Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Welke Reis Organisatie is het goedkoopste om naar....

Discussie gestart

Helldoos

Welke Reis Organisatie is het goedkoopste om naar Amerika te gaan reizen.

Ik ga namelijk volgend jaar zomervakantie met een vriend voor 2 weken op vakantie naar New york of LA.

Nu vraag ik me alleen af welke maatschappijen / reisorganisatie het goedkoopste is.

Ik hoorde ook dat je als je vanuit Dusseldorf of Brussel vertrekt dat dat een stuk goedkoper is dan als je vertrekt van Schiphol. Is dat waar?

MVG Tom
#1 - 25-10-2004, 18:49 uur

Chiefram

Hallo Tom!

Als je zo goedkoop mogelijk wilt vliegen, dan moet je buiten het (hoog)seizoen vliegen en bij diverse Internetsites gaan speuren naar de speciale akties. Kan echt honderden euro's per persoon schelen, maar... tegenwoordig raad ik ook aan om bij de lokale reisburo's naar speciale tarieven te informeren, want de laatste tijd kunnen ze zelfs goedkoper zijn dan Internet.

Nog een tip: schrijf je alvast online in om van diverse vliegticket aanbieders aanbiedingen in je mailbox te ontvangen! Twee jaar geleden hebben zijn wij op deze manier met Martinair een rechtstreekse vlucht geboekt van Amsterdam naar Vancouver voor (niet schrikken): 99 euro per persoon !!!
#2 - 25-10-2004, 19:25 uur

Jez

Hoi Tom!

De prjijzen variëren enorm; het hangt ook af van het moment dat je gaat boeken. Ik ben alvast aan het kijken voor september 2005, maar da's nu nog erg prijzig. Dus wacht ik tot april ofzo voor ik ga boeken. Wij zijn afgelopen september vanaf Brussel gegaan, met Continental naar LA, want dit was op dat moment het voordeligst (en Brussel is voor ons even ver als Schiphol). Maar als ik nu kijk voor bijv. maart 2005, is vanaf Schiphol weer goedkoper. Goed checken dus, en zoals Chiefram zegt op verschillende sites kijken.
#3 - 01-11-2004, 22:42 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

heivalido

Hoi Tom, onze eerste keer naar de VS vlogen wij met Delta Airlines vanuit Brussel wat inderdaad aanzienelijk in de kosten scheelde en het was ook nog eens veel dichterbij. (of moet ik dan korterbij zeggen  ;) )
#4 - 06-11-2004, 14:52 uur
« Laatst bewerkt op: 06-11-2004, 14:52 uur door heivalido »

USAfamilie

ben benieuwd wat het is geworden?
#5 - 12-05-2005, 19:09 uur

visuar

Nog een tip: schrijf je alvast online in om van diverse vliegticket aanbieders aanbiedingen in je mailbox te ontvangen!

Waar kan je dit het beste doen chief? Waar hadden jullie je ingeschreven?
#6 - 15-05-2005, 16:25 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Chiefram

Op alles sites van de luchtvaartmaatschappijen, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat die niet altijd met de beste prijzen naar buiten komen.

Wij hadden ons geregistreerd bij bijvoorbeeld Jan Doets, Vliegtarieven, etc... Jee, ik zou het nu ineens niet meer weten waar nog meer! LOL! Ben er helemaal uit...

Dan krijg je eens in de week of paar weken een e-mail binnen met speciale akties. Zo zijn wij een keer van Amsterdam rechtstreeks naar Vancouver (Canada) gevlogen (zonder tussenstop) in een gloednieuwe Boeing 747 van Martinair voor maar 99 EURO (!!) per persoon!!! Ja, een retourtje!

Je moest wel binnen 2 of 3 dagen vertrekken. Gelukkig had ik een werkgever in Nederland die wist hoe Amerika/Canada idioot ik ben, dus dat was geen probleem. Die aktie per e-mail kwam overigens van Jan Doets uit.
#7 - 15-05-2005, 17:43 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15