Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie heeft welke ervaring met usareisen.de en hun autoverhuur drive-usa.de aub?

Discussie gestart

De Ieperlingen

Beste forumleden,

Via via kwamen we in aanraking met de websites: usareisen.de en hun autoverhuur site drive-usa.de .
Wat een goedkope prijzen bieden deze mensen aan!   :D
Is dit wel mogelijk vragen we ons af?

Vandaar onze post om te polsen naar jullie ervaringen met deze site.

Voor onze wagen een SUV zou het verschil meer dan 500€ bedragen. Ook de vluchten zouden bijna 400€ per ticket goedkoper zijn.

Alvast bedankt voor jullie feedback.

 
#1 - 01-09-2013, 16:10 uur

Old Faithful

Wij hebben al enkele keren een auto gehuurd via usareisen.de. Altijd tot volle tevredenheid. Noodzakelijke verzekeringen zijn bij beide pakketten inclusief. Ik lees ook vaker dat forumleden via usareisen.de boeken.
Voor zover ik weet zijn hun prijzen voor autohuur concurrerend. Ik vind meer dan €500 verschil echter wel erg veel. Waarmee vergelijk je?


Vluchten boeken heb ik via hun website nooit gedaan. Ik kijk wel altijd op verschillende boekingssites en dan zie ik vaak ongeveer dezelfde prijzen voorbijkomen met af en toe een uitschieter, helaas naar boven.  :(

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
#2 - 01-09-2013, 18:13 uur
Groet,

Old Faithful

De Ieperlingen

Voor de wagen vergeleken met Hertz, Alamo, National rechtstreeks. Voor de vlucht vergeleken met E-bookers.com.
#3 - 01-09-2013, 18:20 uur

Marianne

Wij hebben de laatste 4 keer via usareisen.de een auto geboekt. (de drive-usa is de engelse versie, je kunt bij beide sites een auto huren).
Een verschil van 500 euro lijkt wel veel, voor hoeveel weken is dat? Wij zijn eens goedkoper uitgeweest bij Hertz (met ANWB-korting en zonder drop off kosten).
Heb je alle verzekeringen etc meegenomen in de vergelijking?

Ik weet niet wanneer jullie gaan, ik dacht dat usareisen.de nog geen prijzen ovor de komende zomer hadden.

Marianne
#4 - 01-09-2013, 22:09 uur

Jez

Ook wij hebben enkel positieve ervaringen met USA Reisen.de, al meerdere keren geboekt. Tickets heb ik er tot nu toe niet goedkoper kunnen vinden.
#5 - 01-09-2013, 23:05 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

De Ieperlingen

Een verschil van 500 euro lijkt wel veel, voor hoeveel weken is dat? Wij zijn eens goedkoper uitgeweest bij Hertz (met ANWB-korting en zonder drop off kosten).
Heb je alle verzekeringen etc meegenomen in de vergelijking?
Marianne

Idd Marianne, alles hetzelfde genomen. Een "Mini Van" via Hertz 1298€ en via drive-usa.de 754€. Voor een periode van 20 dagen. Gelijkaardige verzekeringen etc...

PS. Dank u voor de reactie trouwens!  ;)

#6 - 02-09-2013, 07:51 uur

Old Faithful

Amerikanen gebruiken bij autohuur hun eigen autoverzekering. Voor Europeanen is vanwege de bijkomende verzekeringen daarom huren via een Europese tussenpersoon meestal een stuk goedkoper dan op de Amerikaanse sites van Alamo e.d. Tussen Europese tussenpersonen kunnen wel prijsverschillen bestaan maar die zijn in het algemeen niet zo groot. Usareisen.de (of drive-usa.de) staan goed bekend.

Voor oriëntatie op vluchten gebruik ik altijd http://matrix.itasoftware.com/. De mogelijkheden en prijzen die ik daar vind, zie ik op de diverse boekingssites terug, vaak verhoogd met enkele tientjes boekingskosten. Afhankelijk van je woonplaats, kan het interessant zijn om vertrek uit Brussel of Düsseldorf te bekijken.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.

#7 - 02-09-2013, 12:28 uur
Groet,

Old Faithful

MiamiHeat

De laatste 6 x bij USA Reisen De geboekt en dit tot volle tevredenheid. Niet alleen is hun site duidelijk en overzichtelijk. Ook aan de telefoon zijn ze uitermate keurig en behulpzaam. Hun prijzen zijn idd erg concurrerend met andere aanbieders. Ik check altijd als ik ga boeken maar ben toch steeds goedkoper uit bij hun.
#8 - 02-09-2013, 13:43 uur

Chris RTA

Hoi,

Wij hebben ook meerdere keren gehuurd via usareisen.de.

Prima service.

1 keer gehad dat de gewenste auto niet beschikbaar was bij aankomst. Wij hadden een minivan gehuurd omdat we met 4 personen waren. We kregen een kleine sedan mee. Heb twee keer moeten rijden om kompleet bij het hotel te raken. Na wat telefoontjes met usa reisen.de kon ik de juiste auto ophalen op een ander vliegveld. Dit alles gebeurde snachts. Niet fijn, maarja op zo'n moment heb je geen tijd om er eens over te gaan ruzien.
Dit uiteraard gemeld via mail met usa reisen en zij hebben het netjes opgelost.

En in juni wilde de vriendelijke man aan de balie van het verhuur bedrijf ons nog wat verzekeringen aansmeren. Het rare daarvan was dat hij zag dat ik die verzekering vorige keer wel had en nu niet. Toen begon ik toch te twijfelen, maar heb het toch niet gedaan. Er vanuit gaande dat de pakketten van usa reisen gewoon kompleet zijn. Er is niks gebeurt maar normaal zeg ik ook overal nee op bij die balie, maar hij had mij nu even aan het twijfelen gebracht, maar het was geloof ik iets van 11 euro per dag voor 3 weken. Toen dacht ik dat kan nooit. zoveel heb ik nog nooit betaald.

Ik vergelijk ook http://www.economycarrentals.com/ met usareisen.de de prijzen liggen niet ver uitelkaar en soms is de een goedkoper dan de ander.

#9 - 02-09-2013, 15:20 uur

De Ieperlingen

Dank u wel allemaal voor de feedback!
#10 - 03-09-2013, 19:17 uur

Bakvet

Een wat late reactie: de laatste jaren huurde ik ook telkens via usa-reisen.de en daarbij koos ik de maatschappij (Alamo / Dollar / Hertz / Avis) die het voordeligst was voor de gezochte bestemming/autotype.
#11 - 06-09-2013, 23:09 uur

De Ieperlingen

Hebben via Hertz België geboekt. Véél goedkoper, geen extra onkosten zoals dropoff etc...
Wel raar.

Hebben onze vorige reizen eens nagekeken en ook daar was het via Hertz België dat we geboekt hadden.
#12 - 02-05-2014, 09:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15