben alle makelaars en rental agencies bij elkaar en weten exact in welke buurt je wel en in welke buurt je niet moet gaan wonen.

Dit scheelt weer in de kosten van de bungalow. ;D
#11 - 18-10-2004, 07:16 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

heivalido

Dat zou wel kunnen maar ik wil een woning toch echt ff zelf bekijken voordat ik erin ga, dus het kan pas echt als we daar zijn. We zullen dus de eerste tijd wel bij onze vrienden verblijven. Gelukkig hebben we goed contact met een vrouw die als makelaar werkt bij Century21, die helpt ons momenteel al met het zoeken naar woningen in een goede buurt en zoekt ook naar een geschikte eerlijke Mortgage.  :) :)
#12 - 18-10-2004, 21:34 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15