Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hoe Kan ik er Wonen Eerst op vakantie

Discussie gestart

Norbert

Luister is even amigo ! ;D ;D ;D

ik heb net ook wat typfouten ontdekt op jou site  Dude!!!

Greetings

Wouter  het irritante mannetje  :P :P


Iedereen maakt wel eens typefouten. Maar het is wel irritant voor andere mensen als er alleen maar typefouten of krom Nederlands in berichten staan. Om dan voldaan te melden, dat je bij iemand anders ook typefouten hebt zien staan, geeft geen pas vind ik.
#16 - 27-04-2005, 20:47 uur

woutje

Sorry  ik biet mijn excuus aan ik hoop dat  jullie die nog kunnen accepteren !




mijn probleem is  ik kan heel goed iets op papier zetten maar ik typ vaak  te snel dus daarom ga ik fouten maken nu niet hè ik weet het  soms kan ik dom over komen sorry hiervoor hoop dat je mij kunt vergeten en dat wij gewoon normaal kunnen doen er is al zo veel gezeik op de aarden !  ik  wil alleen zeggen dat het niet altijd eerlijk gaat en ik ben echt niet achterlijk ik  heb best veel verstand over dingen ! maar jij moet ook kunnen  accepteren dat  IK NIET ACTER BUSH STAA

Sorry  spijt me echt !

Wout

ik zal rustiger aan doen als ik een bericht achterlaat  ik zal het niet meer doen voel me eigelijk ook wel een beetje ******* over Sorry voor het woord
#17 - 27-04-2005, 20:47 uur

Norbert

Excuus aanvaard.
#18 - 27-04-2005, 21:04 uur

schorp

Niet normaal dat het zou moelijk gaat ik denk dat ik  meer info ga zoeken over canada Diej Buch moet snel weg  america zit ook wel in de schulden zuh moeten ergens geld vandaan halen !

Woutje... ik heb zojuist (noog voor ik deze bovenstaande tekst gelezen had) je website bekeken en ik moet eerlijk zeggen dat ik heb genoten van je verhaal op die site. Ineens vond ik je serieus en dacht, 'die komt er wel..'

Nu ineens lees ik dit bericht van je, en denk ik: Die komt er echt nooit met zo'n mentaliteit. Echt never nooit, sorry...

Vergeet niet dat George Bush (de vader van de huidige president George Bush) de gene is geweest die ervoor heeft gezorgd dat de mensen die kansloos zijn om de USA binnen te komen, door middel van de DV Lottery (= Green Card Loterij) toch nog een redelijke kans maken. Dus de opmerking dat Bush maar snel weg moet, valt een beetje erg misplaatst, vind je zelf ook niet?

Misschien moet je je eens ergens meer in gaan verdiepen, voordat je domme onzin loopt te roepen. Je gaat zo ontzettend af in de ogen van iedereen en dat is jammer...

George Bush heeft de wet getekend, maar het is de democratische senaat die deze wet heeft gecreeerd...  Bush is indirectly responsible...  

Er zijn nu wat Republikeinse senatoren en house reps. die de DV willen afschaffen, met name (Bob Goodlatte, VA)
#19 - 27-04-2005, 23:03 uur

Chiefram

Ik maak ook typefouten door de snelheid. Vaak lees ik mijn eigen teksten terug en dan schrik ik.

Ik ben ook vaak erg wazig en onduidelijk in het formulieren van wat ik te zeggen heb, en dan wordt het vaak verkeerd gelezen en begrepen door anderen.

Dit zijn dingen die kunnen gebeuren, omdat ik vaak sneller tik dan ik denk! LOL!

Maar als ik een zakelijke brief schrijf (doe ik heel erg vaak voor mijn werk), dan zul je er niet een enkel foutje in terug vinden...

We zijn mensen...
#20 - 28-04-2005, 02:04 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15