Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Woodall's

Discussie gestart

Johan

Afgelopen week heb ik de Woodall's North American Campground directory 2006 binnen gekregen.
Ziet er goed uit en als het gaat om een campground vinden: deze bijbel is een meer dan 800 pagina's dik telefoonboek dus dat zal wel geen probleem meer zijn ;-)

Johan
#1 - 07-05-2006, 20:41 uur

Gian

Afgelopen week heb ik de Woodall's North American Campground directory 2006 binnen gekregen.
Ziet er goed uit en als het gaat om een campground vinden: deze bijbel is een meer dan 800 pagina's dik telefoonboek dus dat zal wel geen probleem meer zijn ;-)

Johan

Hey Johan,

Zou je voor mij niet even de campings in de regio Framingham-Boston kunnen kopiëren, dan kan ik alvast verder
neuzen voor een baan daar.
Via internet naar werk zoeken is altijd lastig dus wil het via de officiële manier doen, door brieven te schijven  8)



#2 - 08-05-2006, 11:05 uur

Johan

Wil ik best voor je doen maar je kunt ook online zelf zoeken bij Woodall.

Dat doe je via http://www.woodalls.com/

Johan
#3 - 08-05-2006, 13:23 uur

Gian

Wil ik best voor je doen maar je kunt ook online zelf zoeken bij Woodall.

Dat doe je via http://www.woodalls.com/

Johan

Thanks Johan   8)
#4 - 09-05-2006, 10:39 uur

Monique Huisman

Ik heb hem ook,
Ik moest wel lachen toen de postbode hem door de bus probeerde te drukken, dat wil dus absoluut niet.
Ik stond verbaasd hoe snel hij werd bezorgd nadat ik hem betaald had

Monique
#5 - 09-05-2006, 17:45 uur

Johan

Ja als die door je brievenbus wordt gedrukt zou die wel groot zijn ;-)

Ik heb hem via Amazon en had hem na het bestellen binnen een week binnen.

Johan
#6 - 09-05-2006, 18:13 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15