Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

wanneer boeken

Discussie gestart

Charlotte

Hallo mensen,

Ik heb begrepen dat je tickets voor de vs zo vroeg mogleijk moet boeken wil je de leukste prijs hebben. Aangezien wij vijf tickets nodig hebben, willen we ons goed laten informeren.
heeft iemand enig idee wanner je kunt boeken voor september 2009?
Alvast dank voor je reactie!
#1 - 10-08-2008, 22:05 uur

pw.van.andel@hccne

>wanner je kunt boeken voor september 2009?
11 maanden voor de terugreis. Dus bijv. 30Sep09 terug? 30Oct08 kun je de reis boeken.
#2 - 11-08-2008, 00:08 uur

Ruud2004

Én natuurlijk goed het internet afzoeken naar de voor jullie gunstigste prijs. Probeer ook sites die prijzen in dollars rekenen. Daar is nog wel eens voordeel uit te halen.  Ook vertrek vanaf Dusseldorf (zeker met 5 man) kan de moeite waard zijn.

Suc6
#3 - 14-08-2008, 22:43 uur
Kijk eens op onze reisverslagen http://ruud2004.com/

Freddytex

Naargelang waar je woont ook vanaf Brussel kan voordelig zijn. Eerst bij de bookers naar tarieven informeren en dan nog eens bij de luchtvaartmaatschappijen zelf
#4 - 15-08-2008, 23:23 uur

Benneke80

Kijk zeker ook eens op de website van AirFrance zelf. Daar vertrekken vluchten vanuit parijs (charles de g.) rechtstreeks naar LA. Inbegrepen in je tickets is dan de thalys van Brussels-zuid naar Parijs.
Ik ga zelf volgend jaar ook naar Amerika en heb onze tickets al geboekt.
Onze terugvlucht maken we vanuit New York en dan rechtstreeks vliegen op Brussel.
We dachten dat we een goede zaak hadden gedaan, om via Airstop te boeken, aangezien daar promoties waren in augustus. Toen we echter onze tickets betaalt hadden, hebben we zelf een kijkje genomen op de website van Airfrance en wat bleek, de tarieven die Airfrance op zijn website aanboden waren goedkoper dan de promoties van Airstop. Dus ik zou aanraden om niet te vlug te boeken en indien er zogezegde promoties zijn, eerst ook op de website van de luchtvaartmaatschappij zelf te kijken.

Brussel (trein naar Parijs) en dan vlucht naar LA. (rechtstreeks)
New York - Brussels (rechtstreeks)
iets meer dan 1000 euro voor 2 personen.
#5 - 25-08-2008, 16:56 uur

Satin13

Voor zover ik weet doen de grootste maatschappijen hun promoties in Januari. Het kan geen kwaad december én januari stevig in de gaten te houden. Hangt er natuurlijk ook vanaf of je binnen of buiten het seizoen gaat. Ons reisbureau probeerde steeds oktober of November hun centjes al binnen te rijven, maar daar doen we dus niet meer aan mee. Januari ten vroegste en dan heb je nog plek aan een schappelijke prijs.
#6 - 25-08-2008, 20:59 uur
USA rocks!




Pieter79

Heel moeilijk te zeggen wanneer de tickets het goedkoopste zijn. Mijn ervaring is dat rond de 10-12 weken voor vertrek de tickets vaak het goedkoopste zijn. Hier zit per periode wel wat spreiding in; in het hoogseizoen misschien al meer weken van te voren boeken en in het laagseizoen kan korter bij de vluchtdatum vaak nog iets te halen zijn. Verder spelen de olieprijzen ook vaak een rol, iets dat niet te voorspellen is zo ver vooruit.

Enkele tips:
Voer op kelkoo.nl een reis in die je zoekt en bij goedkope maatschappijen kijk je dan rechtstreeks op hun site om de goedkoopste vertrekdag en/of aankomstdag te bepalen. Zeker doen als je +/- enkele dagen speling hebt! Vertrek als het even kan NIET van een Nederlandse luchthaven, je betaalt hier 45 euro (??!) p.p. aan ecotax. Ook bij een vlucht met overstap ben je bijna altijd aanzienlijk goedkoper uit. Goedkope maatschappijen naar New York zijn British Airways, Air France en United Airlines. Voorheen was LTU (nu Air Berlin) altijd goedkoop met zelfs een rechtstreekse vlucht maar zij weten de prijzen tegenwoordig ook :(

Ok, succes met de voorbereidingen!

Gr. Pieter
#7 - 25-08-2008, 21:18 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

DeniseenCoen

Je kan in principe vluchten altijd tot ongeveer 11 maanden van te voren boeken (met uitzondering daar gelaten)
Ik boek via Amadeus vluchten voor mijn klanten en in principe is het zo dat hoe eerder je boekt hoe meer beschikbaarheid!
En daar gaat het om! Hoe meer beschikbaarheid, hoe goedkoper de vluchten!

Al is er weinig interesse voor een vlucht die bv morgen vertrekt, dan kan die vlucht nog hardstikke goedkoop zijn!
Al boek ik een groepje van 50 man op een vlucht al in januari voor een vlucht in Augustus, dan kan het in Januari al redelijk duur zijn!
het heeft dus puur met beschikbaarheid te maken en niet met hoe ver of hoe kort je van te voren boekt!

Nogmaals al moet ik eens een beschikbaarheid voor iemand opvragen! Roep maar hoor!
Stuur dan maar een prive berichtje!

Groetjes Denise
#8 - 26-08-2008, 09:06 uur

Pieter79

Hoi Denise,

Hoe kun je via Amadeus boeken?? Het is een handige site en je kunt er veel informatie vinden. Alleen boeken via die site gaat niet, en beschikbaarheid controleren ook niet... Hoe moet dat precies??

Gr. Pieter
#9 - 26-08-2008, 16:43 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

DeniseenCoen

Hoi!

Ik werk op mijn werk met het systeem Amadeus!
Volgens mij kan je als gewone reiziger niet in dit systeem!
Hij is heel complex! en is gelinkt aan een bepaald bedrijf met een IATA licentie!
Dus een Reisburea en in mijn geval een zaken reis bureau!

Groetjes Denise
#10 - 26-08-2008, 16:48 uur

Pieter79

Ok, jammer en helaas  ;)
#11 - 26-08-2008, 17:05 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

uglybull

Hallo, Charlotte,

Probeer www.orbitz.com eens. Ik heb voor twee personen geboekt voor mei 2008 vooe een multii-city trip Amsterdam-Washington-New Orleans-Charlotte-Washington-Amsterdam en ben zeker $ 250,-  (dollar) goedkoper uit per persoon. Het loont echt de moeite om diverse sites na te kijken. En niet alleen de Nederlandse. Vaak zijn de buitenlandse sites een stuk goedkoper.

Succes,
Henry
#12 - 26-08-2008, 21:20 uur
url=http://www.TickerFactory.com/]

[/url]

Freddytex

In verband met de buitenlandse sites surf ik altijd eerst naar Kayak.com en die zoeken voor mij wel op welke mogelijkheden er zijn
#13 - 01-09-2008, 13:53 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15