Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

B2 ofwel toeristen-visum HELP !

Discussie gestart

lenie

Hallo allemaal,

Ik heb een paar vragen, ik heb op internet gekeken , maar komt er even NIET uit.
Wat is nou  de volgorde, moet ik eerst een afspaak maken ???
En wat kan ik verwachten dat ze gaan vragen.....heeft iemad tips ??
Moet je ook je bankafschift overleggen , het is maar een vraag, ik lees zoveel pffff
En hoe lang gaat het proces ongeveer duren ?
Nou ik hoop dat ik veel handige tips krijg .

Alvast allen bedankt Lenie .
#1 - 03-02-2010, 20:44 uur

hdeweert

De info over visa’s naar Amerika kun je vinden op de site van het Amerikaanse consulaat te Amsterdam.
Information on Non-Immigrant Visas:
http://amsterdam.usconsulate.gov/non-immigrant_visas.html
 
Information on Immigrant Visas:
http://amsterdam.usconsulate.gov/immigrant_visas.html
Harm
#2 - 03-02-2010, 23:22 uur

bedeve

Hoi Leni,

De linken van Harm geven je alle concrete info en de door jou gevraagde volgorde.
Verder denk ik dat het zinvol voor je is om hier de "zoekfunktie" te gebruiken en eerdere topics/reacties met hetzelfde onderwerp door te lezen.
Dan krijg je een breder beeld dan alleen de detailvraag over een bankafschrift.
Je visum aanvraag vereist een voorbereiding op papier en een voorbereiding gericht op het gesprek.
Waarbij de vraagsteller (Consulaat) zekerheid wil hebben over jouw activiteiten in de VS en de duur ervan,en tegelijkertijd het risico wil uitsluiten dat jij daar rondreist zonder middelen van bestaan en zeker wil stellen dat jij op een van te voren vastgelegd moment de Verenigde Staten weer verlaat.
Succes
#3 - 04-02-2010, 09:46 uur

lenie

Hallo Allen,

Bedankt voor de tips en reactie's ik heb vervolgens alles goed door gelezen op de site's die jullie mij hebben aanbevolen.
En ik heb ook gespeurd op usa4all , en ben daardoor ook veel wijzer geworden !!

Bedankt dus allemaal en groetjes Lenie.
#4 - 08-02-2010, 19:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15