Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

wanneer vliegtickets boeken? Of nog even wachten?

Discussie gestart

trisch39

Hoi,

Ik ben al een tijdje bezig om zo voordelig mogelijk naar New york te vliegen begin juli.
Duidelijk is dat de prijzen enorm verschillen.
Laagste tot nu toe: supersaver, daar ben ik voor ons gezin 2298 euro kwijt, drie kinderen , en twee volwassenen . rechtstreekse vlucht vanaf Dusseldorf naar New York, door LTU airways.
Wat denken jullie, vastleggen of kan ik gerust nog wachten totdat de prijzen misschien verder zakken?

Groetjes Patricia
#1 - 28-11-2009, 10:59 uur

Jurgen

Hey Patricia,

Ik bel zelf gisteren naar verschillende reisbureaus geweest voor een reis naar West-Amerika en ze vertelden me allemaal dat hoe vroeger je vliegreis boekt, hoe goedkoper het is.
En voor vliegtickets kijk ik zelf altijd op cheaptickets.nl.
Over jouw prijs, het lijkt mij wel een goeie deal, voor 460 pp naar NY. Maar ik weet niet of anderen op dit forum dat ook vinden.
Wat ik wel zeker weet is, hoe vroeger met vliegtickets boeken, hoe goedkoper het is.
#2 - 28-11-2009, 12:47 uur
« Laatst bewerkt op: 28-11-2009, 12:56 uur door Jurgen »

Jez

Hey Patricia,

Ik bel zelf gisteren naar verschillende reisbureaus geweest voor een reis naar West-Amerika en ze vertelden me allemaal dat hoe vroeger je vliegreis boekt, hoe goedkoper het is.

Niet perse. Connections.be heeft bijvoorbeeld nu scherpe aanbiedingen en vaak ook in januari. Een maand geleden was ik voor september & Chicago nog bovcen de 600,- pp kwijt, nu zit de prijs rond 450,- pp.

Citaat
En voor vliegtickets kijk ik zelf altijd op cheaptickets.nl.
Mijn ervaring is dat die alles zijn, behalve cheap. Loop het hele boekingsproces maar eens door; aan het eind komt er opeens iets vaags als servicekosten bij.
#3 - 28-11-2009, 13:01 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

hdeweert

Hallo Patricia
Bij vliegtickets gaat het even anders dan bij de verkoop van andere dingen. De prijzen zijn erg flexibel, en verschillen van aanbieder tot aanbieder.
De prijs van een ticket is niet afhankelijk van de tijd waarop je boekt, maar of er nog goedkope plaatsen in het vliegtuig zijn. Deze zijn meestal al
vroeg uitverkocht vandaar dat men aangeeft dat je er vroeg bij moet zijn. Als je dus tickets vind met een prijs die jou aanstaat zul je moeten beslissen,
 het kan zijn dat je een paar uur later dezelfde tickets wilt kopen maar dat ze dan duurder zijn maar ook soms goedkoper.
Het is dus zaak om steeds weer het internet af te zoeken naar tickets en bij een goede prijs deze te kopen.
Succes
Harm
#4 - 28-11-2009, 13:06 uur

Jurgen

Citaat
En voor vliegtickets kijk ik zelf altijd op cheaptickets.nl.
Mijn ervaring is dat die alles zijn, behalve cheap. Loop het hele boekingsproces maar eens door; aan het eind komt er opeens iets vaags als servicekosten bij.
[/quote]

Oké, mag ik vragen waar jij dan altijd kijk voor vliegtickets?
#5 - 28-11-2009, 13:30 uur

Jez

www.vliegtarieven.nl
www.vliegtarieven.be
www.connections.be

en voor de zekerheid ook altijd even bij de maatschappijen zelf
#6 - 28-11-2009, 13:56 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

MissFluffy

Ik ga voor vliegtuigtickets ook meestal naar connections maar voor onze reis volgende zomer heb ik gisteren geboekt bij exitreizen.nl .Misschien daar even kijken en vind je iets niet ,kan je hen mailen en wordt je zo geholpen .

Groetjes,
#7 - 28-11-2009, 14:50 uur

maryde

De prijzen bij Exitreizen zien er goed uit (naar Vancouver in september). Exitreizen is mij onbekend, heeft iemand ervaring met met hen?
#8 - 28-11-2009, 15:31 uur

MissFluffy

Wel ja ,ik heb er net bij geboekt .Ik heb hun via mail gevraagd hoeveel de prijs was van een ticket ,alles inbegrepen .Zij hebben mij daags nadien geantwoord ,hun voorstel dan .Ik kon deze aanvaarden via een mailtje terug te sturen en heb hen ook gevraagd hoe er betaald kon worden .Dit gaat namelijk met een overschrijving en voor ons Belgen , konden we de IBAN /BIC Nr. krijgen .
Ik heb dan een mailtje terug gekregen met de voornaamste gegevens om in te vullen .Daar kon je ook meteen een reisverzekering of annulatieverzekering afsluiten,hetgeen ik niet heb gedaan .Later heb ik dan de travel reservation gekregen (die ik eender wanneer altijd kan opvragen online )en nog eens later de gegevens om de betaling in orde te brengen .
Twee weken voor vertrek krijg je dan via de post je etickets opgestuurd.

Groetjes,
#9 - 28-11-2009, 16:41 uur
« Laatst bewerkt op: 28-11-2009, 16:43 uur door MissFluffy »

hdeweert

Er is niets mis met Exitreizen. Kijk eens op de USA4ALL website bij de revieuws
http://www.verenigdestaten.info/review/review_categories_yahoo_cats2.php?category=Reisorganisaties

Harm
#10 - 28-11-2009, 17:29 uur

natalie

Ik heb gisteren bij world ticket center geboekt voor 5 tickets van amsterdam naar new york,later new york naar orlando en van miami terug naar amsterdam waren we 2712 euro kwijt!
als je voor 7 december boekt krijg je nog 30 euro korting pp ook...
#11 - 29-11-2009, 17:08 uur

wama

Wij hebben in september geboekt bij Connections.Het is een vlucht Brussel - San Francisco voor 389€ per persoon.We vertrekken op 29 april 2010 en terug op 26 mei 2010.
Nadien heb ik ze nergens nog goedkoper gezien.
Groetjes Guido
#12 - 12-02-2010, 18:46 uur

MissFluffy

Vorig jaar waren dan ook uitzonderlijke prijzen .Op de 15 jaar dat ik al daarheen reis ,heb ik behalve vorig jaar nog nooit zulke lage prijzen gezien .Denk niet dat dit jaar zo gemakkelijk zulke prijzen te vinden zullen zijn .

Groetjes
#13 - 12-02-2010, 18:55 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15