Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wanneer een ticket boeken...

Discussie gestart

dieusa

hello...wij zijn van plan om in augustus 2010 een 3-tal weken de westkust van USA af te reizen, en de eerste beslissing die we moeten nemen is in verband met de vlucht. Momenteel ligt de prijs voor een vlucht van Brussel - San Francisco (retour) op 950 Eur (connections.be).

- Is dit een goede prijs voor een vlucht in augustus?
- Weet iemand of het loont om te wachten op vroegboekacties of is dit niet van toepassing tijdens de vakantiemaanden? en wanneer gaan die vroegboekacties van start (begin januari ?)

Heeft iemand hier een aantal tips voor mij, of een richtprijs van hun eigen vlucht in een gelijkaardige periode

Thanks in advance,
Dieter


#1 - 08-11-2009, 21:19 uur

Jez

Zit je aan augustus gebonden? Want dan zijn de tickets het duurst. Voorbeeld: rechtstreeks bij US Airways betaal je in augustus  €850,- per ticket, in september €460,-
#2 - 08-11-2009, 21:26 uur
« Laatst bewerkt op: 08-11-2009, 21:29 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

dieusa

We zijn helaas niet zo flexibel en zitten vast aan augustus  :(
Ik had al verwacht dat dit een duurdere periode was...maar toch vroeg ik me af of er geen goedkopere tickets te vinden waren via vroegboekacties?

Ik heb ondertussen even rechtstreeks bij US Airways gecheckt, en die vluchten zijn inderdaad al iets goedkoper 850 Euro ipv 950 Euro (dus bedankt voor de tip).

Mocht er nog iemand ervaring hebben met eventuele vroegboekacties bij Joker of Connections dan zou ons dat zeker helpen..

Bedankt,

Dieter
#3 - 08-11-2009, 21:39 uur

vincent77

Wij zitten een beetje met hetzelfde dilemma. De bedoeling is om volgend jaar een kleine trip te maken, met als doel om te zien: LV, LA, SF en als het kan nog een paar parken.
Wij zitten verbonden aan de schoolvakanties, dus zouden ook in Juli/augustus moeten vliegen en dan schrik ik toch van de prijzen. Ik ga nu eens kijken wat de prijzen eind april zijn, want dan zouden we evt ook 2 weken wegkunnen. Als dat inderdaad bijna de helft scheelt, dan wordt het dus een weekje minder vakantie :'( en moeten we wat uit het programma gaan schrappen...

Zijn er sites met vliegtickets waar je variabele data op kunt geven zodat hij de voordeligste eruit pikt?
#4 - 09-11-2009, 11:31 uur

Ine

Helaas is augustus hoogseizoen met de bijbehorende prijzen. Soms zijn tickets wel al wat goedkoper als je de 2e helft van augustus op reis kunt gaan.
Verder kan het ook soms helpen om eens te kijken wat de prijs is als je een paar dagen eerder of later op reis gaat. Vaak zijn de weekends het drukst en duurst.
Vind je een prijs die je aanstaat zou ik het maar boeken. Zelden worden prijzen in het hoogseizoen verlaagt.
V ia sites als D-reizen of ATP krijg je vaak diverse prijzen en airlines te zien om te kunnen vergelijken.
#5 - 09-11-2009, 11:59 uur

Porphyria

Augustus is uiteraard hoogseizoen en dan zijn de prijzen ook navenant. Maar ik zou toch nog even geduld oefenen. In januari doen onder andere Connections en Joker gewoonlijk een speciale actie met vaak veel voordeligere prijzen. Zo heb ik vorig jaar in januari mijn tickets Brussel-San Francisco en terug geboekt voor in juli aan 720 euro. Dat is toch zo'n 250 euro minder dan wat de tickets nu staan, dus ik zou nog even wachten.
#6 - 09-11-2009, 13:48 uur

eric440551

Wanneer wil je in augustus vliegen.
En wil je perse vanaf Brussel.
Exit reizen heeft nu een vroegboekkorting van 100 euro
per persoon.Maar dit is vanaf amsterdam
Maar zag net dat het maar tot morgen is.
vertrek op 17 aug 849 voor drie weken met auto.
En dan nog 100 eraf.
Voor in augustus zijn ze wel een stuk duurder.
#7 - 09-11-2009, 16:46 uur

Bas_en_Es

Wij hebben januari dit jaar geboekt voor mei dit jaar via e-bookers.nl We vinden het een fijne site waar je kan kijken voor en paar dagen eerder of later (soort schema)
Succes!
Groetjes,
Bas en Es.
#8 - 09-11-2009, 19:18 uur

Lavie

Hallo! Wij gaan in juli 2010 beginnen aan een rondreis. Wij starten in San Francisco.
We hebben afgelopen weekend via Air Berlin tickets gekocht. Je vertrekt dan vanaf Dusseldorf. Dat is vanaf Utrecht ongeveer anderhalf uur rijden.
De site werkt heel makkelijk. Ik vind het wel een aanrader (financieel gezien)!
#9 - 17-11-2009, 08:12 uur

Marianne

We hebben afgelopen weekend via Air Berlin tickets gekocht. Je vertrekt dan vanaf Dusseldorf. Dat is vanaf Utrecht ongeveer anderhalf uur rijden.
De site werkt heel makkelijk. Ik vind het wel een aanrader (financieel gezien)!
Hoeveel betaal je dan als ik vragen mag? En wanneer in juli vertrekken jullie? Ik heb al gezien dat begin juli goedkoper is dan de laatste weken van juli.

Marianne
#10 - 17-11-2009, 09:32 uur

JoeSee

Er zijn gigantisch veel sites, maar msschien helpt het : http://www.waarheenwaarvoor.nl/
#11 - 17-11-2009, 10:02 uur

JoeSee

#12 - 17-11-2009, 10:38 uur

main offender

Vanaf morgen boeken bij connections! Gigantische korting op verschillende vluchten. Tot - €250!
http://www.connections.be/flights/continent.asp?language=NL&CL=cnx&promocode=J

Jammer genoeg voor mij niet op de vluchten naar Calgary en Vancouver, maar kom... Nog even afwachten.
#13 - 24-11-2009, 20:45 uur

dieusa

Thanks,

Inderdaad, deze morgen geboekt bij connections voor 717 Euro (Augustus)...jihaaa...toch weer 250 euro uitgespaard

Bedankt voor de reacties
California...here we come.... :D
#14 - 25-11-2009, 21:38 uur

maryde

Ja ook ik hoop op wat lagere ticketprijzen voor Vancouver eind augustus/ september.
#15 - 26-11-2009, 19:00 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15