Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Zoekopdracht bij ticket website

Discussie gestart

Dirc

Kennen jullie ticket websites waar je je zoekopdracht op kunt slaan zodat je periodiek informatie krijgt over ticketprijzen.
Bijvoorbeeld iedere dag of als ze onder een bepaald bedrag komen.

Bij sites zoals Funda.nl of Jaap.nl kan dit ook, maar bij een Cheapticket of vliegtickets etc. heb ik dit nog niet gezien / gevonden.
#1 - 04-08-2011, 19:56 uur

Jez

Ik kom net deze site tegen: Vliegen naar . Ik weet niet of het wat is, heb er nog geen ervaring mee, maar het lijkt te zijn wat je zoekt.
#2 - 04-08-2011, 22:46 uur
« Laatst bewerkt op: 04-08-2011, 23:00 uur door Jez »
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Yessica

Ik kom net deze site tegen: Vliegen naar . Ik weet niet of het wat is, heb er nog geen ervaring mee, maar het lijkt te zijn wat je zoekt.

Ik heb daar wel ervaring mee, maar heb me uiteindelijk weer afgemeld. Ik vond het weinig zinvol. Je geeft bijvoorbeeld aan dat je meldingen wilt hebben als er tickets New York beschikbaar zijn onder de € 500,=.  Vervolgens krijg je dan een mail waarin staat dat op bijvoorbeeld Expedia een ticket gevonden is voor € 473,= en dan word je naar de site van Expedia doorgelinkt. Daar moet je weer gewoon een zoekopdracht doen want er staat nergens vermeld in welke periode dat tarief geldt. Het is mij onmogelijk gebleken dat ticket te vinden, zoeken naar een naald in een hooiberg, dan kun je net zo goed zelf al die sites afstruinen.
#3 - 05-08-2011, 08:28 uur



Dirc

Dat is wel jammer inderdaad.
Zelf alle sites afstruinen wil ik juist voorkomen.

Mij valt het trouwens op dat expedia wel het verst vooruit te boeken is momenteel (buiten buitenlandse sites om wellicht)
#4 - 05-08-2011, 09:08 uur

Mariska77

"Vliegen naar" is inderdaad flut, je krijgt nooit de aanbieding te zien die naar je gemaild wordt. Ik heb menig uur besteed aan het zoeken naar goedkope tickets. Chase.nl is wel een handige zoeksite die tickets vanaf vliegvelden uit NL, Duitsland en Belgie doorzoekt, beginnend bij de goedkoopste.Al het harde werken werd overigens wel beloond: tickets naar New York voor 355 euro pp :afro:
#5 - 09-08-2011, 19:05 uur

Jez

Chase.nl net geprobeerd en daar word ik nou niet vrolijk van. Je kunt geen multi city instellen en als ik dezelfde opdracht invoer bij connections.be en bij vliegtarieven.nl, krijg ik op elk voordeliger vluchten. Ik hou het maar bij deze sites čn ik wacht tot januari, want mijn ervaring van de laatste paar jaar is dat er in januari vaak "gestunt" wordt. Zo lang tevoren boeken is niet meer zo voordelig als het vroeger was.
#6 - 09-08-2011, 20:49 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

CenHfan

Als ik een vlucht zoek van Amsterdam naar Malaga krijg ik anders bij Chase echt goedkopere vluchten dan bij die andere 2 hoor...

Resultaten zoekopdracht (9 sep - 13 okt):

chase.nl: Vueling 220,-
vliegtarieven.nl: Iberia 237,42*
connections.be: Vueling 240,02**

* incl ticket fee (12,50)
** incl 10 euro dossierkosten


@Jez: Wat bedoel je trouwens met "multi city"?
#7 - 26-08-2011, 11:39 uur

Jez

@Jez: Wat bedoel je trouwens met "multi city"?

Meerdere plaatsen: ik zoek bijv. tickets voor Brussel - Anchorage en terug Vancouver - Brussel.
#8 - 26-08-2011, 20:36 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Ebelix

Of een rondreis van bijvoorbeeld Amsterdam - New York - Las Vegas - Orlando - Amsterdam
#9 - 01-09-2011, 14:09 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15