Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

We zoeken een leuk hotel in de buurt van de walk of fame in Hollywood

Discussie gestart

Shadow$

We willen een hotel in de buurt van de walk of fame in Hollywood. Die dag vliegen we naar Amerika en we hebben geen zin meer om nog te gaan autorijden als we bij ons hotel zijn. We willen dus een leuk hotel op wandelafstand.

Heeft iemand tips?
#1 - 26-08-2007, 20:20 uur

Anouk

Die sterren liggen verspreid over meerdere straten, er zijn dus vast wel hotels in de buurt maar ik denk zelf dat die nogal prijzig zullen zijn :o

Kheb zelf net even gegoogled voor "hotels walk of fame" er deze sprong eruit

Holiday Inn
HOLLYWOOD-WALK OF FAME
2005 N. HIGHLAND AVE
HOLLYWOOD, CA 90068 UNITED STATES

www.holidayinn.com
#2 - 26-08-2007, 20:41 uur

Mr-Leo

Wat vind je 'in de buurt' ?

LA is zo groot dat je zowiezo een auto nodig hebt. Als je wat anders wil zien in LA dan de Walk of Fame zit je al snel een uur in de auto.
#3 - 26-08-2007, 21:48 uur

Shadow$

We willen naar de Walk of fame (de straat met die sterren). We willen een hotel daar in de buurt. Het hotel hoeft niet in die straat te liggen. We willen best een kwartier of half uur lopen om er te komen. We hebben geen zin meer om na een lange reisdag nog auto te rijden dus daarom zoeken we een goed hotel/motel daar in de buurt. Ik heb wel een paar hotels Hollywood boulevard gevonden maar dan ben je al bijna 300 dollar kwijt voor 1 nacht en dat hoeft nou ook weer niet.

Ik heb net gekeken bij die Holliday inn en dat ziet er goed uit.  2006-01

We gaan Dinsdag of Woensdag reserveren dus tips zijn nog steeds Welkom
#4 - 26-08-2007, 22:17 uur

Marianne

We willen een hotel in de buurt van de walk of fame in Hollywood. Die dag vliegen we naar Amerika en we hebben geen zin meer om nog te gaan autorijden als we bij ons hotel zijn. We willen dus een leuk hotel op wandelafstand.

Heeft iemand tips?

Ik begrijp de vraag niet helemaal: die dag vliegen we naar Amerika? Bedoel je dat je in LA aankomt en dezelfde dag nog de walk of Fame wilt beozeken? En hoe ga je dan naar je hotel?

Wat een hotel bij de walk of fame betreft: er vlak achter ligt de Orchid Suites. Goed gelegen, zie ook ons reisverslag 2006, vanaf 5 augustus.

Marianne
#5 - 26-08-2007, 23:29 uur

Shadow$

We vliegen die dag naar LA. Dan pikken we onze huurauto op en dan rijden we naar ons hotel(welk hotel weten we dus nog niet).
Als we de koffrs op de kamer hebben gezet en ons hebben opgefrist dan willen we naar de walk of fame maar niet met de auto want we hebben dan toch geen zin meer om te rijden.

Als we in ons hotel aankomen en we gaan niks doen dan lig ik al om 6 uur te slapen en dan zijn we om 2 uur s`nachts weer klaarwakker, vandaar dat we die avond nog effe weg willen.

Ik ga je reisverslag straks eens lezen 1smile
 
#6 - 27-08-2007, 11:42 uur
« Laatst bewerkt op: 27-08-2007, 11:44 uur door Shadow$ »

Ebelix

MIsschien is Orchid suites wel een goed hotel voor jullie. http://www.orchidsuites.com
#7 - 27-08-2007, 13:12 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Shadow$

Citaat
MIsschien is Orchid suites wel een goed hotel voor jullie. http://www.orchidsuites.com

Dat hotel ziet er ook goed uit en dat ligt echt dicht bij de walk of fame  1smile
#8 - 27-08-2007, 17:38 uur

Anouk

Die walk of fame is opzich ook al super groot hoor.. Als je alles wil zien ben je zo een paar uur kwijt, want ze liggen niet alleen op Hollywood Blvd maar ook op verschillende zijstraten zoals Vine etc. dus er is niet echt een beginpunt of een eindpunt.. Daarnaast liggen alle echt bekende ook niet zo dicht bij elkaar..

Ik ben er zelf ook geweest en denk dat ik nog geeneens de helft heb gezien, bij lange na niet, en ik heb er toch wel een aardig tijdje rondgehuppeld.. Desondanks toch wel leuk om te zien.. En ik heb m'n eigen ster meegenomen uit zo'n leuk souvenirwinkeltje 2006-10
#9 - 27-08-2007, 19:21 uur

jerbia

Wij hebben de afgelopen vakantie ook 4 nachten in Orchid Suites geslapen. Het ligt meteen achter het Kodak Theater, Chinese Theater en de Walk Of Fame.
#10 - 27-08-2007, 22:57 uur

MiamiHeat

Wij hebben de afgelopen vakantie ook 4 nachten in Orchid Suites geslapen. Het ligt meteen achter het Kodak Theater, Chinese Theater en de Walk Of Fame.

Hoe was dat? Wij zijn ook op zoek naar een leuke locatie voor 1 a 2 nachten
#11 - 28-08-2007, 17:42 uur

Shadow$

We hebben ons hotel geboekt maar helaas is het niet Orchid Suites Hotel geworden want dat had onze voorkeur. Toen we op Expedia dit hotel wilden boeken was er geen kamer beschikbaar. Toen ik op de site van het hotel keek, las ik dat je in een drukke periode minimaal twee overnachtingen moet hebben en we blijven maar 1 nacht in L.A.

We hebben nu na veel wikken en wegen, gekozen voor het Renaissance Hollywood Hotel. Het is wel een stuk duurder maar het ligt op de hoek van Hollywood walk of fame en het hotel vinden we erg leuk!

Ik wil iedereen bedanken voor het meedenken en het Orchid Suites Hotel heb ik bij m`n favorieten opgeslagen voor de volgende keer  wink
#12 - 28-08-2007, 23:03 uur

MiamiHeat

We hebben ons hotel geboekt maar helaas is het niet Orchid Suites Hotel geworden want dat had onze voorkeur. Toen we op Expedia dit hotel wilden boeken was er geen kamer beschikbaar. Toen ik op de site van het hotel keek, las ik dat je in een drukke periode minimaal twee overnachtingen moet hebben en we blijven maar 1 nacht in L.A.

We hebben nu na veel wikken en wegen, gekozen voor het Renaissance Hollywood Hotel. Het is wel een stuk duurder maar het ligt op de hoek van Hollywood walk of fame en het hotel vinden we erg leuk!

Ik wil iedereen bedanken voor het meedenken en het Orchid Suites Hotel heb ik bij m`n favorieten opgeslagen voor de volgende keer  wink

Wij waren op tijd.....in December geboekt voor Juni 2008.......die spot is echt Hot!!!
#13 - 12-01-2008, 20:52 uur

Wop

De beoordelingen voor Orchis Suites zijn lovend op onze site. Graag zien we aanvullingen tegemoedt ) :)
#14 - 14-01-2008, 11:06 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15