Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Zalm

Discussie gestart

Hans B

De uitzendingen van Yorin Travel waarin Romeo van Atlanta in 8 afleveringen naar Los Angeles trok heeft iedereen denk ik wel gezien.
Is ook bekend dat er momenteel op de Belgische 2 een uitzending is over een reis door de USA ?
Elke vrijdagavond : Zalm voor Corleone.
Verhaaltje : Herman moet voor zijn aanstaande schoonvader een zalm halen voordat zijn 1e kind geboren wordt. Hij probeert dat te doen in de VS. De eerste afleveringen waren Alaska, British Columbia en Montana. As. vrijdag is volgens mij Wyoming aan de beurt, langzamerhand reist hij naar Florida, waar het einde is.
Niet dat snelle flitserige van Yorin, maar een veel rustig en mijns inziens leuker programma.
Veel kijkplezier, Hans B.
#1 - 09-04-2005, 16:33 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

visuar

Bedankt voor de tip Hans! Helaas zat ik vrijdag nog in kopenhagen, ik zal het vrijdag a.s. es gaan kijken!
#2 - 11-04-2005, 12:05 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15