Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

welke reisorganisatie??? prijs-kwaliteit?

Discussie gestart

esther

We bebben ons al een hele tijd verdiept in wat en hoe we naar de VS willen. (vliegen naar SanFrancisco en verder met een camper) Inmiddels hebben we een beeld van de kosten.
De prijzen verschillen nogal per reisorganisatie.... Wie heeft er tips.
Het gaat ons niet alleen om prijs, maar uiteraard ook om betrouwbaarheid.

Wie heeft ervaring met een reisorganisatie en kan deze aanbevelen.
Esther

#1 - 26-10-2004, 13:12 uur

Ebelix

Je kan eens informeren bij Exit reizen www.exitreizen.nl of bij Hotelplan via je reibureau.

Alle grote Nederlandse touroperators (Arke, HI, Special Traffic, enz) zijn betrouwbaar.

Succes  8)
#2 - 26-10-2004, 15:06 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Norbert

Op onze vakanties naar Amerika, hebben wij gewoon de goedkoopste organisatie genomen. Wij boeken toch alleen maar vlucht, autohuur en eerste hotel en de rest zien we ter plekke wel.

Ik heb dan ook geen slechte of hele goede ervaringen met reisorganisaties.
#3 - 26-10-2004, 20:56 uur

heivalido

wij doen toch altijd goede zaken met world Ticket center in amsterdam
#4 - 27-10-2004, 00:18 uur

Jez

Kijk ook eens bij www.vliegtarieven.nl
Of, als vertrek vanaf Brussel ook een optie voor je is:
www.vliegtarieven.be
#5 - 01-11-2004, 22:39 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

heivalido

Wij hebben waarschijnlijk (we moeten maandag nog bevestigen) onze tickets bijzonder goedkoop gevonden bij www.toptravel.nl uit Bergen op Zoom. Deze firma kon zelfs nog onder de prijs duiken van de grotere aanbieders als WTC waar wij toch ook altijd scherpe prijzen weten te vinden. En dan hebben we er ook nog 1 week een minvan bij met een Gold insurance pakket.  ;D ;D ;D
Dus zoals het er nu uitziet vertrekken we 4 of 7 Maart voorgoed naar de Sunshine state. Yiiiiihhhhaaaaaaaaa.
#6 - 14-11-2004, 12:29 uur
« Laatst bewerkt op: 14-11-2004, 12:30 uur door heivalido »

Chiefram

Jee, dat gaat ook al aardig opschieten! LOL!
#7 - 14-11-2004, 13:45 uur

heivalido

Ja lekker man, Dinsdag officieel mijn ontslag indienen en dan verder met aftellen. Gaat sneller voorbij dan je denkt.  ;D ;D ;D
#8 - 14-11-2004, 20:07 uur

Chiefram

Ja lekker man, Dinsdag officieel mijn ontslag indienen en dan verder met aftellen. Gaat sneller voorbij dan je denkt.  ;D ;D ;D

Spannend! En ik kan je inderdaad op een briefje meegeven dat de tijd voorbij vliegt!  :o
#9 - 14-11-2004, 20:11 uur

heivalido

Ja inderdaad, de dagen suizen voorbij, en denk je dat ik dat erg vind hahahahahah  :-[ 8) ;D
#10 - 17-11-2004, 00:30 uur

Chiefram

Ja inderdaad, de dagen suizen voorbij, en denk je dat ik dat erg vind hahahahahah  :-[ 8) ;D

Hahaha, nee!  :D

Op het moment dat ik dit schrijf duurt het voor ons nog maar 15 dagen en dan is het zover... Ik besef het nog niet eens, terwijl ik het natuurlijk wel weet. Heel gek, maar wat is nu eigenlijk nog 'tijd'?  ??? 8)
#11 - 17-11-2004, 09:13 uur

heivalido

Ik heb een grote koker met Droste chocolaatjes gekregen, als ik die chocolaatjes nu in 2en zou breken dan had ik iedere dag tot ons vertrek een half chocolaatje, ..........op zich een leuk idee, maar ja............ik en chocolade, ik loop inmiddels al 2 weken voor hahahahahahahaha,

#12 - 17-11-2004, 23:54 uur

Sbull

Volgens mij als ik naar de tijd kijk dat jij dit schreef zal het wel al 3 weken of meer zijn.

hahahahahahaha
#13 - 18-11-2004, 00:38 uur

Chiefram

Ik heb een grote koker met Droste chocolaatjes gekregen, als ik die chocolaatjes nu in 2en zou breken dan had ik iedere dag tot ons vertrek een half chocolaatje, ..........op zich een leuk idee, maar ja............ik en chocolade, ik loop inmiddels al 2 weken voor hahahahahahahaha,

Dat doe je ook verkeerd: Neem 2 grote Droste kokers met chocolaatje, dan kun je elke dag een hele nemen, hahaha...

Maar net als jij, lukt mij dat ook niet hoor! LOL!  :D ;D
Bij mij is zo'n koker al binnen 1 dag op: groot formaat of niet, chocolade is bij mij absoluut niet veilig!  :-X
#14 - 18-11-2004, 08:28 uur

heivalido

Volgens mij als ik naar de tijd kijk dat jij dit schreef zal het wel al 3 weken of meer zijn.

hahahahahahaha

Zoals het er nu voor staat...........vertrekken we morgen hahahaahaha  :P
#15 - 19-11-2004, 00:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15