Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wetenswaardigheden amerika?????????

Discussie gestart

hollandranch

Ik wil niet als Au pair omdat je dan steeds ergens vast zit en nog steeds niks ziet.

Wat is voldoende geld € 5000?

Groeten siara

Denk dat je vraagt hoeveel geld je moet aantonen als je een jaar op vakantie naar Amerika wil. Ik weet het exacte bedrag niet, maar ik zou iets van 2000 Dollars per maand schatten, dus afgerond 25000 Dollars?!
#31 - 12-07-2007, 00:46 uur

BelCan75

En dan moet je waarschijnlijk er ook nog rekening mee houden dat je maar 3 maanden in Amerika mag verblijven met een "visa waiver", tenzij je ergens werk kan vinden...maar illegaal zou ik het zeker niet doen, want als ze je pakken dan kom je er voor een hele lange tijd niet meer in (zoals anderen hier al aangegeven hebben).  Een criminal record zou ik er echt niet voor over hebben!

Veel succes ermee!
Groetjes,
Ann  1smile
#32 - 12-07-2007, 07:48 uur
Belgische in Vancouver, CANADA ~ 
Mijn Blog met Foto's of Mijn Foto Albums


bartensharon

Hallo Siana,

waarom overweeg je niet om 3 maanden rond te trekken door Amerika en daarna door te vliegen naar een ander continent. Bijvoorbeeld Australië, waar je wel kunt werken. In 3 maanden kun je al heel wat zien van de USA. En als je nog meer wilt zien ga je in de toekomst toch nog vaker! Ik denk dat je verder niet zo veel opties hebt.
#33 - 12-07-2007, 09:30 uur

MetalPig

Wat is voldoende geld € 5000?
Als je van 13.70 euro per dag je ding kunt doen wel.
Wat denk je per dag aan eten en overnachten uit te geven? Vermenigvuldig dat met 365.
En dan moet je ook nog rondreizen. Hoe ga je dat doen? Auto? Openbaar vervoer?
#34 - 12-07-2007, 10:10 uur

Mr-Leo

5000 maak ik op in 5 weken inclusief alles... per persoon.... lijkt me wat krap voor een jaar :)
#35 - 12-07-2007, 13:07 uur

Siara

ik vraag een visum aan voor een jaar en blijf een jaar in amerika, ik ga niet naar australie en ook niet ergens anders heen

AMERIKA, dan maar een criminal record, lekker boeiend.

Holland ranch, had je een baantje voor me?

Kun jij niet een werkvisum voor mij regelen, L-visum?

En mag ik dan wel overal werken of alleen voor jou?
#36 - 13-07-2007, 00:37 uur
amerika here i come

hollandranch

ik vraag een visum aan voor een jaar en blijf een jaar in amerika, ik ga niet naar australie en ook niet ergens anders heen

AMERIKA, dan maar een criminal record, lekker boeiend.

Holland ranch, had je een baantje voor me?

Kun jij niet een werkvisum voor mij regelen, L-visum?

En mag ik dan wel overal werken of alleen voor jou?


Hoi,

ik mag met mijn visum alleen maar Amerikanen aan het werk zetten, dus helaas kan ik je niet helpen. Het is niet moeilijk om Amerika binnen te komen en er een jaar of langer te blijven, alleen zal je problemen krijgen als ze je pakken, maar als dit je niets scheelt, it's your party. Werk vinden zonder SSN en workpermit lijkt me bijna onmogelijk of je moet ergens tussen de illegale Mexicanen gaan werken voor een paar Dollar per uur. Succes.
#37 - 13-07-2007, 03:07 uur

Willem goes Miami

HollandRanch, Laat ze maar, een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Krijgen we binnenkort weer een docu op de TieVie van buitenlanders in de US bak.

En dan heeft de US het weer gedaan. Door dit soort activiteiten wordt het voor de mensen die het legaal willen doen weer moeilijker. ny-angry
#38 - 13-07-2007, 06:45 uur
Florida here we come, of toch naar Denver of Winston

bartensharon

Dan moet je het zelf maar weten. Maar zoals je al eerder gelezen hebt gaan ze in Amerika iets anders om met mensen die de wet overtreden dan in Nederland!  ny-angry

In ieder geval succes!
#39 - 13-07-2007, 09:44 uur

BelCan75

HollandRanch, Laat ze maar, een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Krijgen we binnenkort weer een docu op de TieVie van buitenlanders in de US bak.

En dan heeft de US het weer gedaan. Door dit soort activiteiten wordt het voor de mensen die het legaal willen doen weer moeilijker. ny-angry

Hehe, ik ben ook al gestopt met reageren...het heeft precies geen nut.  Ik ga volledig akkoord dat zulke dingen het alleen maar moeilijker maakt voor diegenen die in de toekomst dan weer op de legale en juiste manier naar Amerika willen gaan!
 
