Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Wie wil mee naar Withe Pocket - 29 of 30 juni 2007

Discussie gestart

Veusy

Hallo,

Via de e-mail discussiegroep van USA4ALL, ben ik in contact gekomen met een gids-fotograaf uit Kanab (Utah). Hij wil mij gidsen naar White Pocket, een kans die ik zeker wil grijpen.
Maar hij vraagt minimum 2 personen, want hij wil minimum 170 dollar voor het gidsen. Tenzij ik deze 170 dollar betaal uiteraard.
Ik heb gevraagd voor 29 of 30 juni. Beide data passen voor hem met een lichte voorkeur voor 29 juni.  Alles hangt er van af of ik voor één van die dagen een permit voor the Wave kan vastkrijgen. Zo, wie zin heeft is welkom. Ik reis alleen, vandaar mijn vraag.

--> 85 dollar per persoon, aan de gids te betalen en minimum met twee zijn.

Meer info over White Pocket:     http://www.verenigdestaten.info/np/overig/White%20pocket.html


Hans

PS: voor white pocket zijn geen permits nodig, maar is wel moeilijker bereikbaar met de wagen.
#1 - 22-02-2007, 18:35 uur

allard

Helaas, als je de eerste helft van april was gegaan dan hadden we graag meegereisd. Eind juni zit er niet in, lijkt me ook veel te warm.

Citaat
PS: voor white pocket zijn geen permits nodig, maar is wel moeilijker bereikbaar met de wagen.

Zorgt die gids dan ook voor passend vervoer? Ik heb geen zin om voor een incidenteel ritje 3 weken een 4x4 te moeten huren.

En die permit voor de wave, probeer je die ter plekke te regelen?

Groet, allard
#2 - 22-02-2007, 22:33 uur

Veusy

Helaas, als je de eerste helft van april was gegaan dan hadden we graag meegereisd. Eind juni zit er niet in, lijkt me ook veel te warm.

Citaat
PS: voor white pocket zijn geen permits nodig, maar is wel moeilijker bereikbaar met de wagen.

Zorgt die gids dan ook voor passend vervoer? Ik heb geen zin om voor een incidenteel ritje 3 weken een 4x4 te moeten huren.

En die permit voor de wave, probeer je die ter plekke te regelen?

Groet, allard

Hey,

ja die Gids zorgt voor het vervoor en ook voor fris water heb ik me laten vertellen. Maar dat moet ik nog even navragen vooraleer ik definitief toezeg.

Wat The Wave betreft, die permit probeer ik op voorhand te krijgen via de website. 1 maart wordt daarom een belangrijke datum  :D
Als ik dan geen permit vastkrijg, ga ik ook niet naar The Wave, heb geen zin om er nog een dag voor uit te trekken om mee te doen aan de loterij terplaatse.

groeten,
Hans
#3 - 23-02-2007, 00:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15