Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

wie kent hotel-guides.us en allstays.com ? BETROUWBAAR ?

Discussie gestart

jokaluma

voor onze reis met 2 kinderen in juli 2008 naar het westen willen we de komende tijd reeds enkele nachten "vastleggen", zo ook het best western lodge in half moon bay
ik schrik van de prijsverschillen die ik vind op dit moment !rechtstreeks boeken is net boven ons tarief dat we in gedachten hadden.
Bij deze de door mij gevonden prijzen voor 3 nachten van 24 to 27 juli 2008. prijs per nacht incl ontbijt: ( voor 4 personen)

206 $ yahoo travel/Travelocity
192 $ www.Expedia.com
191 $ www.Priceline.com
172 $ www.bestwestern.com
163 $ www.halfmoonbaylodge.com
161 $ www.go-california.com
123 $ www.metrotravelguide.com
117 $ www.hotel-guides.us
117 $ www.allstays.com

de laatste 3 zijn erg interessant ! Echter vraag ik me af addertje onder het gras of niet betrouwbaar ? De site hotelguides.us werkt wel met verisign....
Hopenlijk kent iemand de site zodat we er kunnen boeken.
Het lijkt me dat er in de staten toch ook zo'n site is als bij ons weekendjeweg.nl  enzo , waar hotels goedkoper hun kamers kwijt worden? Of gaat dat in de usa alleen met priceline en hotwire? Dan weet je wel niet waar je terecht komt.....
Hopenlijk komen op deze posts reacties. ???
karin
#1 - 26-11-2007, 08:24 uur

Ebelix

Vaak zit dit prijsverschil in de voorwaarde waaronder je boekt. Wel of niet wijzigen van de datum of het annuleren van de reservering. Het gehel bedrag vooruitbetalen. Ook wordt vaak een lage prijs als een lokkertje gebruikt. OP het moment van reserveren zijn er in die prijsklasse geen kamers beschikbaar en komen ze met een duurdere kamer. Let er ook op dat er belasting bijkomt.

MIjn ervaring is dat je vaak het beste bij het hotel zelf kan reserveren zodat je alle opties open kan houden en niets vooruit hoeft te betalen en vaak nog op de dag zelf de reservering kan annuleren.

Succes.
#2 - 28-11-2007, 11:33 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

jokaluma

Vaak zit dit prijsverschil in de voorwaarde waaronder je boekt. Wel of niet wijzigen van de datum of het annuleren van de reservering. Het gehel bedrag vooruitbetalen.hier ben ik me terdege van bewust en vind ik niet erg, eigenlijk kan dit ook fijn zijn dan spreid je de kosten We h ebben bijvoorbeeld ook al een cabin in Yosemite geboekt in Camp Curry die is ook al afgeschrevenOok wordt vaak een lage prijs als een lokkertje gebruikt. OP het moment van reserveren zijn er in die prijsklasse geen kamers beschikbaar en komen ze met een duurdere kamer. Let er ook op dat er belasting bijkomt.

MIjn ervaring is dat je vaak het beste bij het hotel zelf kan reserveren zodat je alle opties open kan houden en niets vooruit hoeft te betalen en vaak nog op de dag zelf de reservering kan annuleren.
bedankt voor je antwoord , maar nu weet ik nog niet of de sites betrouwbaar zijn

Succes.
#3 - 28-11-2007, 14:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15