Canada kon daar wel eens wat van leren, ze zouden een beetje strenger moeten zijn in verband met emigranten.  Ik word er soms niet goed van als ik hoor als hier illegalen binnen komen omdat die onmiddellijk werk krijgen en mogen blijven.  ny-angry  Voor iemand die het dan legaal wilt doen met een goede achtergrond, goede job en een leven wil opbouwen zoals elke ander Canadees, duurt het soms 2 jaar (en zelfs langer) voordat het hele emigratie proces voorbij is en vragen dat ze soms stellen???   Ik prijs me erg gelukkig dat het voor mij allemaal vrij vlot is verlopen en dat ik alles van binnen Canada heb kunnen regelen als toerist (en zonder getrouwd te zijn met een Canadees...op dat moment), alhoewel het wel een hele tijd duurde.  Maar zoiets kan in de USA niet en dat is waarschijnlijk omdat anderen het verpest hebben voor diegene die het op de juiste manier willen doen.  Dat is wel jammer, alhoewel ik het veel beter vindt dat ze in de USA niet zomaar iedereen toelaten, hopelijk komt dat ook naar hier overgewaaid.  wink

Een goed weekend aan allen!
Groetjes,
Ann :)
#40 - 14-07-2007, 00:32 uur
Belgische in Vancouver, CANADA ~ 
Mijn Blog met Foto's of Mijn Foto Albums


hollandranch

HollandRanch, Laat ze maar, een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Krijgen we binnenkort weer een docu op de TieVie van buitenlanders in de US bak.

En dan heeft de US het weer gedaan. Door dit soort activiteiten wordt het voor de mensen die het legaal willen doen weer moeilijker. ny-angry

Hehe, ik ben ook al gestopt met reageren...het heeft precies geen nut.  Ik ga volledig akkoord dat zulke dingen het alleen maar moeilijker maakt voor diegenen die in de toekomst dan weer op de legale en juiste manier naar Amerika willen gaan!
 
Canada kon daar wel eens wat van leren, ze zouden een beetje strenger moeten zijn in verband met emigranten.  Ik word er soms niet goed van als ik hoor als hier illegalen binnen komen omdat die onmiddellijk werk krijgen en mogen blijven.  ny-angry  Voor iemand die het dan legaal wilt doen met een goede achtergrond, goede job en een leven wil opbouwen zoals elke ander Canadees, duurt het soms 2 jaar (en zelfs langer) voordat het hele emigratie proces voorbij is en vragen dat ze soms stellen???   Ik prijs me erg gelukkig dat het voor mij allemaal vrij vlot is verlopen en dat ik alles van binnen Canada heb kunnen regelen als toerist (en zonder getrouwd te zijn met een Canadees...op dat moment), alhoewel het wel een hele tijd duurde.  Maar zoiets kan in de USA niet en dat is waarschijnlijk omdat anderen het verpest hebben voor diegene die het op de juiste manier willen doen.  Dat is wel jammer, alhoewel ik het veel beter vindt dat ze in de USA niet zomaar iedereen toelaten, hopelijk komt dat ook naar hier overgewaaid.  wink

Een goed weekend aan allen!
Groetjes,
Ann :)

Hoi Ann

je hebt gelijk dat ze in Amerikaniet zomaar iedereen toelaten, maar toch zijn er 20 miljoen illegalen waaraan men niets doet, dus systeem werkt niet echt hier, helaas.
#41 - 14-07-2007, 01:00 uur

BelCan75

Wow zeg, ik dacht wel dat er illegalen zaten...maar zoveel  :o, dat wist ik niet. Dat zijn er inderdaad veel...bijna zoveel als de hele bevolking van Canada.  ;)  Jammer dat men er niets aan doet, tja daar zullen ze hun reden weer voor hebben (cheap labor).  Zo is dat hier dus ook wel een beetje...maar het is jammer dat een illegale persoon onmiddellijk kan gaan werken tegenover iemand die legaal wil komen zo'n hoop procedures moet doorstaan voor men mag werken.  Maar goed, ieder land heeft zo'n zijn negatieven en positieven!  Zolang wij allemaal maar gelukkig zijn met de plaast waar we wonen en wat we doen!  1smile

Een heel goed weekend toegewenst,
Groetjes uit een zonnig en warm (30 graden) Vancouver,
Ann  1smile
#42 - 14-07-2007, 07:16 uur
Belgische in Vancouver, CANADA ~ 
Mijn Blog met Foto's of Mijn Foto Albums


hollandranch

De grootste werkgever van illegalen is de Staat zelf, te beroerd om papieren re controleren. Men doet alsof men aan het probleem werkt maar het is een enorme zooi.  ny-angry  Ook een goed weekend from the USA
#43 - 14-07-2007, 16:19 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15